Alain Delon: „Totul este ipocrit. Nu mai există respect, nu contează decât banii. Voi părăsi fără regrete această lume”
https://www.ziarulmetropolis.ro/alain-delon-totul-este-ipocrit-nu-mai-exista-respect-nu-conteaza-decat-banii-voi-parasi-fara-regrete-aceasta-lume/

Considerat cel mai frumos bărbat al Planetei din anii 70, Alain Delon a declarat că va părăsi „această lume fără regrete”, într-un interviu publicat într-un numar special al Paris Match, consacrat celor 60 de ani de carieră ai starului francez.

Un articol de Petre Ivan|11 ianuarie 2018

„Viața nu-mi mai oferă mare lucru. Am cunoscut totul, am văzut totul. Dar, mai ales, urăsc această epocă, îmi vine să vomit”, a afirmat actorul in varsta de 82 de ani, la finalul acestui interviu intitulat „Eu, Delon: interviul vieții sale”, în care acesta povestește despre cariera sa, raporturile dificile cu familia, femeile pe care le-a iubit si prietenii pe care i-a pierdut.

Sunt aceste fiinte pe care le urăsc. Totul este fals, totul este ipocrit. Nu mai există respect, cuvântul dat. Nu contează decât banii. Toata ziua auzim vorbind de crime. Știu ca voi părăsi această lume fără regrete. – Alain Delon

Întrebat despre locul unei femei în viața sa de astăzi, Alain Delon mărturisește: „Nu spun că nu există candidate. Sunt cu zecile, dar niciuna nu îmi convine pentru a-mi sfârși viața (…) Aș putea să mă căsătoresc cu o femeie, dacă este pregătită să mă însoțească până la sfârșit”.

Legendarul actor a mai spus că turnarea ultimului său film, unde va juca alături de Juliette Binoche, întârzie. Și „mi-aș dori să urc pe scenă o ultimă dată”.

Ultimul lung metraj cu Alain Delon datează din 2008, „Asterix aux jeux olympiques”.

Foto: Alain Delon – facebook

 

02
/02
/20

CRONICĂ DE FILM Regizat de Marius Th. Barna și cu un comentariu scris de Bogdan Ficeac, documentarul „Nostalgia dictaturii” (2020), disponibil în câteva proiecții răzlețe, este o colecție de truisme despre comunism, a cărei concluzie ar putea fi banalitatea că „s-au făcut și lucruri bune, dar au fost și lucruri rele”.

30
/01
/20

CRONICĂ DE FILM În „Uncut Gems” (2019), fraţii Benny şi Josh Safdie transformă prin stilul lor inconfundabil subiectul banal al încurcăturilor unui bijutier newyorkez (Adam Sandler) într-o experienţă hipnotică, într-un film despre viaţa trăită mereu la limită.

30
/01
/20

„colectiv” spune povestea primului an de după incendiul din clubul cu același nume și urmărește cu egal interes autorități și jurnaliști, într-o interacțiune permanentă de căutare și expunere a adevărului. Este un film despre sistem versus oameni, despre adevăr versus manipulare, despre interes personal versus interes public, despre curaj și responsabilitate individuală.

30
/01
/20

În luna februarie, cinefilii români vor putea urmări “Little Women” / “Fiicele doctorului March”, producție Sony Pictures distinsă cu șase nominalizări la premiile Oscar, inclusiv pentru Cel mai bun film, Cel mai bun scenariu adaptat, Cea mai bună actriță principală și Cea mai bună actriță secundară.

30
/01
/20

Parazit/ Parasite, filmul fenomen al cineastului coreean Bong Joon-Ho, scrie istorie la Oscar, devenind prima producție din Coreea de Sud nominalizată atât la categoria Cel mai bun film străin, cât și la categoria Cel mai bun film. A doborât recorduri de box-office în întreaga lume, a câștigat Palme d’Or la Cannes 2019, iar din 31 ianuarie rulează în 26 de cinematografe Cinema City din întreaga țară, în cadrul unui eveniment dedicat Oscarurilor.

24
/01
/20

CRONICĂ DE FILM Regizat de Sam Mendes, "1917" (2019) este în primul rând o demonstraţie de virtuozitate tehnică. Un film care trivializează tragedia teribilă a războiului şi o transformă într-o cursă contracronometru cu obstacole, ca un joc pe calculator. Spectaculos, dar sărac în idei.

21
/01
/20

În marginea filmului de cinema "Dolor y gloria" (nominalizat la Oscar pentru cel mai bun film străin, și în care Antonio Banderas face un rol pentru care e, de asemenea, nominalizat).

20
/01
/20

Filmele „Tipografic” și „Ieșirea trenurilor din gară”, regizate de Radu Jude (cel de-al doilea în colaborare cu Adrian Cioflâncă, istoric de profesie, care debutează astfel ca regizor) vor avea premiera internațională în secțiunea FORUM a Festivalului de Film de la Berlin.