„Doctor Sleep”, sequel-ul filmului THE SHINING. Iată TRAILER-ul!
https://www.ziarulmetropolis.ro/doctor-sleep-sequel-ul-filmului-the-shining-iata-trailer-ul/

Filmul, regizat de cineastul american Mike Flanagan, este adaptarea pentru marile ecrane a cărţii „Doctor Sleep” (publicată de Stephen King în 2013), continuarea „THE SHINING” (regia Stanley Kubrick, 1980, considerat unul dintre cele mai bune filme din istoria genului horror).

Un articol de Petre Ivan|14 iunie 2019

Actorul britanic Ewan McGregor îl interpretează pe Danny Torrance, băieţelul din filmul original, devenit acum adult.În „Doctor Sleep„, care va avea premiera mondială de Halloween, pe 31 octombrie 2019,

Torrance se confruntă cu probleme ca alcoolismul şi traumele din copilărie în timp ce încearcă să o ajute pe o tânără care are puteri telepatice.

–––––––––-

Cinesseur:

Cui pe cui se scoate da’ cui prodest?Adică, serios George (#reallyGeorge?), de ce era nevoie de un sequel la THE SHINING???Ok, Flanagan are ceva stofă de horrorist, dar THE SHINING nu e chiar genul ăla de horror.

Foto: Doctor Sleep – facebook

23
/04
/14

MARI FILME ROMÂNEŞTI UITATE „Vânătoarea de vulpi“ (1980), unul din filmele nedreptăţite şi mai puţin cunoscute ale lui Mircea Daneliuc, trebuie redescoperit urgent şi discutat aplicat. Pentru că este o bijuterie ascunsă a cinematografiei române.

22
/04
/14

Acting in English by James Longshore, Academia americană de Actorie, înfiinţată acum 2 ani în Bucureşti de actorul american James Longshore şi de producătorul Bianca Mina, anunţă cea de-a 7-a ediţie, Acting in English INTENSIVE.

19
/04
/14

Cristi Puiu, unul dintre realizatorii filmului colectiv „Les ponts de Sarajevo", selectat la Cannes, a declarat pentru Mediafax că a regizat în cadrul acestui proiect scurtmetrajul „Das Spektrum Europas", cu Valeria Seciu şi Marian Râlea, în care vede Sarajevo de la distanţă, din România.

18
/04
/14

Indiferent de cum vor arăta filmele selecționate în competiția oficială a ediției din acest a Festivalului de la Cannes (14-25 mai), un lucru e cert după anunțarea regizorilor aruncați în lupta pentru Palme d’Or: este anul numelor cunoscute, o îmbinare între cineaști deja clasicizați, maeștri recenți și valori în ascensiune.