“Venom”, lider de box-office în România și în Statele Unite
https://www.ziarulmetropolis.ro/venom-lider-de-box-office-in-romania-si-in-statele-unite/

 Noul film de acţiune SF “Venom”, o producţie Columbia Pictures & Marvel, cu Tom Hardy în rolul principal, a cucerit cinefilii din România şi SUA deopotrivă. Lansat pe marile ecrane în week-end-ul 5-7 octombrie 2018, “Venom” a înregistrat 104.614spectatori şi încasări de 2.553.269 lei, confirmând că este, într-adevăr, cea mai aşteptată lansare cinematografică a toamnei.

Un articol de Petre Ivan|9 octombrie 2018

Noul lider de box-office seduce prin acțiunea alertă,  personaje inedite, umor negru și efecte vizuale spectaculoase.

Ce lipsește oare într-o societate în declin, care își pune speranțele în tehnologie pentru a supraviețui, iar magnații speculează momentul pentru a-și spori puterea? Super-eroii sunt deja depășiți, este vremea anti-eroilor! Celebrul personaj Venom din cărțile de benzi desenate “Spider-Man” devine protagonist într-o nouă producție Marvel – mult-așteptată de fanii seriei și de cinefilii din lumea întreagă.

În urma unei expediții spațiale, ajunge pe Terra Simbiotul – o creatură bizară, cu formă fluidă, ce are capacitatea de a se infiltra precum un parazit într-un corp-gazdă, urmând să-l transforme într-o ființă indestructibilă sau… să-l ucidă.În laboratoarele Life Foundation, savantul fondator Carlton Drake face experimente fără scrupule, pe subiecți vulnerabili, totul pentru a-și demonstra teoria și a intra în istorie drept creatorul unei noi specii.

Pasionat de subiecte cu magnați corupți și cazuri mușamalizate, reporterul de investigații Eddie Brock (interpretat de Tom Hardy, premiat cu un trofeu BAFTA și nominalizat la Oscar pentru rolul din “The Revenant”) intră pe fir și reușește să pătrundă în laboratoarele fundației, ba chiar face cunoștință cu extraterestrul. După o perioadă de acomodare cu gazda, în care Eddie simte efectiv cum este capturat de forța dinăuntrul său, “parazitul” își arată din plin atât super-puterile, cât și personalitatea sarcastică și amuzantă.

Transformat el însuși în simbiot, Eddie se luptă cu latura sumbră și periculoasă ce iese la iveală, dar se și lasă sedus de forța captivantă a lui Venom – sub acea mască, poate face tot ce vrea! Treptat, cei doi învață să conviețuiască, depind unul de celălalt, și chiarse distrează de minune împreună, dar Eddie riscă să rămână ostatic în această simbioză toxică.

La realizarea complexului personaj Venom, om și extraterestru deopotrivă, au lucrat sute de specialiști în efecte speciale, cu experiență uriașă și premii Oscar în palmares. Imaginile digitale, alături de cascadoriile senzaționale, garantează o super-aventură 3D – acum, în “Venom”, în cinematografele din toată țara. “NOI SUNTEM VENOM!”

Filmul se bazează pe un scenariu de Jeff Pinkner, Scott Rosenberg și Kelly Marcel, inspirat de o poveste Marvel Comics de Jeff Pinkner & Scott Rosenberg, iar regia îi aparține lui Ruben Fleischer. Distribuțiaîi include pe Michelle Williams, Riz Ahmed (actor premiat cu un Glob de Aur, rapper și activist), Scott Haze și Reid Scott.

Producția prezentată de Columbia Pictures și Marvel durează 112 minute, se adresează persoanelor cu vârste de peste 15 ani și este distribuită în România de InterComFilm Distribution.

Foto: Venom – facebook

22
/02
/21

Producția Warner Bros. Pictures’ WONDER WOMAN 1984 va avea premiera pe 1 aprilie pe HBO GO. Filmul WONDER WOMAN 1984 va avea premiera în exclusivitate pe HBO GO. Regizat de Patty Jenkins și cu Gal Gadot în rolul principal, acțiunea din Wonder Woman 1984 se petrece în anii ’80, când Wonder Woman se pregătește pentru următoarea ei aventură și vrea să-și împlinească un vis, dar înainte trebuie să aibă de-a face cu Max Lord și Cheetah.

16
/02
/21

OPINIE Cinematografia română este aproape de un moment istoric – cel puţin o nominalizare la Premiile Oscar. În ciuda succesului internaţional uriaş, documentarul „colectiv” al lui Alexander Nanau a împărţit opinia publică din România. Unul dintre motivele de divizare – prezenţa lui Vlad Voiculescu. E bine, totuşi, când un film stârneşte valuri şi nu e primit cu indiferenţă.

11
/02
/21

„Les traducteurs” (2019), în regia lui Régis Roinsard, a intrat în cinematografele de la noi din 5 februarie, distribuit de Independența Film. Un lungmetraj captivant, care țese o adevărată enigmă în jurul unui bestseller, fentându-și spectatorul la fiecare pas.

10
/02
/21

Luni, 8 februarie, de la ora 18:00, pe pagina de Facebook a Festivalului Internațional Film O'Clock a putut fi urmărită conferința de presă care a anunțat selecția oficială de scurtmetraje din competiția festivalului. Cele 15 titluri au fost prezentate de Mirona Radu, fondator și director de festival, delegat pentru România, Ioanna Kryona, delegat pentru Grecia, Andrew Mohsen, delegat pentru Egipt și au fost urmate de o discuție cu criticul de film Cristi Mărculescu.

09
/02
/21

Întâlnirea lui Cioran cu Camus, care a avut loc chiar înainte ca filozoful plecat din România să debuteze în Franţa, l-a marcat profund pe autorul lui „Précis de décomposition”. Îndemnul intelectualului francez de a intra în „circulaţia ideilor” l-a umilit pe Cioran: „Îmi dădea mie lecţii. Avea o cultură de învăţător”.

08
/02
/21

CARTEA DE CINEMA În septembrie 1939, Franţa trebuia să găzduiască la Cannes, cu sprijinul SUA, un mare festival de film, o alternativă la Mostra de la Veneţia, din Italia fascistă. Izbucnirea războiului opreşte planul în ultimul moment. O carte a unui istoric francez, apărută şi în limba română, reconstituie această poveste fascinantă.

08
/02
/21

”Another Round / Încă un rând”, cel mai recent film în regia lui Thomas Vinterberg cu Mads Mikkelsen în rolul principal a fost nominalizat astăzi la categoria ”Cel mai bun film într-o limbă străină” la cea de 78-a ediție a Globurilor de Aur, care va avea loc anul acesta pe 28 februarie, într-o variantă online transmisă în direct, simultan din New York și Los Angeles.

05
/02
/21

CARTE DE CINEMA În 2020 s-au implinit 100 de ani de la premiera primului film românesc de animaţie. Prilej pentru apariţia unui volum care analizează evoluţia acestui gen pe parcursul unui secol, „Istoria filmului românesc de animaţie – 1920-2020”, scris de criticul Dana Duma.