Johnny Depp şi George Clooney – motivele pentru care nu au cont pe reţelele de socializare
http://www.ziarulmetropolis.ro/johnny-depp-si-george-clooney-motivele-pentru-care-nu-au-cont-pe-retelele-de-socializare/

Angelina Jolie, Tina Fey, Sandra Bullock, Daniel Craig, Brad Pitt şi Johnny Depp se numără printre vedetele de la Hollywood care au explicat pentru revista Vanity Fair motivele pentru care nu au conturi pe reţelele de socializare.

Un articol de Andrada Văsii|16 Noiembrie 2013

Angelina Jolie, Tina Fey, Sandra Bullock, Daniel Craig, Brad Pitt şi Johnny Depp se numără printre vedetele de la Hollywood care au explicat pentru revista Vanity Fair motivele pentru care nu au conturi pe reţelele de socializare.

În timp ce cântăreţii pop şi vedetele de reality-show se numără printre cei mai activi utilizatori ai platformei de microblogging Twitter, starurile de cinema, în cea mai mare parte a lor, au rezistat până acum impulsului de a se alătura freneziei generate de reţelele de socializare.

Şi, deşi tot mai mulţi dintre ei fac până la urmă saltul în universul hashtag-ului (Cameron Diaz şi Sarah Jessica Parker şi-au creat conturi pe Twitter săptămâna trecută), există în continuare un contingent considerabil de vedete de cinema care refuză să folosească această platformă.

Săptămâna trecută, vedete de prim rang de la Hollywood, precum George Clooney (pentru revista Esquire) şi Julia Roberts (pentru revista Marie Claire), şi-au prezentat cu multă sinceritate părerile pe care le au despre Twitter. George Clooney a mers până într-acolo încât a declarat că nu înţelege „motivul pentru care o persoană celebră ar trebui să se conecteze vreodată pe Twitter”.

Johnny Depp nu are telefon

Prezentăm mai jos motivele pentru care atât de multe vedete de cinema refuză să se conecteze pe reţelele de socializare:

1 – Toţi oamenii scriu pe Twitter despre ceea ce mănâncă la prânz.

Daniel Craig: „Nu sunt pe Facebook. Nu sunt nici pe Twitter. «M-am trezit de dimineaţă şi am mâncat un ou»??? Ce relevanţă ar avea asta pentru cineva? Reţea de socializare? Telefonaţi-vă unul altuia, mergeţi într-un bar şi beţi ceva împreună!”.

Tina Fey: „Cei mai mulţi oameni sunt atât de al dracului de plictisitori, încât ar trebui să tacă şi să ceară o licenţă pentru a scrie. Mă ofer, voluntar, pentru a mă ocupa de eliberarea acelor licenţe. Scrieţi-vă gândurile într-un jurnal şi apoi trimiteţi-l prin poştă bunicii voastre”.

2 – Vedetele de cinema ţin la intimitatea lor.

Sandra Bullock: „Nu sunt pe Twitter pentru că nu vreau ca cineva să ştie tot timpul unde mă aflu”.

3 – Folosirea acestor platforme te face să te simţi prost până la urmă, într-un fel sau altul.

George Clooney: „Dacă te îmbeţi într-o seară, te duci acasă şi, după ce ai băut cu două beri mai mult decât ar fi trebuit, te uiţi la televizor, cineva te enervează, iar tu ripostezi. Apoi te duci la culcare şi te trezeşti a doua zi de dimineaţă, iar cariera ta s-a încheiat. Sau îţi dai seama că ai fost un ticălos. Sau toate acele lucruri la care te-ai gândit în liniştea serii tale de beţie ajung să fie brusc cunoscute de toată lumea, încă înainte ca tu să te trezeşti”.

Julia Roberts: „Reţelele de socializare seamănă cumva cu vata pe băţ. Arată atât de atrăgător şi simţi că nu poţi să-i rezişti, că abia aştepţi să ajungi acolo. Apoi, te alegi cu degete lipicioase şi îţi dai seama că a durat doar o fracţiune de secundă”.

Johnny Depp

Johnny Depp în filmul Piraţii din Caraibe

4 – Pentru unele staruri de cinema, această chestiune pare să fi devenit o vendetă personală.

Kristen Stewart: „Twitter mi-o trage în fiecare zi din viaţa mea. Pentru că oamenii încep să scrie pe Twitter: „Stau chiar lângă Kristen Stewart acum!». Şi papparazzii apar imediat”.

5 – Alte vedete consideră că ideea (de a se conecta pe reţele de socializare) este copleşitoare.

Jennifer Lawrence: „Toată lumea vorbea ieri despre Twitter şi Instagram şi Tumblr. Eram cu adevărat confuză şi m-am simţit copleşită. Am simţit la propriu cum îmi pierd respiraţia. Oamenii îmi tot arătau acele lucruri amuzante, iar eu îmi spuneam: «Trebuie să am şi eu asta». Ce este Pinterest? Nu am aşa ceva. Am înţeles până la urmă că, până voi avea şi eu, altceva nou va fi în vogă. Mi-am cumpărat o cutie cu CD-uri cu mai puţin de un an în urmă”.

