Vin Diesel este din nou Riddick, din 13 septembrie, la cinema
https://www.ziarulmetropolis.ro/vin-diesel-este-din-nou-riddick-din-13-septembrie-la-cinema/

Vin Diesel reia aventurile lui Riddick, primul său personaj principal, odată cu cea de-a treia parte a seriei, Riddick, adusă de MediaPro Distribution în cinematografele din ţară, începând cu 13 septembrie.

Un articol de Andrada Văsii|11 septembrie 2013

Vin Diesel reia aventurile lui Riddick, primul său personaj principal, odată cu cea de-a treia parte a seriei, Riddick, adusă de MediaPro Distribution în cinematografele din ţară, începând cu 13 septembrie.

„Mai există un motiv important pentru care mă atrage personajul ăsta.” – spune actorul.

„Cu toţii ne străduim să ne descoperim identitatea. Riddick nu face excepţie şi vrea să afle mai multe despre originile sale. Sunt fan al mitologiei şi al fantasticului, iar cu cât explorez mai mult un lucru, cu atât mai consistentă este franciza.” completează Vin Diesel.

Vin Diesel și antieroul lui preferat

Riddick, cel mai recent capitol al sagăi fenomen începute în 2000 de hitul SF Întuneric Total și continuate cu succes în 2004 de blockbusterul Riddick – Bătălia Începe, îl readuce pe Vin Diesel în interpretarea antieroului său preferat, un condamnat evadat, căruia îi vrea capul orice vânător de recompense din galaxie.

Vin Diesel

Vin Diesel reia aventurile lui Riddick, primul său personaj principal, odată cu cea de-a treia parte a seriei, Riddick.

De această dată, trădat de semenii săi şi lăsat să moară pe o planetă pustie, Riddick luptă pentru supravieţuire împotriva extratereştrilor, devenind astfel mai puternic şi mai periculos ca niciodată.

Vânătorii de recompense din galaxie sunt însă pe urmele lui, fără să ştie că Riddick îi va folosi în planul său de răzbunare.

Acesta pune la cale un atac impresinonant, ca după aceea să se întoarcă pe planeta sa, Furya, şi să o salveze de la distrugere.

Maraton în cinematografe

Distribuit de MediaPro Distribution, filmul Riddick poate fi văzut, în premieră din 13 septembrie, în cinematografele: Hollywood Multiplex, CinemaPRO, Movieplex, The Light Cinema, Grand Cinema Digiplex Băneasa, Cityplex (Constanța, Tulcea și Brașov), Cinema City (Cotroceni şi IMAX, Arad, Arad Galeria, Bacău, Baia Mare, Brăila, Cluj, Cluj Polus, Iaşi, Constanța, Pitești, Sun Plaza, Timişoara, Târgu-Mureș, Ploieşti), Cinema Arta (Târgu-Mureș).

Filmul va mai putea fi văzut și la Patria (Craiova), Cinema Florin Piersic (Cluj), Premiera (Ploiești), Cinema Sergiu Nicolaescu (Târgu-Jiu), Cinema Capitol (Onești), Cinema Colors 3D (Craiova), Cinema Eugen Ionescu (Slatina), Cinema Twins (Ploiești), Cortina (Oradea), Cinema Glendale (București), Cine Grand (Botoșani), Cinema Ostroveni (Ostroveni), Cinema Marcom (Buzău), Palace (Oradea), Cinema Grand Mall (Satu-Mare).

Foto credit: MediaPro Pictures

14
/05
/21

Până la 25 mai, cinci dintre documentarele de scurtmetraj din anii `30-`40 ale lui Jean Mihail, unul din pionierii cinematografiei române, pot fi vizionate gratuit pe platforma Cineclub Sahia Vintage, în cadrul Cineclubului One World Romania.

13
/05
/21

„Acasă” (r. Radu Ciorniciuc), „colectiv” (r. Alexander Nanau), „Ivana cea groaznică” (r. Ivana Mladenovic) și „Tipografic majuscul” (r. Radu Jude) sunt filmele care intră oficial în cursa pentru trofeul Gopo la categoria Cel mai bun film de lungmetraj.

06
/05
/21

Dintre zecile de filme româneşti disponibile Netflix, vă recomandăm trei documentare – poate mai puţin cunoscute, dar extrem de ofertante. Există mai multe filme de non-ficţiune româneşti pe platformă, însă cele trei propuneri sunt de neocolit.

22
/04
/21

CARTEA DE CINEMA A apărut recent, la Editura Universităţii din Bucureşti, o substanţială şi pasionantă carte: „Umorul între divertisment şi ideologie. O istorie culturală a filmelor de comedie din România comunistă (1948-1965)”. Volumul - lectură obligatorie - este teza de doctorat a tânărului istoric Eugen Ignat.

22
/04
/21

Pe lângă retrospectiva amplă Ulrike Ottinger, ediția a 14-a a festivalului One World România va cuprinde două focusuri pe colective cinematografice care s-au luptat cu armele specifice mediului pentru a sprijini cauza feministă, ambele învârtindu-se în jurul personalității lui Delphine Seyrig: Focus Delphine Seyrig și Focus Centrul Simone de Beauvoir.

21
/04
/21

CRONICĂ DE FILM Ar fi nedrept să nu i se recunoască regizoarei Chloé Zhao meritul pentru generozitatea faţă de marginali din spatele celui de-al treilea film al ei, „Nomadland” (2020), câştigător al Leului de Aur la Festivalul de la Veneţia şi favorit la Premiile Oscar.