Astăzi, de la ora 14.10, TVR2 le oferă iubitorilor de cinema şi nu numai un documentar plin de nostalgie despre brandurile româneşti de altădată. Documentarul a fost realizat în 2010 de Ana Vlad, Adi Voicu.
Un articol de Petre Ivan|10 august 2014
Dacă „vesticii“ erau obişnuiţi să aleagă dintre sute de branduri, în România oamenii trăiau o cu totul altă experienţă: o singură marcă pentru fiecare produs.
De aici şi importanţa pe care aceste monobranduri a avut-o în vieţile celor care le realizau, dar şi a celor care le foloseau. Metrobranding spune povestea destinului spectaculos al celor şase branduri, altădată vedete ale epocii de aur: salteaua Relaxa, tenişii de Drăgăşani, bicicleta Pegas, motocicleta Mobra, becul de Fieni şi maşina de cusut Ileana.
Metrobranding INFO
90´ / 2010 / România / Documentar
Regie: Ana Vlad, Adi Voicu
Scenariu: Ana Vlad, Adi Voicu
Imagine: Adi Voicu
Sunet: Roxana Szel
Muzică: Partizan
Montaj: Roxana Szel, Ioachim Stroe
Producător: Anca Puiu
Producţie: Mandragora
Festivalul CPH:DOX 2010, Copenhague
Festivalul de la Jihlava 2010
Festivalul DokLeipzig 2010, Leipzig
Selecţia Doc Alliance 2010
Festivalul de la Zagreb 2011, Competiţie Regională
Foto cu Metrobranding – Cinemagia