All Inclusive. Ce comedie!
https://www.ziarulmetropolis.ro/all-inclusive-ce-comedie/

Mare comedie, mare!, în capitala ţării noastre. A avut loc la, Palatul Naţional al Copiilor, spectacolul “All Inclusive” (după o piesă de Alexandru Popa), în regia lui Vlad Zamfirescu.

Un articol de Andrei Crăciun|27 Martie 2017

Comedie clasică, de situație, All Inclusive a fost întâmpinată cu aplauze strașnice în Palatul Național al Copiilor. Publicul a ovaționat ca la congres.

Situația din piesă e așa: o tânără studentă la Teatru trăiește o – cum altfel? – frumoasă poveste de dragoste cu profesorul ei, ocazie cu care se trezește cu două liniuțe la testul de sarcină. În tot acest timp, părinții fetei traversează o criză conjugală. Tatăl e încurcat cu o terță, care… în fine, e complicat, dar amuzant.

Actorii: în rolul tinerei studente, tânăra Diana Roman a avut o prestație matură. Fără reproș.

În rolul tatălui studentei, mereu tânărul Marius Manole, despre care ce să mai spui? Marius Manole e Marius Manole, și e de-ajuns asta. Transmite o energie bună de cum intră în scenă. Publicul o primește și i-o întoarce sporită. Marius Manole și publicul își dau, reciproc, binețe la fiecare replică. Pe scurt, el face  ceea ce face orice actor mare, chiar și când rolurile nu sunt foarte solicitante.

În rolul mamei studentei, Medeea Marinescu. Joc elegant, ca de obicei, chiar dacă a avut de interpretat o scorpie cu foarte mari probleme emoționale.

Cea mai plăcută apariție a constituit-o însă, după umila părere a spectatorului care mă încăpățânez să rămân, Mirela Oprișor, în rolul amantei tatălui studentei. Prestație de mare clasă. Impecabilă.

Și mai este și Vlad Zamfirescu, actorul, distribuit de Vlad Zamfirescu, regizorul, în rolul profesorului de actorie. E greu, dacă nu imposibil, să aduci argumente că nu a fost cea mai bună alegere. A fost.

Așadar, doamnelor și domnilor, ne aflăm în prezența unui spectacol care nu va schimba lumea, în ciuda tonului moralizator, cam didactic, din final. Un spectacol care distrage de la realitatea imediată și ne lasă cu un zâmbet și, poate, câteva întrebări.

Pe scurt, în definitiv, o comedie adevărată.



21
/03
/19

Trupa britanică The Cure a înregistrat un nou album de studio, primul în decurs de zece ani, potrivit declaraţiilor solistului, Robert Smith. Invitat la emisiunea „The John Maytham Show” pentru a vorbi despre concertul pe care grupul îl va susţine joi, în Capetown, Smith a făcut dezvăluiri despre albumul care urmează „4:13 Dream”, lansat în 2008.

21
/03
/19

Când ați ascultat ultima oară o creație semnată de marele Amadeus? Mozart – considerat geniul muzicii clasice, care a compus peste 600 de lucrări în nenumărate genuri (operă, simfonii, concerte, muzică de cameră etc.) în doar 35 de ani de viață trăiți extrem de intens – este cel căruia îi este dedicat în întregime concertul susținut miercuri, 27 martie (19.00), la Sala Radio, de ORCHESTRA  DE  CAMERĂ RADIO, sub bagheta dirijorului RADU POSTĂVARU.

21
/03
/19

Au trecut câțiva ani buni de când, într-un alt sfârșit de martie, am avut șansa unei întâlniri cu actrița Carmen Stănescu. Era anul 2011. Avea atunci 86 de ani și alesese deja să stea departe de scenă, să rămână acasă la ea, în apartamentul de pe Bulevardul Dacia, unde prefera să oprească timpul în loc și să trăiască într-o altă lume…

21
/03
/19

Duminică am fost la muzeu pentru o scurtă incursiune in mintea întortocheată a lui Leonardo Da Vinci. Doar că fără titirel și mami, epuizați după cele aproape zece zile de spitalizare. Pe drum, ne-am oprit cu Alessandro, tatăl lui Lorenzo, la un showroom auto. Cam scumpe mașinile de acolo, totuși, pentru buzunarele noastre pline cu caramele.

20
/03
/19

Paul Schrader, David Lowery și Kent Jones sunt trei dintre regizorii ale căror filme vor fi proiectate în premieră în România în cadrul American Independent Film Festival. Ediția a 3-a a festivalului va avea loc între 12 și 18 aprilie, la Cinema PRO și Cinema Muzeul Țăranului din București, iar biletele vor fi disponibile în curând pe eventbook.ro și în rețeaua Eventbook.

20
/03
/19

OPINIE Pentru al doilea an consecutiv, trofeul Gopo pentru cel mai bun film ajunge la un lungmetraj care s-a remarcat în special prin succes la public, și mai puțin prin prezențe în festivaluri sau elogiile criticii. În acest caz, „Moromeții 2”, de Stere Gulea. Este reconfirmarea unei schimbări în receptarea filmului românesc.

Page 1 of 78412345...102030...Last »