Un nou spectacol de Andrea Gavriliu: „Outfitul Șearpelui”
https://www.ziarulmetropolis.ro/un-nou-spectacol-de-andrea-gavriliu-outfitul-searpelui/

Teatrul Naţional „Marin Sorescu” din Craiova anunţă premiera producţiei „Outfitul Șearpelui”, un spectacol „poeticoregrafic” realizat de Andrea Gavriliu, bazat pe versurile lui Marius Aldea.

Un articol de |12 iunie 2020

Primele reprezentații vor avea loc la sfârșitul săptămânii viitoare – vineri, 19 iunie, sâmbătă, 20 iunie și duminică, 21 iunie, ora 19:00.

Outfitul șearpelui este un spectacol „poeticoregrafic” bazat pe versurile lui Marius Aldea, versuri care iau pulsul vremurilor noastre, a felurilor prin care individul își caută utilitatea în lumea constrânsă de presiunile caracteristice fiecărei vârste. Spectacolul prezintă o cronologie a vieții unui bărbat capabil să-și amintească de felul în care gândea în copilărie, o (ne)asumare a condiției sale de adult (i)responsabil, o perpetuă căutare a echilibrului inexistent. Toate aceste frământări sunt expuse privitorului într-o manieră plastică, dinamică, autoironică, în care corpul actorilor redă ceea ce cuvintele pot comunica numai până la un punct.

„Hai să-i spunem pe nume: somnul are marele merit că te duce de pe lume” consider că ar fi motto-ul spectacolului. În ciuda tonului fatalist, se va descoperi o mare dragoste de viață prin felul în care corpul se supune ritmului și impulsurilor sale organice. Acest corp nu se poate conecta în mod direct la alte corpuri, dar se poate reconecta la el însuși prin trecutul său firav, prin prezentul său angoasant, prin viitorul inevitabil. Șase corpuri cu șase „piei” – aceeași persoană.

Outfitul Șearpelui

Regia: Andrea Gavriliu

după poezii de Marius Aldea

Concept, regie, coregrafie: Andrea Gavriliu

Muzică: Mihai Dobre

Scenografie: Lia Dogaru

Cu: Claudiu Mihail, George Albert Costea, Alex Calangiu, Vlad Udrescu, Ștefan Cepoi, Cătălin Mihai Miculeasa

Spectacolele se vor juca în Sala Studio a Teatrul Național „Marin Sorescu” din Craiova și vor fi transmise în regim de live streaming, spectatorii putând să le urmărească din casele lor, aici: www.tncms.ro/LIVE.

Biletele se pot achiziționa de la agenția teatrală sau online. Prețul biletelor este 25 lei (15 lei redus pentru elevi / studenți / seniori) la Agenția teatrală, și 24 lei pe platforma online.

Fiecare bilet conține un cod unic necesar pentru accesarea transmisiunii live pe www.tncms.ro/LIVE

*Spectacolul este recomandat publicului cu vârsta de peste 14 ani.

 

30
/01
/14

Mihai Kogălniceanu, directorul general al Centrului Naţional al Cinematografiei (CNC), a declarat că nu va exista "cenzură" în timpul mandatului său, precizând că filmul "Nymphomaniac 2" a primit clasificarea "I.M.- 18" (interzis minorilor) din partea Comisiei de specialitate a CNC.

30
/01
/14

Daniela Nane joacă în două spectacole, la Grand Cinema&More din Băneasa Shopping City, Bucureşti: „O noapte furtunoasă“ (premiera sâmbătă, 1 februarie, de la ora 19.00) şi „Black & White” (pe 8 februarie, de la ora 19.00).

30
/01
/14

Acesta nu este o cronică de teatru pentru că nu există nicio piesă. Actorii au decis să părăsească scena, iar regizorul a rămas singur să anunțe spectatorii, cu părere de rău, că au dat banii degeaba. Evenimentul s-a anulat. Motivul? Nu mai are cu cine lucra, prea multe fițe.

30
/01
/14

În noua montare Hamlet care va avea avanpremiera la începutul lunii februarie, Laura Cosoi va fi un personaj cheie al intrigii din binecunoscuta poveste: Rosencrantz.

30
/01
/14

Pe 1 si 2 februarie, Noul Cinematograf Al Regizorului Român vă oferă un Preview al Premiilor Gopo, unde publicul va putea viziona o selecție cu cele mai bune filme românești din 2013. Printre acestea, va fi proiectat şi Roxanne, de Valentin Hotea.

30
/01
/14

Tinereţile lui Daniel Abagiu, de Cezar Paul-Badescu, un roman al formării cu un personaj unic în literatura română – un fel de Holden Caulfield al lui Salinger, va apărea în cursul lunii februarie în Italia, în traducerea Irinei Turcanu, la Ciesse Edizioni, cu titlul Le giovinezze di Daniel Abagiu.

30
/01
/14

Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică “I.L. Caragiale” (U.N.A.T.C.) îşi sărbătoreşte astăzi, 30 ianuarie, ziua maestrului spiritual I.L. Caragiale (30 ianuarie 1852). Şi tot acum aniversează 60 de ani de la reunirea din 1954 a celor 2 școli, de teatru și de film, sub titulatura Institutului de Artă Teatrală şi Cinematografică “I.L. Caragiale”.

30
/01
/14

Sâmbătă și duminică, ShortsUP propune terapia prin umor de calitate, care promite să descrețească frunțile celor mai îngândurați spectatori.

30
/01
/14

Parlamentarii din Comisiile pentru cultură au păreri împărţite în privinţa interzicerii în cinematografe a filmului "Nymphomaniac. Vol. II", unii demnitari afirmând fie că prima parte a peliculei are "o abordare îndrăzneaţă", fie că sunt "prea sensibili" pentru "astfel de hidoşenii".

29
/01
/14

CRONICĂ DE FILM Problema volumului doi din „Nymphomaniac“ nu o reprezintă scenele explicite de (falsă) pornografie şi sado-masochism ce au determinat CNC-ul să-l interzică, ci aparenta uzură a lui Lars von Trier, care oferă un film puţin stimulativ cinematografic pentru un autor de calibrul său.

29
/01
/14

Pentru cea de-a treia lui colaborare cu Teatrul Naţional din Bucureşti, regizorul Radu Afrim a ales piesa Hoţi, aparţinând scriitoarei Dea Loher, unul dintre cele mai în vogă nume din dramaturgia europeană actuală. Este cea de-a treia întâlnire a incitantului regizor cu dramaturgia lui Dea Loher, după „Adam Geist” și „Piaţa Roosevelt”.

29
/01
/14

Teatrul Evreiesc de Stat din Capitală a fost afectat de viscolul care s-a abătut în ultimele zile peste Bucureşti, o bucată de 80 de metri pătraţi din acoperiş desprinzându-se de la locul ei. Maia Morgenstern, directorul instituţiei, numeşte incidentul de sâmbătă "Cronica unei prăbuşiri anunţate".

29
/01
/14

„Filarmonica de comedie” reunește - și nu exagerez - mici bijuterii de umor, de pe vremea, din epoca, dinainte de vulgarizarea irecuperabilă a divertismentului televizat. E un umor cerebral, rezistent. Radu Gabriel pune oglinda în fața realităților noastre cele de toate zilele, și o face cu un talent de „Momente și schițe”.