Oscarul, Cupa Mondială şi serialul „The Walking Dead”, cele mai comentate show-uri pe Twitter
https://www.ziarulmetropolis.ro/oscarul-cupa-mondiala-si-serialul-the-walking-dead-cele-mai-comentate-show-uri-pe-twitter/

Premiile Oscar şi Grammy, Cupa Mondială şi serialul „The Walking Dead: Invazia zombi” au fost programele de televiziune cele mai comentate pe Twitter, de către utilizatorii din SUA ai platformei online, în 2014, potrivit unui raport publicat luni de Nielsen.

Un articol de Petre Ivan|6 ianuarie 2015

„The Walking Dead: Invazia zombi” a fost serialul care a stârnit cele mai multe comentarii, în 2014, pe platforma online Twitter, din partea utilizatorilor americani ai reţelei de socializare, informează hollywoodreporter.com.

Serialul, care este difuzat la televiziunea americană AMC, a atras, în medie, 576.000 de mesaje per episod, iar 4,93 de milioane de utilizatori ai platformei Twitter au citit cel puţin un mesaj legat de această producţie TV până a doua zi dimineaţă după difuzarea unui episod al producţiei.

Nielsen a numărat postările pe Twitter în primele trei ore de dinainte şi de după difuzarea fiecărui episod din „The Walking Dead: Invazia zombi”.

În raportul publicat de Nielsen, compania care se ocupă de măsurarea audienţei producţiilor de televiziune a realizat un clasament al celor mai comentate producţii, evenimente speciale şi show-uri difuzate de televiziunile americane, de către utilizatorii din SUA ai reţelei de socializare online Twitter.

La categoria seriale şi emisiuni TV, reality-show-ul „Burlacul/ The Bachelor” a avut 215.000 de mesaje pe Twitter, în medie, per ediţie, care au fost citite de 3,84 de milioane de utilizatori ai platformei.

Pe locul al treilea s-a clasat serialul „Micuţele mincinoase/ Pretty Little Liars”, difuzat de ABC Family, care a obţinut în medie 489.000 de mesaje pe Twitter pentru fiecare episod, cu o audienţă de 3,8 milioane de utilizatori pe Twitter.

The Voice şi minutul de aur

Show-ul american de televiziune care a obţinut cele mai multe mesaje pe Twitter într-un minut este „The Voice”, iar minutul cu cele mai multe mesaje a fost înregistrat la ora 20.59, ora de pe coasta de est a SUA, pe 13 mai, când juraţii emisiunii-concurs au anunţat concurenţii care vor intra în finală. Utilizatorii Twitter au publicat în acel minut 311.000 de mesaje referitoare la emisiunea „The Voice”, difuzată de NBC.

În ceea ce priveşte evenimentele speciale, trannsmise în direct, gala premiilor Oscar, difuzată de ABC, şi ceremonia de decernare a premiilor Grammy, transmisă de CBS, s-au bătut pentru primul lor în ceea ce priveşte numărul de mesaje pe Twitter.

Gala premiilor Grammy a avut 13,77 milioane de mesaje pe Twitter, în timp ce premiile Oscar au avut 11,16 milioane de mesaje.

Gala premiilor Oscar a obţinut şi cel mai mare număr de postări pe Twitter într-un minut, la categoria evenimente speciale. Fotografia selfie realizată de Ellen DeGeneres alături de mai multe vedete a generat 203.000 mesaje pe Twitter la 22.07, ora de pe coasta de est a SUA, pe 2 martie.

Transmisiunea sportivă cu cel mai mare număr de mesaje dedicate pe Twitter a fost Super Bowl XLVIII, cu 25,32 de milioane de postări pe Twitter, care au avut o audienţă de 15,31 milioane de utilizatori ai platformei de socializare online.

Cupa Mondială (CM 2014) a ocupat şase din cele zece poziţii ale clasamentului privind transmisiunile sportive. Meciul Belgia – Statele Unite ale Americii a atras 4,69 de milioane de mesaje pe Twitter, care au avut o audienţă de 12,39 milioane de utilizatori.

Totodată, finala CM 2014 s-a clasat pe locul al treilea, cu 4,92 milioane de mesaje pe Twitter şi o audienţă de 11,93 milioane de utilizatori pe această platformă online.

Foto: Oscarul , Cupa Mondiala şi serialul „The Walking Dead” – cinemagia

18
/04
/24

Astăzi, la Sibiu, a avut loc conferința de presă care prezintă programul spectacolelor celei de-a 31-a ediții a Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu. În cadrul conferinței, Constantin Chiriac, președintele FITS şi directorul TNRS, a anunțat publicarea programului spectacolelor ediției din acest an și punerea în vânzare a biletelor, începând de mâine, 19 aprilie.

18
/04
/24

Cea de-a XII-a ediție a Săptămânii Haferland, cel mai îndrăgit festival cultural și etnologic al sașilor din Transilvania și din diaspora, va avea loc în perioada 8-11 august 2024 sub înaltul patronaj al Alteței Sale Serenissime Prințul Philipp von und zu Liechtenstein și sub auspiciile Familiei Regale a României. Este pentru prima oară când Familia Regală a României acordă în mod oficial susținere organizării acestui eveniment cultural.

17
/04
/24

După succesul recitalurilor din Iaşi, Suceava, Botoşani şi Neamţ, elevii bucureșteni vor avea ocazia întâlnirii directe cu muzica clasică interpretată de violonistul de talie internaţională Răzvan Stoica. Împreună cu vioara Stradivarius ex-Ernst din 1729 și acompaniat de pianista Andreea Stoica, Răzvan va fi prezent la Colegiul Sfântul Sava pe 22 aprilie şi la la Colegiul Național Gheorghe Lazăr, pe 25 aprilie, în cadrul programului „Muzica Inspiră”, inițiat de Fundația Culturală Gaudium Animae.

17
/04
/24

„Experiențele depresiei” de Sidney J. Blatt este o incursiune în lumea uneia dintre cele mai răspândite boli ale epocii noastre și oferă diverse perspective asupra diferitelor chipuri ale depresiei.

12
/04
/24

Asociația Interact Projects (Proiecte Interactive), în calitate de beneficiar, anunță începerea implementării proiectului Venus iese din retrograd, proiect co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național (AFCN).

12
/04
/24

„Guvernul Copiilor 2”, filmul vizionar regizat de Ioana Mischie, vine în cinematografe din 26 aprilie și prezintă publicului o lume imaginată de copiii români, cu vârste cuprinse între 7 și 12 ani, din diverse categorii sociale, care au fost intervievați cu privire la societatea ideală pe care ar clădi-o dacă ar deveni lideri.