Testează-ți relația! O campanie “In a Relationship” de conștientizare a abuzului
https://www.ziarulmetropolis.ro/testeaza-ti-relatia-o-campanie-in-a-relationship-de-constientizare-a-abuzului/

1 din 3 adolescenţii cuprinşi în studiul In a Relationship recunosc că au verificat mesajele de pe telefonul prietenului/prietenei fără să ceară voie.

Un articol de Petre Ivan|12 iulie 2018

La doi ani după cercetarea națională la care 1.500 de adolescenți din România au vorbit prima oară despre relațiile lor, proiectul In a Relationship propune un test de relație care să scoată la iveală lucrurile despre care uneori nu-ți poți da seama singur: dacă ești într-o relație care riscă să devină toxică pentru tine sau pentru partener?

Cum să eviți un rol de potențial abuzator sau abuzat în cuplul tău? Testul In a Relationship te ajută să ai o privire mai obiectivă asupra propriei relații și să poți să identifici eventualele semnale de alarmă din cuplu.

Fă-ți TESTUL IN A RELATIONSHIP

Fiecare din cele 12 întrebări ale testului In a Relationship te confruntă cu o situație specifică de comunicare în relație. Spre deosebire de majoritatea testelor simple, îți oferă nu mai puțin de 7 variante de răspuns, pentru că ia în considerare nu doar modul în care reacționezi într-o situație, ci și motivele pentru care o faci.

La final, rezultatele obținute îți spun mai multe despre felul unic în care comunicați în cuplul vostru, despre inteligența emoțională a relației voastre și despre cum puteți să vă respectați mai mult unul pe celălalt.

Testul a fost realizat de un psihoterapeut, pe baza rezultatelor cercetării In a Relationship și a informațiilor calitative strânse de la liceeni din România. Mai multe despre cercetare aici.

Tu ți-ai da parola contului de Facebook dacă ți-ar cere-o persoana cu care ești într-o relație?

Testul de relație este însoțit de o serie de patru spoturi, fiecare descriind o situație de abuz în relație. Primul spot pune accentul pe control, una dintre principalele forme de abuz în relațiile adolescenților, așa cum a reieșit din cercetarea In a Relationship. Campania video este dezvoltată și implementată de Friends \ TBWA Bucharest și își propune să aducă acest subiect delicat, care poate fi deseori confundat cu grija sau cuafecțiunea, în atenția a cât mai mulți adolescenți.

Primul spot din campanie: In a Relationship – Ana și Alex – #DrumBun

Advertising Agency: Friends \ TBWA Bucharest

***
In a Relationship este un proiect de prevenție a violenței în cuplurile de adolescenți desfășurat de Fundația Friends For Friends împreună cu AVON România, ca parte din Campania Respectului.

Misiunea proiectului este să facem adolescenții din România să devină mai conștienți privind abuzurile potențiale în cuplu pentru a preveni violența domestică ce poate surveni mai târziu. Prin violență înțelegem abuzuri fizice, emoționale, psihologice, sexuale și cibernetice (online).

Lansat în septembrie 2016, proiectul In a Relationship a produs o cercetare națională pe aproape 1.500 de adolescenți, realizată de 10 cercetători de vârsta liceului, o expoziție de ilustrații făcute de liceeni și un atelier interactiv pe care psihologi sau traineri îl pot susține cu grupuri de liceeni, pe tema abuzurilor relaționale. În acești aproape 2 ani, am fost în contact cu un număr mare de liceeni, de la care am aflat multe insighturi despre relațiile dintre ei, dar și cu părinții sau profesorii lor.

mai multe despre proiect, aici.

Foto: Testează-ți relația! , “In a Relationship”- www.campaniarespectului.ro

 

07
/12
/17

Miercuri, 6 decembrie, Muzeul Național de Artă al României a redeschis Sala Constantin Brâncuși. Evenimentul a avut loc în prezența lui Lucian Romașcanu - Ministrul Culturii și Identității Naționale, a Directorului Liviu Constantinescu, a Directorului Științific Octavian Boicescu și a echipei de specialiști MNAR. Alături de aceștia au fost de față invitați ai corpului diplomatic și personalități ale vieții culturale românești.

04
/12
/17

Expoziţia „Frida Kahlo and Diego Rivera: Polish Context” a fost deschisă la ZAMEK Culture Centre din Poznan în încercarea de a da de urma tabloului „The Wounded Table” văzut ultima dată în 1955, la Varşovia.

23
/11
/17

Ultimul tablou pictat înainte de moarte de fostul premier britanic Winston Churchill, The Goldfish Pool at Chartwell, a fost vândut la licitație la Londra cu suma de 357.000 de lire (402.160 de euro). Churchill, laureat al premiului Nobel pentru Literatură si pasionat de pictură a realizat zeci de tablouri pe care însă nu le vindea niciodată...

18
/11
/17

  Expoziția “Podoabe străvechi”, cuprinzând câteva sute de obiecte de podoabă cu o vechime cuprinsă între 5.000 și 8.000 de ani, descoperite în așezări și morminte din sud-estul României, a fost deschisă joi la Muzeul județean Buzău. “Expoziția este o premieră națională și este rodul parteneriatului între opt muzee: Institutul de Arheologie “Vasile Pârvan” București, […]

15
/11
/17

„Tinerețe fără bătrânețe: artiști și producători culturali români contemporani între 30 și 100 de ani” este un proiect editorial online care prezintă creativi români, prin intermediul unor „portrete” video, foto sau audio. Proiectul se înscrie în seria „modernism art documentaries” lansată de platforma Modernism.ro în 2012, care cuprinde până în prezent 190 de episoade video-documentare.

13
/11
/17

Liminal, festivalul pionier de artă, știință și tehnologie care a avut loc în București între 31 octombrie și 12 noiembrie, s-a încheiat duminică după-amiază. Instalații precum Mindcraft Battle, adică piramida care levitează cu puterea minții, sau Automated Poetry Machine, generatorul de poezii la intersecția dintre un telefon public și un bancomat, din cadrul festivalului au fost câteva din felurile în care Liminal a evidențiat nevoia de apropiere a publicului de intersecția dintre artă, știință și tehnologie.