HEIDI, cel mai nou film semnat de Cătălin Mitulescu, vine în cinematografe din 15 noiembrie
https://www.ziarulmetropolis.ro/heidi-cel-mai-nou-film-semnat-de-c%c4%83t%c4%83lin-mitulescu-vine-%c3%aen-cinematografe-din-15-noiembrie/

Cel mai nou film semnat de Cătălin Mitulescu, HEIDI, va avea premiera în cinematografe pe 15 noiembrie. Filmul este cel de-al patrulea lungmetraj al regizorului şi urmăreşte povestea unui poliţist în pragul pensionării ce o ajută pe Heidi, o prostituată dată în urmărire.

Un articol de Petre Ivan|16 octombrie 2019

HEIDI este produs și distribuit în România de Strada Film și îi are în distribuție pe Gheorghe Visu, Cătălina Mihai, Bogdan Dumitrache, Florin Zamfirescu alături de Ada Condeescu, Maria Popistașu, Cristian Bota, Ciprian Nicula, Alex Conovaru, Ana Maria Ivan, Paul Radu, Alin Florea, Ilinca Ioana Neacșu, Clara Flores, Claudiu Trandafir.

Filmul este cel de-al 4-lea lungmetraj semnat de Cătălin Mitulescu (Cum mi-am petrecut sfârșitul lumii 2006, Loverboy 2011, Dincolo de calea ferată 2016) și a avut premiera mondială în cadrul selecției oficiale a celei de-a 25-a ediții a Sarajevo International Film Festival.

Scenariul este semnat de Cătălin Mitulescu și Radu Aldulescu, imaginea de Marius Panduru RSC, montajul de Ion Ioachim Stroe iar sunetul de Alexandru Dragomir, producătorul executiv al filmului fiind Florentina Onea. Heidi este produs si distribuit de Strada Film și va putea fi văzut pe marile ecrane din 15 noiembrie și, până atunci, într-o serie de avanpremiere, dintre care prima va fi în cadrul celei de-a 10-a ediții a Les Films de Cannes à Bucarest, miercuri, pe 23 octombrie, începând cu ora 20:00 la Cinema Muzeul Țăranului.

24
/07
/13

Cei care au zilele astea drum prin Ungaria, aproape de graniţa cu România, la câţiva kilometri vest de Debreţin, încă îl mai pot întâlni pe actorul român Dragoş Bucur pe platoul de filmare al unui western foarte modern, „Mirage“.

18
/07
/13

CRONICĂ DE FILM „Ofertă irezistibilă“ este un thriller solid despre un amfitrion de licitaţii bogat, manierist şi aproape de pensionare. Plasându-şi filmul în lumea picturii, Giuseppe Tornatore lansează tema opoziţiei dintre fals şi autentic, raport pe care îl propune ca posibilă interpretare a relaţiilor între oameni.