Scurt FilmAT vine la Bucureşti
https://www.ziarulmetropolis.ro/scurt-filmat-vine-la-bucuresti/

Cele mai bune filme austriece din 2012 vin la Scurt FilmAT în perioada 20-22 februarie. Forumul Cultural Austriac organizeazã acest eveniment în parteneriat cu Arhiva Naṭionalã de Filme, iar producṭiile vor putea fi vizionate la Cinemateca Eforie.   Filmele din lista de difuzare au beneficiat de nominalizãri la categoria cel mai bun scurtmetraj, iar pentru […]

Un articol de Andrada Văsii|11 februarie 2013

Cele mai bune filme austriece din 2012 vin la Scurt FilmAT în perioada 20-22 februarie. Forumul Cultural Austriac organizeazã acest eveniment în parteneriat cu Arhiva Naṭionalã de Filme, iar producṭiile vor putea fi vizionate la Cinemateca Eforie.

 

Filmele din lista de difuzare au beneficiat de nominalizãri la categoria cel mai bun scurtmetraj, iar pentru marea majoritate, filmele sunt prezentate în premierã. Intrarea va fi liberã, însã în limita locurilor disponibile.

02
/12
/13

Iulia Rugină, Oana Răsuceanu și Ana Agopian inventează povești și le transformă în filme, ca de exemplu „Love Building”, o comedie romantică despre relațiile de cuplu. De ce ai nevoie ca să faci film și cum se scrie un scenariu „în trei”? Ne spun chiar ele, în cinci secvențe.

01
/12
/13

Napasta, spectacol de succes al Teatrului Național din Bucureşti, se va muta în eleganta și spațioasa Sală Studio, începând cu reprezentațiile din 7 și 8 decembrie 2013, beneficiind cu această ocazie de o audiență mult sporită.

01
/12
/13

„Pentru noi, actorii, demarcația dintre generaţii este foarte, foarte vagă”, spunea Aura Buzescu, în anul 1964. Marea actriță a secolului trecut i-a avut ca studenți pe Victor Rebengiuc, Gina Patrichi, Mircea Albulescu.

30
/11
/13

Tablourile ,,Gladiole", de Nicolae Tonitza, estimat la 80.000 - 130.000 de euro, şi ,,Hora", de Camil Ressu, evaluat la 45.000 - 70.000 de euro, vor fi scoase la vânzare la prima licitaţie organizată de Grimberg, ,,Întâlnire cu capodopere", pe 10 decembrie.

30
/11
/13

„Să joci ani de-a rîndul personaje fără o problematică importantă, să te fîţîi pe scenă de colo – colo strîmbîndu-te ca să obţii nişte aplauze cu care să poţi împăuna seara la cîrciumă, mi se pare un lucru foarte trist“, spunea Alexandru Tocilescu, în 1974.