GOOGLE sărbătoreşte 161 de ani de la apariţia romanului „MOBY DICK”, scris de Herman Melville
https://www.ziarulmetropolis.ro/google-sarbatoreste-161-de-ani-de-la-aparitia-romanului-moby-dick-scris-de-herman-melville/

Noul logo prezintă o scenă din romanul „MOBY DICK”, în care căpitanul Ahab se află „la comanda” unei bărci cu vâsle. El ţine în mâini un harpon, părând gata să lovească legendara balenă albă Moby Dick, a cărei imagine se conturează în spatele bărcii. În noul logo, deasupra balenei apare scris cuvântul „GOOGLE”. Cartea „Moby […]

Un articol de |18 octombrie 2012

Noul logo prezintă o scenă din romanul „MOBY DICK”, în care căpitanul Ahab se află „la comanda” unei bărci cu vâsle. El ţine în mâini un harpon, părând gata să lovească legendara balenă albă Moby Dick, a cărei imagine se conturează în spatele bărcii. În noul logo, deasupra balenei apare scris cuvântul „GOOGLE”.

Cartea „Moby Dick” a fost publicată pentru prima dată în trei volume, la Londra, pe 18 octombrie 1851. Prima ediţie americană a cărţii a apărut pe 14 noiembrie 1851, la New York.

 

Romanul „Moby Dick” prezintă aventurile căpitanului Ahab de pe vasul Pequod, obsedat de dorinţa de a ucide legendara balenă albă Moby Dick, care îi cauzase pierderea unui picior. Naratorul este un alt membru al echipajului, Ishmael. Romanul este dedicat de Herman Melville prietenului său scriitorul Nathaniel Hawthorne.

 

Sursa: Mediafax

26
/02
/20

Duminică, 23 februarie a avut loc ultima sesiune de ateliere din cadrul proiectului Școala de bine. Proiectul a oferit elevilor din București și din țară zece sesiuni de ateliere creative, fiecare sesiune fiind formată din trei ateliere: teatru, dans și comunicare creativă. Scopul proiectului Școala de bine este promovarea educației culturale în școli și licee atât în zone rurale, cât și în București.

25
/02
/20

Ernesto Sábato (1911-2011) a fost unul dintre cei mai importanți scriitori argentinieni din secolul XX, dacă nu cel mai important. Alături de Borges și Cortázar, Sábato a dat o viață nouă literaturii sud-americane.

21
/02
/20

Marketingul face întâlnirea/interacțiunea dintre artiști și public posibilă. Este esențial, dat fiind că artele spectacolului nu există în lipsa receptării directe de către un public prezent în proximitate. Volumul combină fondul teoretic cu câteva studii de caz și opiniile unor personalități ale lumii culturale/profesioniști cu mulți ani de experiență. Printre ei: Emil Boroghină, Constantin Chiriac, Lucian Vărșăndan, Adrian Roman, Dan Bartha-Lazăr, Vava Ștefănescu, Gilda Lazăr, Marinela Țepuș, Tamara Susoi, Maria Sârbu și Simion Buia.

Page 1 of 86112345...102030...Last »