Oana Pellea: ”Teatrul Metropolis nu mai funcționează. Fapt real”
https://www.ziarulmetropolis.ro/oana-pellea-teatrul-metropolis-nu-mai-functioneaza-fapt-real/

Actriţa Oana Pellea consideră că Primăria Capitalei nu a făcut nimic pentru a avea un dialog real cu conducerea Teatrului Metropolis, după mai multe încercări ale managerului George Ivaşcu de a evidenţia subfinanţarea instituţiei de pe strada Mihai Eminescu nr. 89.

Un articol de Ziarul Metropolis|14 aprilie 2022

”M-am saturat de minciuni, manipulare, jigniri si repercusiuni, amenințări, atacuri si injurii.
Teatrul Metropolis nu mai functioneaza. Fapt real.
Imi mentin parerea ca PMB (Primăria Municipiului București n.r.) nu a facut nimic pentru a avea un dialog real cu conducerea Teatrului.
Cand un teatru e cu sala goala si scena goala… se spune ca el moare.
Atat.
Pacat.
Imi cer iertare ca nu mai am rabdare de a explica ce si cum… pentru cine vrea sa afle adevarul… il poate afla si singur.
E atata urâțenie si meschinarie pe lume incat… sa am iertare…
Voi mai juca pe alte scene… daca mi se va îngădui…
Cand un teatru nu mai funcționează e ca si când calci in picioare visele unor oameni.
Pacat. Atat.
M-am simtit Acasa in acest Teatru…
Păcat
Multumesc Teatrului Metropolis pentru drumul parcurs impreuna!
Multumesc, George Ivașcu pentru cei 15 ani de succes ai Teatrului Metropolis!
Multumesc publicului care umplut pana la refuz sălile teatrului si la MA TOT DUC, si la BUZUNARUL CU PAINE, si la Naum, si la Efectul Razelor Gamma, sau la Livada de Visini, sau la Vocea umană sau la Nora-o casa de papuși.
Va multumesc.
A fost tare frumos”, a scris Oana Pellea pe contul ei de Facebook.

05
/01
/24

Rebel Moon este un adevărat eveniment în universul producțiilor SF și de fantezie și rodul unor eforturi de decenii. În plus, lungmetrajul poartă semnătura lui Zack Snyder, cineastul din spatele filmelor 300 - Eroii de la Termopile, Man of Steel: Eroul și Armata celor morți.

05
/01
/24

“Lacul Lebedelor”, cel mai faimos spectacol de balet al tuturor timpurilor, revine pe scena Sălii Palatului din București, cu participarea extraordinară a ansamblului Operei Naționale București, asta după ce reprezentația de la începutul lunii decembrie a fost primită cu entuziasm de către public, fiind sold-out.