The Trumpets, Iaşiul și staţiile muzicale
https://www.ziarulmetropolis.ro/the-trumpets-iasiul-si-statiile-muzicale/

Două staţii din Iaşi au fost transformate în staţii interactive, în cadrul unui proiect outdoor multimedia de comunicare urbană, realizat de WINK, agenţia Namogo şi managementul pub-ului britanic The Trumpets.

Un articol de Petre Ivan|7 Aprilie 2015

Pentru a exemplifica atmosfera din interiorul The Trumpets, cele două staţii au fost transformate în spaţii care să împrietenească pub-ul cu oamenii și cu orașul: dincolo de decorarea specifică localului, proiectul prevede și un jukebox încorporat în city light-ul staţiilor, de unde călătorii pot selecta și asculta melodii dintr-un playlist creat special, iar banca a fost înlocuită cu scaune de bar.

Demersul are ca scop principal integrarea pub-ului britanic în peisajul ieșean ca o parte amuzantă și distractivă a diversității sale.

Abordarea vizează mai mult îmbinarea utilului cu plăcutul și oferă practic ieșenilor o experiență frumoasă – aceea de a selecta și de a asculta piesele britanice preferate, în timp ce așteaptă autobuzul în stație.

Astfel, participanții la trafic vor putea interacționa cu stația, cu ceilalți și vor afla și ce muzică se ascultă în pub-ul The Trumpets.

 Lumea e pregatită și vrea să interacţioneze cu brandurile și altfel decȃt prin simple anunţuri; ori, nu-i așa, experienţele sunt cele care implică publicul și generează rezultate – Ioana Cordun, Communication & Media Specialist la WINK.

TT1 TT2 TT5 TT6 TT7 TT8

Foto: The Trumpets, Iaşi – Wink Public Multimedia

28
/05
/19

În calitate de broadcaster oficial - producător exclusiv al conţinutului audio-video al tuturor evenimentelor şi ceremoniilor prilejuite de vizita în România a Sanctităţii Sale Papa Francisc - TVR oferă cea mai amplă transmisie în direct din istoria televiziunii în România, urmărind îndeaproape toate cele 12 locuri ale vizitei Suveranului Pontif.  

23
/05
/19

Artmark Historical Estate, singura companie de consultanță imobiliară din Româniaspecializată în promovarea și tranzacționarea de proprietăți istorice și artistice, a lansat noulcatalog, ediția Primăvară 2019. Catalogul cuprinde peste 40 de proprietăți istorice șicontemporane și o insulă din Delta Dunării. Cel mai scump imobil este un palat de peste 10 milioane de euro.

21
/05
/19

Evenimentul Noaptea Muzeelor, care a avut loc sâmbătă, a atras peste 1.000.000 de vizitatori la nivel naţional şi a propus publicului expoziţii în diferite muzee, intervenţii şi experienţe artistice, proiecţii, dans, piese de teatru şi concerte. În Bucureşti au fost peste 50 de muzee şi spaţii expoziţionale neconvenţionale, iar în restul ţării numărul acestora a depăşit 150. 

Page 5 of 50« First...34567...102030...Last »