6 – Alţi actori au obiecţii serioase din considerente „artistice”.

Bradley Cooper: „În cazul meu, poate că sunt de modă veche, dacă ştiu prea multe lucruri despre tine, iar tu joci un personaj într-un film, atunci va trebui să fac un efort foarte mare pentru a uita cine eşti tu, pentru a putea crede în personajul pe care îl joci şi astfel să ne bucurăm de acel film”.

Chris Hemsworth: „Cred că există pericolul de a fi expus excesiv din cauza acestor platforme online. Misterul personalităţii fiecăruia îi face pe oameni interesaţi să te vadă pe ecran. Totodată, e mai uşor pentru ei să creadă personajul jucat de tine, dacă nu cunosc prea multe lucruri despre tine. E greu să nu fi expus excesiv în aceste zile din cauza internetului”.

7 – Ar putea genera riscuri pentru sănătate.

Bruce Willis: „Nu aş putea trăi cu mine însumi dacă aş începe să scriu pe Twitter. Mi-aş spune: «Uite aşa începe nebunia»”.

Shailene Woodley: „Nu am cont pe Twitter, nu am avut niciodată şi nu am intenţionat niciodată să am. Pentru că, atunci când am timp liber, vreau să fiu cât mai departe posibil de radiaţia emisă de câmpurile electromagnetice (EMF). Iar Twitter, din păcate sau din fericire, depinde de radiaţia EMF, care provine de la laptop sau de la telefonul mobil” (Se pare că Shailene şi-a învins fobia faţă de radiaţie după 2011 când a făcut acea declaraţie).

8 – Şi, pentru un număr ciudat de mare de actori faimoşi, se pare că aceştia nu ar putea scrie pe Twitter nici dacă ar vrea să facă acest lucru, pentru că ei au probleme care ţin de „analfabetism tehnic”, notează Mediafax.

Brad Pitt: „Înainte de toate, nu ştiu să folosesc un computer”.

Angelina Jolie: „Aşa cum ştie şi Brad, adevărul e că nu prea ştiu să pornesc un computer”.

Jennifer Aniston: „Sunt cu adevărat o analfabetă din punct de vedere tehnic. Atunci când văd diverşi oameni folosindu-şi telefoanele BlackBerry, lucrând cu ele aşa cum ar folosi un uscător de păr, sunt complet uluită”.

Johnny Depp: „Nu am telefon mobil. Pur şi simplu nu-mi plac telefoanele. Nu-mi place ideea de a putea fi contactat tot timpul”.

Winona Ryder: „Nu folosesc internetul, dar se pare că acolo poţi să găseşti absolut orice”.

Foto credit: Cinemagia, Johnny Depp

20
/02
/17

Ca o invitație la reflecție și empatie, BIEFF supune dezbaterii ideile preconcepute legate de corpul uman – de prezentarea, reprezentarea și auto-reprezentarea lui – atrăgând atenția asupra complexelor implicații socio-politice ale identității. Popularele programe tematice dedicate corpului și performance-ului revin și anul acesta la BIEFF între 28 martie și 2 aprilie.

20
/02
/17

„Întotdeauna mi-am dorit să fiu o persoană mai bună ziua următoare decât am fost cu o zi în urmă.” – Sidney Poitier . Actorul din „Guess Who's Coming to Dinner” / Ghici cine vine la cină (1967) este primul artist de culoare distins cu un premiu Oscar. S-a născut la 20 februarie 1927, în timpul unei călătorii pe mare, pe care o făceau părinții săi dinspre insula natală, Cat Island, Bahamas către Miami, Florida, unde mergeau să vândă produsele de la fermă.

19
/02
/17

Singurul film românesc aflat anul acesta în competiţia oficială a celei de-a 67-a ediţii a Festivalului Internaţional de Film de la Berlin, lungmetrajul ,,Ana, mon amour”, regizat de Călin Peter Netzer, a primit sâmbătă seara premiul ,,Ursul de Argint” pentru ,,Contribuţie Artistică Deosebită în Cinematografie”, distincţie acordată Danei Bunescu pentru montajul filmului.

17
/02
/17

CRONICĂ DE FILM Inspirat dintr-un roman de autoficţiune al lui Cezar Paul-Bădescu, „Ana, mon amour”, noul film al lui Călin Peter Netzer, prezentat în Competiţia Festivalului de la Berlin, încearcă să reia reţeta stilistică de mare succes din „Poziţia copilului”, însă rezultatul este modest.

