Testează-ți relația! O campanie „In a Relationship” de conștientizare a abuzului
https://www.ziarulmetropolis.ro/testeaza-ti-relatia-o-campanie-in-a-relationship-de-constientizare-a-abuzului/

1 din 3 adolescenţii cuprinşi în studiul In a Relationship recunosc că au verificat mesajele de pe telefonul prietenului/prietenei fără să ceară voie.

Un articol de Petre Ivan|12 iulie 2018

La doi ani după cercetarea națională la care 1.500 de adolescenți din România au vorbit prima oară despre relațiile lor, proiectul In a Relationship propune un test de relație care să scoată la iveală lucrurile despre care uneori nu-ți poți da seama singur: dacă ești într-o relație care riscă să devină toxică pentru tine sau pentru partener?

Cum să eviți un rol de potențial abuzator sau abuzat în cuplul tău? Testul In a Relationship te ajută să ai o privire mai obiectivă asupra propriei relații și să poți să identifici eventualele semnale de alarmă din cuplu.

Fă-ți TESTUL IN A RELATIONSHIP

Fiecare din cele 12 întrebări ale testului In a Relationship te confruntă cu o situație specifică de comunicare în relație. Spre deosebire de majoritatea testelor simple, îți oferă nu mai puțin de 7 variante de răspuns, pentru că ia în considerare nu doar modul în care reacționezi într-o situație, ci și motivele pentru care o faci.

La final, rezultatele obținute îți spun mai multe despre felul unic în care comunicați în cuplul vostru, despre inteligența emoțională a relației voastre și despre cum puteți să vă respectați mai mult unul pe celălalt.

Testul a fost realizat de un psihoterapeut, pe baza rezultatelor cercetării In a Relationship și a informațiilor calitative strânse de la liceeni din România. Mai multe despre cercetare aici.

Tu ți-ai da parola contului de Facebook dacă ți-ar cere-o persoana cu care ești într-o relație?

Testul de relație este însoțit de o serie de patru spoturi, fiecare descriind o situație de abuz în relație. Primul spot pune accentul pe control, una dintre principalele forme de abuz în relațiile adolescenților, așa cum a reieșit din cercetarea In a Relationship. Campania video este dezvoltată și implementată de Friends \ TBWA Bucharest și își propune să aducă acest subiect delicat, care poate fi deseori confundat cu grija sau cuafecțiunea, în atenția a cât mai mulți adolescenți.

Primul spot din campanie: In a Relationship – Ana și Alex – #DrumBun

Advertising Agency: Friends \ TBWA Bucharest

***
In a Relationship este un proiect de prevenție a violenței în cuplurile de adolescenți desfășurat de Fundația Friends For Friends împreună cu AVON România, ca parte din Campania Respectului.

Misiunea proiectului este să facem adolescenții din România să devină mai conștienți privind abuzurile potențiale în cuplu pentru a preveni violența domestică ce poate surveni mai târziu. Prin violență înțelegem abuzuri fizice, emoționale, psihologice, sexuale și cibernetice (online).

Lansat în septembrie 2016, proiectul In a Relationship a produs o cercetare națională pe aproape 1.500 de adolescenți, realizată de 10 cercetători de vârsta liceului, o expoziție de ilustrații făcute de liceeni și un atelier interactiv pe care psihologi sau traineri îl pot susține cu grupuri de liceeni, pe tema abuzurilor relaționale. În acești aproape 2 ani, am fost în contact cu un număr mare de liceeni, de la care am aflat multe insighturi despre relațiile dintre ei, dar și cu părinții sau profesorii lor.

mai multe despre proiect, aici.

Foto: Testează-ți relația! , „In a Relationship”- www.campaniarespectului.ro

 

25
/07
/16

București Mall prezintă expoziția Instalart/ Obiect/ 004, ce reunește șase proiecte de design destinate mediului urban, realizate de cunoscuți designeri și arhitecți români. Expoziția, lansată în cadrul unui vernisaj pe 21 iulie, rămâne la București Mall până pe 9 august, când se va muta în Plaza România, pentru alte 3 saptamani.

22
/07
/16

O expoziţie de fotografii intitulată “Pe urmele eroilor din Primul Război Mondial” va fi organizată, în perioada 25-31 iulie, de către Oficiul Naţional pentru Cultul Eroilor, în foaierul Sălii Eforie a Cinematecii Române. Evenimentul se înscrie în seria de manifestări prilejuite de aniversarea împlinirii unui secol de la intrarea României în prima conflagraţie mondială. Intrarea este liberă.

08
/07
/16

Sâmbată și duminică, pe 16 și 17 iulie, cele mai înverzite locuri din centrul capitalei, Grădina Verona, J’ai Bistrot și Grădina Sticlarilor, se deschid pentru publicul din oraș cu activități informative și reacreative, produse și meșteri care manifestă alternativa organică a vieții de oras: ORGANIC DAYS – festival de trai simplu, frumos și sănătos.

30
/06
/16

Două lucrări ale românului Adrian Ghenie au fost vândute, zilele trecute, cu o sumă totală care depășește 2 milioane de lire sterline, în cadrul unei licitații de artă contemporană organizate de Casa Sotheby's din Londra.

29
/06
/16

În campania de susținere a subscripției naționale pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia pământului” se implică, începând de astăzi, trei celebrități de calibru din sportul românesc: Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi și Ilie Năstase. Celor trei legende li se alătură în acest demers vedeta de televiziune Virgil Ianțu

27
/06
/16

Noul proiect cinematografic al lui Radu Jude, un documentar dedicat colecției Costică Acsinte , combină aproximativ 2000 de fotografii din cele 7500 ale colecției lui Acsinte și diverse materiale din Arhiva Națională de Filme și din Arhiva Societății Române de Radiodifuziune. Născut la 4 iulie 1897, în comuna Perieți, județul Ialomița, Costică Acsinte este unul din eroii Primului Război Mondial.

27
/06
/16

În urmă cu un secol, în noaptea de 27 spre 28 iunie (1916), în camera-atelier de la parterul casei sale de pe actuala stradă Mendeleev, se stingea din viaţă pictorul Ştefan Luchian. Era casa pe care reuşise să o cumpere din banii câştigaţi de pe urma profesiei sale de „proletar al penelului” sau de „zugrav” după cum singur se definea.

24
/06
/16

"Femme Assise" (1909), una dintre primele picturi cubiste ale lui Pablo Picasso, s-a vândut, zilele trecute, cu suma de 43,2 de milioane de lire sterline (63,4 milioane de dolari) în cadrul unei licitații organizate de casa Sotheby's din Londra, cu aproape 20 de milioane de dolari mai mult decât estimarea inițială