Amour este cel mai bun film al anului, potrivit Los Angeles Film Critics Association
https://www.ziarulmetropolis.ro/amour-este-cel-mai-bun-film-al-anului-potrivit-los-angeles-film-critics-association/

Lungmetrajul francez “Amour”, regizat de Michael Haneke, a fost desemnat duminică cel mai bun film al anului 2012 de reprezentanţii Los Angeles Film Critics Association.   Joaquin Phoenix a fost desemnat cel mai bun actor, pentru rolul său din drama “The Master”. Pe o listă a câştigătorilor, care a contrazis în mare parte opiniile criticilor […]

Un articol de Andrada Văsii|11 Decembrie 2012

Lungmetrajul francez “Amour”, regizat de Michael Haneke, a fost desemnat duminică cel mai bun film al anului 2012 de reprezentanţii Los Angeles Film Critics Association.

 

Joaquin Phoenix a fost desemnat cel mai bun actor, pentru rolul său din drama “The Master”.

Pe o listă a câştigătorilor, care a contrazis în mare parte opiniile criticilor din New York, care au acordat premiile lor anuale săptămâna trecută, reprezentanţii Los Angeles Critics Association au decis că Paul Thomas Anderson este cel mai bun regizor al anului, pentru acelaşi film, “The Master”, iar Amy Adams, care joacă în acelaşi lungmetraj, a fost desemnată cea mai bună actriţă în rol secundar.

“Zero Dark Thirty”, thrillerul despre capturarea şi uciderea lui Osama Bin Laden, a fost premiat la categoria “cel mai bun montaj”.

Săptămâna trecută, “Zero Dark Thirty” fusese recompensat cu două premii majore – cele decernate de asociaţiile National Board of Review şi New York Film Critics Circle.

Cei 60 de membri ai Los Angeles Film Critics Association au arătat încă o dată că au gusturi extrem de variate, iar preferinţele lor au contrazis curentul principal de opinie din industria americană.

Emmanuelle Riva, în vârstă de 85 de ani, care joacă rolul unei foste profesoare de pian ce a suferit un accident vascular cerebral, în filmul “Amour”, premiat cu Palme d’Or la Festivalul de Film de la Cannes din acest an, a fost desemnată cea mai bună actriţă a anului, la egalitate cu americanca Jennifer Lawrence, care interpretează o văduvă tânără în comedia cu accente dramatice “Silver Linings Playbook”.

Consideraţi drept mari favoriţi la Oscarurile din 2013, actorii Daniel Day-Lewis (“Lincoln”) şi Jessica Chastain (“Zero Dark Thirty”) au fost ignoraţi în acest an de criticii din Los Angeles, alături de mult aşteptatul musical “Les Misérables” şi fantezia epică “The Hobbit”.

Debutantul Dwight Henry a fost desemnat cel mai bun actor în rol secundar, pentru interpretarea sa din filmul independent “Beasts of the Southern Wild”.

Criticii de film din Los Angeles au decis să acorde premiul pentru cel mai bun scenariu peliculei “Argo”, regizată de Ben Affleck, despre drama unor ostatici din Iran.

În 2011, cel mai bun film al anului, potrivit Los Angeles Film Critics Association, a fost lungmetrajul “The Descendants”, regizat de Alexander Payne.

În această săptămână vor fi anunţate nominalizările pentru Globurile de Aur şi pentru premiile decernate de Sindicatul actorilor americani (Screen Actors Guild/ SAG), trofee care reprezintă de multe ori un bun indicator pentru identificarea peliculelor favorite la premiile Oscar, ce vor fi decernate în februarie.

Nominalizările pentru Critics Choice Awards vor fi anunţate marţi, SAG îşi va anunţat nominalizările în cursul zilei de miercuri, iar joi vor fi anunţate nominalizările la Globurile de Aur.

Nominalizările la premiile Oscar vor fi anunţate pe 10 ianuarie.

Gala de decernare a premiilor Oscar va avea loc pe 24 februarie, la Dolby Theater (fostul Kodak Theater) din Hollywood.

 

 

Sursa: Mediafax

22
/10
/19

Anul acesta, în iulie, s-au împlinit 100 de ani de la nașterea lui Lino Ventura, unul dintre cei mai iubiti actori din ultimele decenii. Angiolino Joseph Pascal Ventura, pe numele său real, a venit pe lume la 14 iulie 1919, la Parma, în Italia și s-a stins din viață într-o zi de 22 octombrie (1987), la Saint-Cloud, în Franța.

22
/10
/19

Am văzut în cadrul festivalului peliculelor de la Cannes la București filmul artistic de cinema „It Must Be Heaven” (câștigător al premiului special al juriului la Cannes în acest an), regizat de palestinianul Elia Suleiman. Cu Elia Suleiman în rolul principal. O scurtă, definitivă recenzie: e superb.

22
/10
/19

A treia lună de TAG YOUR IDEAS o prezintă pe scena alternativă a Control-ului, deschisă zilnic și aproape non-stop, pe artista Claudia Brăileanu. Una din exprimările cele mai reprezentative ale instalației Claudiei o reprezintă conceptualizarea pattern-ului, a acelui element de expresie formală, ce impune o reprezentare, prin repetiție, a unei autenticități.

21
/10
/19

Seria invitaţilor de marcă la ediţie a X-a a Les Films de Cannes à Bucarest continuă cu unul dintre cele mai promiţătoare talente ale cinematografiei braziliene: Juliano Dornelles, regizorul filmului „Bacurau”, pe care îl semnează împreună cu Kleber Mendonça Filho, peliculă câștigătoare a Premiului Juriului la Cannes 2019.

19
/10
/19

Foaierul și holul Sălii Studio a Teatrului Odeon devin, pe timpul desfășurării FNT-29, spațiul unei expoziții despre arta și viața unui artist complex și plin de elaborate viziuni. Un demers care mizează pe informația intenționat-fragmentară, amestecată cu melancolie și decadență...

19
/10
/19

Evgheni Vodolazkin, unul dintre cei mai importanți și îndrăgiți scriitori, revine în România, în perioada 24–28 octombrie, la invitația Editurii Humanitas Fiction și a Festivalului Internațional de Literatură de la Timișoara – FILTM 2019.

19
/10
/19

Duminică, 20 octombrie, de la 18.30, la TVR 3, în emisiunea „Vizual”, Marius Constantinescu vă invită la centrul BOZAR din Bruxelles, la deschiderea celui mai mare eveniment dedicat lui Brâncuşi în ultimii 20 de ani şi primul de acest gen din Belgia: expoziţia „Brâncuşi. Sublimarea formei”.

19
/10
/19

Marți, 22 octombrie, de la ora 19.00, la Librăria Humanitas de la Cișmigiu, va avea loc o întâlnire cu Lucian Boia și Marian Voicu despre volumul „Întrebări fără răspuns (sau cu prea multe răspunsuri)”, publicat de Editura Humanitas.

18
/10
/19

CRONICĂ DE FILM În documentarul „Jurnalul familiei -escu” (2018), regizorul Șerban Georgescu discută pe un ton jucăuș, ironic, ce (mai) înseamnă a fi român, la 100 de ani de la apariția României moderne, perioadă în care țara a trecut prin multe șocuri și transformări.

Page 1 of 83412345...102030...Last »