O noapte furtunoasã… la TNB
https://www.ziarulmetropolis.ro/o-noapte-furtunoasa-la-tnb/

Sâmbãtã, 3 noiembrie, sala mare a Teatrului Naṭional Bucureşti a fost gazda spectacolului O noapte furtunoasã. Beneficiind de o distribuṭie tânãrã, spectacolul a încântat o salã întreagã pe decursul a 90 de minute. Jucându-se fãrã pauzã, povestea a beneficiat de o interpretare ineditã, puin ruptã de contextul iniṭial-din perspectiva decorului oarecum inedit.  Astfel, scenografia Liei […]

Un articol de Andrada Văsii|5 noiembrie 2012

Sâmbãtã, 3 noiembrie, sala mare a Teatrului Naṭional Bucureşti a fost gazda spectacolului O noapte furtunoasã. Beneficiind de o distribuṭie tânãrã, spectacolul a încântat o salã întreagã pe decursul a 90 de minute. Jucându-se fãrã pauzã, povestea a beneficiat de o interpretare ineditã, puin ruptã de contextul iniṭial-din perspectiva decorului oarecum inedit.  Astfel, scenografia Liei Dogaru şi regia lui Mirca Cornişteanu şi-au lasat amprenta asupra evenimentelor şi asupra actului teatral.

Din distribuie au fãcut parte Ion Colan, Valentin Mihaiul, Cerasela Iosifescu, Cãtãlin Bãicuş, George Albert Costea, Raluca Pãun şi Dragoş Mãceşanu.

Decorul inedit şi recuzita cu accente moderniste au asigurat întreṭinerea interesului viu tuturor celor prezenṭi. Piesa este una care meritã vãzutã chiar şi de cei mai exigenṭi spectatori.

09
/10
/13

CRONICĂ DE TEATRU Despre ce ne vorbeşte Omul care a vazut moartea? Pentru a ne răspunde acestei întrebări, Teatrul Naţional din Bucureşti ne invită să pătrundem în miezul unui spectacol tragi-comic, care se joacă pe scena iluziilor existenţiale – un tărâm dominat de dorinţa de putere şi înavuţire.

09
/10
/13

Premiera spectacolului „Omul cu chitara“ de Jon Fosse, în regia lui Mihai Măniuțiu şi cu Marius Bodochi în rolul principal, va deschide a doua ediție a Festivalului de Teatru şi Arte Performative Teatru pe Drumul Sarii de la Turda. Evenimentul va avea loc între 16-18 octombrie.

08
/10
/13

Heiner Müller şi-a definit dramaturgia ca o muncă a memoriei şi a reconcilierii cu morţii, o invocare a acestora, o înregistrare împotriva uitării, mai ales prin spectacolul Hamletmachine, care va avea premiera la Teatrul Naţional din Iaşi, pe 10 octombrie.

08
/10
/13

CRONICĂ DE FILM Malavita: O familie criminală, noua joacă postmodernă a francezului americanizat Luc Besson, este un film tarantinesc ceva mai puţin sângeros şi cu un umor negru al cărui principal defect este că nu-şi testează propriile limite.