17
/02
/17

În această seară, echipa filmului ,,Ana, mon amour”, în frunte cu regizorul Călin Peter Netzer, actorii Diana Cavallioti şi Mircea Postelnicu, producătoarea Oana Iancu şi directorul de imagine Andrei Butică, a păşit pe covorul roşu al Festivalului Internaţional de Film de la Berlin. Filmul, care a rulat în premieră mondială la Berlinale Palast, de la ora 19.00, va putea fi vizionat pe marile ecrane din România cu începere din 3 martie.

17
/02
/17

DaKINO 26 demarează miercuri, 1 martie 2017, la Cinema PRO, cu proiecția în premieră în România a filmului Manchester by The Sea (6 nominalizări la Premiile Oscar 2017), cu Casey Affleck și Michelle Williams în rolurile principale. Festivalul Internațional de Film DaKINO, ediția a 26-a, va avea loc în perioada 1-5 martie 2017 la Cinema Pro, Studioul Horia Bernea — Cinema Muzeul Țăranului și ARCUB.

17
/02
/17

Regizorul finlandez Aki Kaurismaki a anunțat joi, în cadrul Festivalului de Film de la Berlin, că a decis să renunțe la activitatea cinematografică. Apreciatul cineast are șanse mari să obțină Ursul de Aur cu pelicula sa din competiție, pelicula ''The Other Side of Hope''. ''Sunt obosit. Vreau să încep să îmi trăiesc viața mea, în sfârșit'', a explicat regizorul de 59 de ani.

16
/02
/17

Disponibil acum pe platforma gratuită Cinepub, "Fraţii Dabija", în regia lui Cătălin Drăghici, este un documentar experiment de o oră prezentat prima dată în 2015 în câteva festivaluri (Montreal, Astra Sibiu).

13
/02
/17

"La La Land" a ieșit triumfător duminică seara la cea de a 70-a ediție a premiilor Academiei britanice de film, primind nu mai puțin de cinci trofee din cele 11 la care a fost nominalizat. Musicalul american a primit premiile BAFTA pentru cel mai bun film, cea mai bună regie, cea mai bună actriță în rol principal, cea mai bună coloană sonoră și cea mai bună imagine.

13
/02
/17

Majoritatea românilor (regizori, producători, actori, selecționeri de festival) veniți la Festivalul de Film de la Berlin au participat, duminică seara, la un protest pe covorul roșu, obținut prin amabilitatea organizatorilor festivalului, care le-a acordat un minut înaintea ultimei proiecții din palatul festivalului. Protestul a fost transmis live pe site-ul oficial al festivalului (berlinale.de).

11
/02
/17

Zeci de persoane, prieteni, admiratori, colegi, studenți și oameni simpli i-au adus un ultim omagiu regizorului Radu Gabrea, sâmbătă, la Teatrul Nottara. Sicriul cu trupul neînsuflețit al artistului a părăsit Teatrul Nottara la ora 16,30, în aplauzele celor care au dorit să-și ia adio de la cel pe care l-au iubit și admirat. Radu Gabrea a murit joi la vârsta de 79 de ani.

10
/02
/17

CRONICĂ DE FILM. „Secvențe” (1982), de Alexandru Tatos, un film unic în cinematografia română. Un film polemic. Un sclipitor manifest cinematografic, deopotrivă intelectualist și emoționant. O capodoperă.

10
/02
/17

Ajuns la cea de-a șaptea ediție, Festivalul Internațional de Film Experimental București BIEFF revine anul acesta, între 28 martie și 2 aprilie, la Cinema Muzeul Țăranului și Cinema Elvire Popesco, prezentând în premieră românească cele mai inovatoare experimente cinematografice ale ultimului an, cu un focus special asupra lucrărilor semnate de artiști vizuali proeminenți, ce expun de obicei în muzee și galerii de artă și doar rareori în săli de cinema.

10
/02
/17

Olimpia Melinte şi Alexandru Papadopol sunt doi dintre numeroşii actori vedetă din "Bucureşti NonStop", filmul din 2015 al lui Dan Chişu, acum disponibil pe platforma gratuită Cinepub. Un scurt dublu-interviu despre personaje şi indicaţii regizorale.

10
/02
/17

"N-am fost la teatru decât de două ori înainte de a intra în Institut. Am văzut doar două spectacole, şi asta nu pentru că m-a dus cineva din familie. Aveam un vecin care mergea la teatru şi m-a luat cu el. Nu a existat în familia mea o educaţie teatrală, un cult pentru teatru. Ai mei nu mergeau la teatru, mă trag dintr-o familie de oameni foarte modeşti, care nu-şi permiteau să cumpere bilete la spectacole." - Victor Rebengiuc. Unul dintre cei mai mari actori români în viață împlineşte astăzi 84 de ani.

09
/02
/17

Astăzi începe cea de-a 67-a editie a Berlinalei. România participă în competiţia principală cu lungmetrajul „Ana, mon amour”, în regia lui Călin Peter Netzer, câștigătorul unui Urs de Aur, cu „Poziția copilului” (2013).

Page 1 of 16412345...102030...Last »