Camera groazei, un thriller psihologic scandinav, din 29 august, la cinema
https://www.ziarulmetropolis.ro/camera-groazei-un-thriller-psihologic-scandinav-din-29-august-la-cinema/

Camera groazei / The Keeper of Lost Causes, adaptat de Jussi Adler-Olsen, scenaristul filmului The Girl with a Dragon Tattoo, şi situat pe locul 1 în box office-ul din Danemarca, va fi distribuit pe ecranele româneşti de Independenţa Film începând din 29 august.

Un articol de Petre Ivan|20 august 2014

Un poliţist redeschide un dosar mai vechi, clasat “sinucidere”, în care victima este un celebru om politic dispărut în urmă cu cinci ani, în timpul unei croaziere pe mare.

Despre scriitorul Jussi Adler-Olsen s-a spus că ar fi “noul Stieg Larsson” (autorul Trilogiei Millennium).

Camera groazei / The Keeper of Lost Causes (titlul original: Kvinden i buret) este regizat de Mikkel Nørgaard (Klown), iar rolurile principale sunt interpretate de Nikolaj Lie Kaas (Angels&Demons), Fares Fares (Safe House, Zero Dark Thirty).

Un film despre the dark side of life

Regizorul Mikkel Nørgaard (40 de ani) spune despre filmul său că “este o poveste despre partea întunecată a vieţii, despre ce se întâmplă când nu poţi să te desparţi de trecut şi acesta te macină pe dinăuntru”.

Manifestul “Dogma” încă trăieşte

“În Danemarca, curentul Dogma a avut o influenţă foarte mare asupra felului în care se spun poveştile”, spune Mikkel Nørgaard.

“Cu acest film am vrut să stăpânesc imaginea ca fiind cel mai puternic instrument pentru a crea un univers. Am vrut să conduc spectatorii prin tenebrele întunecoase ale acestei poveşti şi înapoi la lumină, numai prin intermediul camerei, sunetului şi muzicii. Ceea ce Hitchcock ar fi numit cinema pur. Dar am vrut să fac asta în manieră europeană.”

În 2013, Camera groazei / The Keeper of Lost Causes / Kvinden i buret a fost pe locul 1 în box office-ul din Danemarca.

Foto: Camera groazei – Independenţa Film

06
/03
/13

Ilinca Goia împlineşte astăzi 44 de ani şi 20 de ani de carieră. Şi în fiecare zi îşi împlineşte visul de a fi pe scenă, chiar dacă joacă în teatrul instituţionalizat, la Teatrul Naţional din Bucureşti, la Teatrul Metropolis sau într-un teatru-cafenea din Centrul Vechi