Doi x Doi la TNB
https://www.ziarulmetropolis.ro/doi-x-doi-la-tnb/

Pe 9 şi 14 decembrie, la TNB vor avea loc reprezentaṭiile pentru Doi X Doi (Tigrul de Murray Schisgal & Amantul de Harold Pinter)  în regia lui Vlad Stãnescu. Secnografia a fost asiguratã de cãtre Ioana Creangã, iar ilustraṭia muzicalã stã sub semnãtura regizorului. Sala Micã va fi locul în care  piesele antemenṭionate vor încânta […]

Un articol de Andrada Văsii|3 decembrie 2012

Pe 9 şi 14 decembrie, la TNB vor avea loc reprezentaṭiile pentru Doi X Doi (Tigrul de Murray Schisgal & Amantul de Harold Pinter)  în regia lui Vlad Stãnescu. Secnografia a fost asiguratã de cãtre Ioana Creangã, iar ilustraṭia muzicalã stã sub semnãtura regizorului.

Sala Micã va fi locul în care  piesele antemenṭionate vor încânta publicul doritor. Douã poveşti de iubire puse în scenã cu meticulozitate ; diferite aspecte, trãiri, gesturi şi cuvinte- toate astfel încât sã se accentueze ideea de trãire. Respectful pentru spectator se traduce prin facilitatea cu care sunt puse în scenã piesele. ‘’Facilitate’’ în sensul larg al cuvântului- detaliile inutile sunt scoase din peisaj, personajele devenind centrul atenṭiei. Totul este analizat în detaliu şi expus spre plãcerea publicului.

Din distribuṭie fac parte Amalia Ciolan (Gloria [ Tigrul] ); Marcelo Cobzariu (Benjamin [Tigrul] ); Maia Morgenstern (Sarah [ Amantul] ); Mircea Rusu (Richard [ Amantul] ).

27
/07
/13

Peste 5.000 de filme documentare din întreaga lume, aflate în arhiva Studioului Astra Film Sibiu, pot fi vizionate la cerere de turişti, cercetători sau cinefili, în cadrul unui program estival. Un bilet costă șase lei, iar filmele pot fi văzute de luni până vineri între orele 9 și 15, la sediul Studioului Astra Film.

27
/07
/13

REPORTAJ MULTIMEDIA Cum poţi să călătoreşti, fără să ieşi din casă şi să priveşti, fără să-ţi deschizi ochii? Simplu: prin teatrul radiofonic. Iar când cineva îţi face loc în culise, spectacolul sporeşte, fără să-ţi dea impresia că magia s-a destrămat.

25
/07
/13

Căderea comunismului a însemnat şi desfiinţarea cenzurii oficiale şi intrarea într-o nouă estetică cinematografică. Dacă puţinii rebeli din filmul românesc al anilor `90 mai aveau de luptat cu trecutul şi prezentul, cei ai Noului Cinema sunt mai degrabă apărătorii unor cauze personale.