Deschiderea Enescu, transmisă în direct de TVR in intreaga lume. Duminica, de la ora 19.15
https://www.ziarulmetropolis.ro/deschiderea-enescu-transmisa-in-direct-de-tvr-in-intreaga-lume-duminica-de-la-ora-19-15/

Primul concert al Festivalului „George Enescu” 2015 va fi transmis în direct la TVR 2, TVR HD, TVR Internaţional, TVR Moldova, precum şi online pe TVR+ şi pe site-ul enescu.tvr.ro. În această duminică, TVR dă startul Festivalului Internaţional George Enescu, ediţia 2015. una la care vor concerta şapte orchestre din Top 20 al celor mai bune orchestre din lume.

Un articol de |28 august 2015

Aşadar duminică, 30 august, de la ora 19.15 va avea loc ceremonia de deschidere a ediţiei din acest an a Festivalului Internaţional George Enescu, iar de la 19.30 va putea fi urmărit, în transmisiune directă de la Sala Palatului, Concertul de deschidere susţinut de Orchestra Română de Tineret, Corul Filarmonicii „George Enescu“.

Dirijor: Kristjan Järvi, dirijorul corului: Ion Iosif Prunner, solişti: Sarah Chang – vioară, Jennifer O’Loughlin – soprană, Max Emanuel Cencic – contratenor, Levente Molnar – bariton

Tot duminică, de la ora 22.30, va putea fi urmărită transmisiunea directă de la Ateneul Român cu Corul Naţional Madrigal, dirijor: Anna Ungureanu.

Pentru prima dată, publicul din întreaga lume se poate bucura duminică de cele două concerte în direct fie la televizor (la TVR 2, TVR HD, TVR Internaţional, TVR Moldova), fie online pe TVR+ si enescu.tvr.ro.

Spre deosebire de ediţiile anterioare – în acest an, în premieră, iubitorii muzicii de pretutindeni se pot bucura de magia Festivalului Enescu, urmărind în direct spectacolele de deschidere şi închidere, precum şi o selecţie de concerte ce vor fi preluate, înregistrat, de TVR Internaţional şi TVR Moldova.

Programul complet al transmisiunilor în direct este disponibil pe site-ul TVR dedicat Festivalului „George Enescu” – enescu.tvr.ro.

Foto: Deschiderea Enescu – enescu.tvr.ro

23
/01
/22

Pe Facebook, în SMS-urile pe care le scriem în grabă sau în vorbirea curentă, folosim adesea structuri gramaticale greșite, preluate multe dintre ele din mass-media și propagate cu o viteză uimitoare. Astăzi, vă oferim mici trucuri, ca să le puteți ocoli cu succes.

21
/01
/22

AU STRĂLUCIT LA METROPOLIS Pe 16 octombrie 2007, la Metropolis avea premiera „Jocul de-a adevărul”, spectacol scris și regizat de Lia Bugnar, care a devenit rapid un succes de casă. Mai ales că pe scenă au urcat, alături de actrița Lia Bugnar, tineri actori pe val, precum Marius Manole, Andi Vasluianu sau Dorina Chiriac.

21
/01
/22

Parte a seriei de producții work in progress inițiată și produsă de creart/Teatrelli anul trecut, spectacolul „Băiatul Văduvă”, semnat de Eugen Jebeleanu, unul dintre cei mai reprezentativi regizori ai momentului atât în plan național, cât și în plan internațional, intră – la cererea publicului –, în repertoriul Teatrelli. În rolurile principale sunt patru actori de excepție: Vlad Bîrzanu, Mihaela Sîrbu, Alexandru Chindriș și Cosmina Stratan (plus câinele Uber). Primele reprezentații – din 24 și 25 ianuarie - sunt sold out, pentru următoarele, programate în 12 și 13 februarie, biletele vor fi puse în curând în vânzare pe platforma eventbook.ro.

21
/01
/22

„Miracol”, regizat de Bogdan George Apetri („Periferic”, „Neidentificat”), va putea fi urmarit pe 24 ianuarie, de ziua Micii Uniri, intr-o avanpremiera absoluta, intr-o serie de cinematografe selectionate. Filmul premiat la numeroase festivaluri internationale de prestigiu se va vedea, cu 10 zile inainte de lansare, in zi de sarbatoare romaneasca, pe ecranele a 21 de sali de cinema din toata tara.

21
/01
/22

Intimități, cel de-al patrulea roman al lui Katie Kitamura, scriitoare americană de origine japoneză, se înscrie deja pe linia succesului precedentelor cărți ale autoarei, traduse în peste 20 de limbi, iar una dintre ele aflată în curs de ecranizare. Pornind din start cu avantajul unor recomandări puternice din partea fostului președinte Barack Obama și a lui Oprah Winfrey, Intimități a fost apreciat atât pentru temele propuse de scriitoare, cât și pentru stilul ultramodern, nonconformist și „cool” în care e scris, după cum observa The New York Times.