The Mule. Primul TRAILER (recomandat de Cinesseur)
https://www.ziarulmetropolis.ro/the-mule-primul-trailer-recomandat-de-cinesseur/

„Nu se lasă bătrânul Clint cu una, cu două, #băinenică! Numai el ştie cum face & cum drege, dar uite că aproape în fiecare an mai scoate un film… De parcă ar face concurs cu Woody Allen, pe care, na, trebuie s-o spunem, îl bate detaşat, anul ăsta având două titluri: acest THE MULE şi THE 15:17 TO PARIS.” – Cinesseur

Un articol de Ziarul Metropolis|5 octombrie 2018

„Old school de la un capăt la altul, pe principiul „toată lumea știe, Clint e meserie”, omul livrează, de regulă, produse decente de care doar cusurgiii profesioniști se pot plânge. Case in point: trailerul ăsta îmi spune cam tot ce mă interesează. Cu toate astea, vreau să vad filmul. Și nu cred că-s singurul!

Apropo, dar de distribuția asta ce ziceți: Bradley Cooper, Laurence Fishburne, Michael Peña, Dianne Wiest și Andy Garcia?” – (via) Cinesseur

Foto: The Mule – facebook

23
/04
/14

MARI FILME ROMÂNEŞTI UITATE „Vânătoarea de vulpi“ (1980), unul din filmele nedreptăţite şi mai puţin cunoscute ale lui Mircea Daneliuc, trebuie redescoperit urgent şi discutat aplicat. Pentru că este o bijuterie ascunsă a cinematografiei române.

22
/04
/14

Acting in English by James Longshore, Academia americană de Actorie, înfiinţată acum 2 ani în Bucureşti de actorul american James Longshore şi de producătorul Bianca Mina, anunţă cea de-a 7-a ediţie, Acting in English INTENSIVE.

19
/04
/14

Cristi Puiu, unul dintre realizatorii filmului colectiv „Les ponts de Sarajevo", selectat la Cannes, a declarat pentru Mediafax că a regizat în cadrul acestui proiect scurtmetrajul „Das Spektrum Europas", cu Valeria Seciu şi Marian Râlea, în care vede Sarajevo de la distanţă, din România.

18
/04
/14

Indiferent de cum vor arăta filmele selecționate în competiția oficială a ediției din acest a Festivalului de la Cannes (14-25 mai), un lucru e cert după anunțarea regizorilor aruncați în lupta pentru Palme d’Or: este anul numelor cunoscute, o îmbinare între cineaști deja clasicizați, maeștri recenți și valori în ascensiune.