Un horror erotic deschide stagiunea Apollo111
https://www.ziarulmetropolis.ro/un-horror-erotic-deschide-stagiunea-apollo111/

Teatrul Apollo111 deschide stagiunea 2018 / 2019 cu un horror erotic regizat de Iris Spiridon. Având la bază un roman al celebrului Stephen King, spectacolul „Ziua în care a dispărut soarele” o are în rolul principal pe Ada Lupu, actriţă a Teatrului Naţional „Vasile Alecsandri” din Iaşi, premiată recent de UNITER. Premiera va avea loc pe 7 septembrie.

Un articol de Petre Ivan|14 august 2018

Într-o cabană izolată în munți, Jessie rămâne legată de pat după ce un joc sexual cu soțul ei ia o turnură dramatică.

Dezbrăcată și captivă, femeia cade în delir, iar când totul pare pierdut, Jessie își dă seama că ceva sau cineva o privește din umbră.

„Ziua in care a disparut soarele” este o introspecție fabuloasă în mintea unei femei aflate într-o situație extremă. Jessie intră într-o lume imaginară datorită șocului intens prin care trece, fiind forțată să coboare adânc în subconștient, pentru a afla un secret din trecut, vital pentru eliberarea ei. Ziua unei eclipse de soare este cheia întâmplării. Punctul culminant are loc intr-un minut de întuneric total.

Distribuția este completată de Istvan Teglas, Mihaela Velicu, Elisabeta Râmboi, Cosmina Olariu și Voica Oltean. Decorul e semnat de Iuliana Vîlsan, iar costumele de MURMUR.

Primele reprezentații ale spectacolului au loc pe 7, 8 și 9 septembrie de la ora 20:00.

Biletele se pot cumpăra online de pe www.Eventbook.ro. Spectacolul nu este recomandat persoanelor sub 18 ani.

Foto: Ziua in care a disparut soarele – facebook

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.

30
/01
/24

Pentru pasionații de muzică cultă, apare o noutate pe segmentul evenimentelor live: o nouă serie de concerte va avea loc periodic, la Sala Dalles din Capitală, sub titulatura Musical Extravaganza: evenimentele aduc intensitatea şi culoarea operei și operetei într-un cadru mai personal, prin concerte cu repertoriu specific dar şi alte tipuri de sonorităţi, în adaptare clasică şi interpretarea unor nume consacrate ale scenei lirice.