All Inclusive. Ce comedie!
https://www.ziarulmetropolis.ro/all-inclusive-ce-comedie/

Mare comedie, mare!, în capitala ţării noastre. A avut loc la, Palatul Naţional al Copiilor, spectacolul “All Inclusive” (după o piesă de Alexandru Popa), în regia lui Vlad Zamfirescu.

Un articol de Andrei Crăciun|27 Martie 2017

Comedie clasică, de situație, All Inclusive a fost întâmpinată cu aplauze strașnice în Palatul Național al Copiilor. Publicul a ovaționat ca la congres.

Situația din piesă e așa: o tânără studentă la Teatru trăiește o – cum altfel? – frumoasă poveste de dragoste cu profesorul ei, ocazie cu care se trezește cu două liniuțe la testul de sarcină. În tot acest timp, părinții fetei traversează o criză conjugală. Tatăl e încurcat cu o terță, care… în fine, e complicat, dar amuzant.

Actorii: în rolul tinerei studente, tânăra Diana Roman a avut o prestație matură. Fără reproș.

În rolul tatălui studentei, mereu tânărul Marius Manole, despre care ce să mai spui? Marius Manole e Marius Manole, și e de-ajuns asta. Transmite o energie bună de cum intră în scenă. Publicul o primește și i-o întoarce sporită. Marius Manole și publicul își dau, reciproc, binețe la fiecare replică. Pe scurt, el face  ceea ce face orice actor mare, chiar și când rolurile nu sunt foarte solicitante.

În rolul mamei studentei, Medeea Marinescu. Joc elegant, ca de obicei, chiar dacă a avut de interpretat o scorpie cu foarte mari probleme emoționale.

Cea mai plăcută apariție a constituit-o însă, după umila părere a spectatorului care mă încăpățânez să rămân, Mirela Oprișor, în rolul amantei tatălui studentei. Prestație de mare clasă. Impecabilă.

Și mai este și Vlad Zamfirescu, actorul, distribuit de Vlad Zamfirescu, regizorul, în rolul profesorului de actorie. E greu, dacă nu imposibil, să aduci argumente că nu a fost cea mai bună alegere. A fost.

Așadar, doamnelor și domnilor, ne aflăm în prezența unui spectacol care nu va schimba lumea, în ciuda tonului moralizator, cam didactic, din final. Un spectacol care distrage de la realitatea imediată și ne lasă cu un zâmbet și, poate, câteva întrebări.

Pe scurt, în definitiv, o comedie adevărată.



19
/02
/19

SĂ NU UCIZI, filmul co-regizat de Gabi Virginia Șarga și Cătălin Rotaru și inspirat de scandalul media care a cutremurat sistemul sanitar din România acum câțiva ani, va avea pe 1 martie premiera în cinematografele din 29 de orașe din țară.

19
/02
/19

Se joacă la Green Hours spectacolul „Această Sonia” – un one-woman show cu Letiția Vlădescu, scris și regizat de Lia Bugnar.

18
/02
/19

Unul dintre cei mai mari dirijori români, CRISTIAN MANDEAL – care se bucură de peste 45 de ani de activitate, în care a dirijat sute de concerte pe 4 continente, în 35 de ţări – și tânărul violoncelist român ȘTEFAN CAZACU (25 de ani), care cântă pe un violoncel creat în urmă cu 101 ani, la Torino (Italia), de către lutierul Georg Ullman – își dau întâlnire pe scena Sălii Radio, într-un concert extraordinar prezentat vineri, 22 februarie (19.00), alături de ORCHESTRA NAŢIONALĂ RADIO.

17
/02
/19

CRONICĂ DE FILM În „Marele Dictator” (1940), Chaplin îl parodia pe Hitler. Scena jocului macabru cu globul pământesc folosit ca balon a devenit cult. Un portret sarcastic al unui om diabolic care influenţează întreaga lume face şi regizorul Adam McKay în „Vice”, o satiră la adresa fostului vicepreşedinte american Dick Cheney.

14
/02
/19

Actorul George Ivașcu, directorul Teatrului Metropolis din București, împlinește 51 de ani, pe 15 februarie. Șase artiști care au un impact uriaș asupra repertoriului teatrului: directorul de scenă Victor Ioan Frunză, scenografa Adriana Grand, regizoarea Chris Simion-Mercurian, actrița, regizoarea și dramaturgul Lia Bugnar, actorul și regizorul Emanuel Pârvu și dramaturgul și regizorul Mimi Brănescu, povestesc câteva întâmplări cu George Ivașcu.

Page 1 of 77712345...102030...Last »