Daddy – un spectacol despre alegeri şi relaţii, la Teatrul Naţional din Timişoara
https://www.ziarulmetropolis.ro/daddy-un-spectacol-despre-alegeri-si-relatii-la-teatrul-national-din-timisoara/

Un spectacol despre alegeri, despre relaţii posibile şi imposibile, „bune” şi „greşite”, Daddy, noua premieră a Teatrului Naţional spune, fără să judece şi fără să dea verdicte, o poveste despre oameni, pur şi simplu, cu emoţiile şi derapajele pe care, într-un fel sau altul le are şi le trăieşte fiecare din noi.

Un articol de Petre Ivan|25 noiembrie 2014

Autoarea textului, Anne Habermehl, o tânără scriitoare din noul val de dramaturgi germani, dezvăluie faptul că în spatele personajelor sale se află „câțiva oameni reali”, dar că e la fel de adevărat cu nu le-a preluat acestora biografiile ca atare, ci că a construit din poveștile lor de viață destine teatrale.

Daddy este citit scenic de regizoarea Mihaela Lichiardopol, în scenografia concepută de Lucian Lichiardopol (decoruri) și Dorothea Iordănescu (costume), ca și în spațiul sonor al lui Adrian Mardan. Distribuția spectacolului îi reunește pe actorii Ion Rizea, Ana Maria Cojocaru, Cătălin Ursu, Mălina Manovici și Călin Stanciu jr. Premiera spectacolului este programată miercuri, 26 noiembrie, de la ora 19, la Studio UȚU.

DADDY – INFO

de Anne Habermehl

traducerea Ciprian Marinescu

Locația: Studio UȚU STRUGARIDaddy

Data premierei 26.11.2014

cu:

Ion Rizea

Ana Maria Cojocaru

Cătălin Ursu

Călin Stanciu jr.

Mălina Manovici

regia artistică Mihaela Lichiardopol

Foto: Daddy – Adrian Pîclișan / TNTm.

27
/07
/13

Peste 5.000 de filme documentare din întreaga lume, aflate în arhiva Studioului Astra Film Sibiu, pot fi vizionate la cerere de turişti, cercetători sau cinefili, în cadrul unui program estival. Un bilet costă șase lei, iar filmele pot fi văzute de luni până vineri între orele 9 și 15, la sediul Studioului Astra Film.

27
/07
/13

REPORTAJ MULTIMEDIA Cum poţi să călătoreşti, fără să ieşi din casă şi să priveşti, fără să-ţi deschizi ochii? Simplu: prin teatrul radiofonic. Iar când cineva îţi face loc în culise, spectacolul sporeşte, fără să-ţi dea impresia că magia s-a destrămat.

25
/07
/13

Căderea comunismului a însemnat şi desfiinţarea cenzurii oficiale şi intrarea într-o nouă estetică cinematografică. Dacă puţinii rebeli din filmul românesc al anilor `90 mai aveau de luptat cu trecutul şi prezentul, cei ai Noului Cinema sunt mai degrabă apărătorii unor cauze personale.