„Paris, mon amour”, la Teatrul Metropolis
https://www.ziarulmetropolis.ro/paris-mon-amour-la-teatrului-metropolis/

Joi, 17 decembrie, şi vineri, 18 decembrie, de la ora 19:00, Teatrul Naţional de Operetă şi Musical „Ion Dacian” susţine, în sala de spectacole a Teatrului Metropolis (adresa: Str. Mihai Eminescu nr.89, sector 2, Bucureşti), două noi reprezentaţii ale spectacolului-colaj „Paris, mon amour” – regia: Răzvan Ioan Dincă.

Un articol de Petre Ivan|15 decembrie 2015

Spectacolul „Paris, mon amour”, una dintre cele mai aplaudate producții ale Teatrului de Operetă și Musical „Ion Dacian”, imaginează o lume a Parisului dintotdeauna, dar şi o ipostază posibilă, idealizată, a acestei metropole fermecătoare.

Fie că a fost prezentată la sediul teatrului sau găzduită de noi spaţii, această producție continuă să îşi păstreze farmecul aparte şi unicitatea care au consacrat-o, graţie formatului original şi relaţiei speciale artist-spectator pe care o propune publicului.

Conceput drept colaj de momente muzicale, spectacolul „Paris, mon amour” include câteva dintre cele mai cunoscute şansonete franțuzeşti ale unor artişti precum Edith Piaf, Jacques Brel, Joe Dassin sau Gilbert Bécaud, interpretate de soliştii Teatrului de Operetă şi Musical „Ion Dacian”, în acompaniamentul Orchestrei şi cu participarea Corului şi a Ansamblului de Balet.

Biletele sunt disponibile online la adresa bilete.opereta.ro, precum și la Casa de bilete a Operei Naționale București  și la Casa de bilete a Teatrului Metropolis (între 15 și 17 decembrie în intervalul 17:00-19:00; în 18 decembrie în intervalul 11:00-19:00).

„Paris, mon amour” – INFO

Regia: Răzvan Ioan Dincă

Dirijor și orchestrație: Lucian Vlădescu

Coregrafia: Florin FieroiuParis

Costumele: Oana Botez

Decorul și video-proiecția: Sabina Spatariu

Maestru de cor: Gabriel Popescu

Lighting design: Daniel Klinger

Distribuția reprezentației din data de 17 decembrie 2015, ora 19:00:

Loredana Căvăşdan, Cătălin Petrescu, Florin Budnaru, Bianca Ionescu, Daniel Madia, Daniela Vlădescu, Alexandra Savu, Oana Rusu, Marius Mitrofan, Ernest Fazekas, Tina Munteanu, Gladiola Niţulescu Lamatic

Personaj secundar: Dorina Velicu

Mimi: Adrian Nour, Petrică Voicu

Acrobat: Melina Druță

Cu participarea Orchestrei, Corului și Baletului Teatrului de Operetă și Musical „Ion Dacian”, precum și a Teatrului de Magie

Distribuția reprezentației din data de 18 decembrie 2015, ora 19:00:

Loredana Căvăşdan, Cătălin Petrescu, Florin Budnaru, Raluca Ciocă, Daniel Madia, Daniela Vlădescu, Alexandra Savu, Oana Rusu, Marius Mitrofan, Ernest Fazekas, Tina Munteanu, Gladiola Niţulescu Lamatic

Personaj secundar: Dorina Velicu

Mimi: Eduard Adam, Adrian Nour

Acrobat: Melina Druță

Cu participarea Orchestrei, Corului și Baletului Teatrului de Operetă și Musical „Ion Dacian”, precum și a Teatrului de Magie

Foto: Paris, mon amour – opereta.ro

01
/08
/14

Uniunea Armenilor din România, în parteneriat cu ARCUB – Centrul Cultural al Municipiului București și Primăria Municipiului Bucureşti, organizează în perioada 1-3 august 2014 cea de-a doua ediție a Festivalului Strada Armenească, care va avea loc în cadrul complexului armenesc (curtea interioară a Bisericii Armenești, sediul Uniunii Armenilor din România, Centrul Cultural Armean și Strada Armenească).

30
/07
/14

O echipă de cercetători de la Universitatea “Babeş-Bolyai” şi de la Universitatea din Islanda a lansat, marţi, la Cluj-Napoca, un proiect unic în România, în cadrul căruia va fi reconstituită istoria orală a populaţiei rome, finanţarea, în valoare de 750.000 de euro, fiind din fonduri norvegiene.

30
/07
/14

Actriţa Maria Dinulescu a declarat, marţi, la un eveniment organizat la Institutul Cultural Român, că nu şi-a dorit succes şi nu-l doreşte în continuare şi a afirmat că, dacă primeşte o audiţie şi trebuie să lucreze la ea, este ,,cea mai fericită", precizând că trăieşte ,,visul ei american".

30
/07
/14

Cine este agramat? Un om care face erori elementare de limbă. Este des întâlnită greșeala prin care în locul lui „agramat” este folosit termenul „anagramat”, adică participiul trecut al verbului „a anagrama”. Ce înseamnă „a anagrama”? A modifica ordinea literelor unui cuvânt pentru a obține un alt cuvânt.

29
/07
/14

CRONICĂ DE CARTE. Recent apărut la editura IBU Publishing, volumul „Un studiu al cinematografiei germane”, de Maggie Hoffgen, este o foarte utilă și la îndemână introducere în istoria și variațiile estetice și tematice ale uneia din cele mai spectaculoase și instabile cinematografii, din păcate puțin cunoscută de publicul larg din România.