Alain Delon: „Totul este ipocrit. Nu mai există respect, nu contează decât banii. Voi părăsi fără regrete această lume”
https://www.ziarulmetropolis.ro/alain-delon-totul-este-ipocrit-nu-mai-exista-respect-nu-conteaza-decat-banii-voi-parasi-fara-regrete-aceasta-lume/

Considerat cel mai frumos bărbat al Planetei din anii 70, Alain Delon a declarat că va părăsi „această lume fără regrete”, într-un interviu publicat într-un numar special al Paris Match, consacrat celor 60 de ani de carieră ai starului francez.

Un articol de Petre Ivan|11 ianuarie 2018

„Viața nu-mi mai oferă mare lucru. Am cunoscut totul, am văzut totul. Dar, mai ales, urăsc această epocă, îmi vine să vomit”, a afirmat actorul in varsta de 82 de ani, la finalul acestui interviu intitulat „Eu, Delon: interviul vieții sale”, în care acesta povestește despre cariera sa, raporturile dificile cu familia, femeile pe care le-a iubit si prietenii pe care i-a pierdut.

Sunt aceste fiinte pe care le urăsc. Totul este fals, totul este ipocrit. Nu mai există respect, cuvântul dat. Nu contează decât banii. Toata ziua auzim vorbind de crime. Știu ca voi părăsi această lume fără regrete. – Alain Delon

Întrebat despre locul unei femei în viața sa de astăzi, Alain Delon mărturisește: „Nu spun că nu există candidate. Sunt cu zecile, dar niciuna nu îmi convine pentru a-mi sfârși viața (…) Aș putea să mă căsătoresc cu o femeie, dacă este pregătită să mă însoțească până la sfârșit”.

Legendarul actor a mai spus că turnarea ultimului său film, unde va juca alături de Juliette Binoche, întârzie. Și „mi-aș dori să urc pe scenă o ultimă dată”.

Ultimul lung metraj cu Alain Delon datează din 2008, „Asterix aux jeux olympiques”.

Foto: Alain Delon – facebook

 

18
/02
/20

CRONICĂ DE FILM Chiar dacă titlul său trimite, în primul rând, la teribilul incendiu din 2015, documentarul „colectiv” (2019), regizat de Alexander Nanau, urmărește mai degrabă efectele tragediei asupra societății. Este o alegere ambițioasă, dar nu lipsită nici de riscuri.

17
/02
/20

„Călătoria fantastică a Maronei” (r. Anca Damian), „La Gomera” (r. Corneliu Porumboiu), „Monștri.” (r. Marius Olteanu), „Parking” (r. Tudor Giurgiu) și „Touch Me Not” (r. Adina Pintilie) intră oficial în cursa pentru trofeul Gopo la categoria Cel mai bun film de lungmetraj. Câștigătorii vor fi anunțați în cadrul Galei Premiilor Gopo, care va avea loc marți, 24 martie, la Teatrul Național I.L. Caragiale din București.

17
/02
/20

Timp de două săptămâni, realizatorii și protagoniștii filmului ”colectiv” se vor întâlni cu publicul din Cluj, Sibiu, Timișoara, Craiova, Sfântu Gheorghe, Brașov, București, Iași, Galați, Constanța, Piatra Neamț și Bacău

13
/02
/20

CRONICĂ DE FILM La aproape 90 de ani, Clint Eastwood nu se lasă: propune un nou film ca regizor, „Richard Jewell” (2019), ajuns acum şi în cinematografele din România. O altă poveste inspirată din realitate despre un erou apărător al Americii, regizată cu aparentă simplitate, dar şi cu obişnuitul patos.

13
/02
/20

Cea de-a 5-a ediție Alpin Film Festival este un tribut adus alpinistului Zsolt Török, pornit în 2019 într-o ultimă expediție, în munții Făgăraș. Sâmbătă, pe 28 februarie, un eveniment special în memoria celui care a dus numele României pe cele mai înalte culmi va avea loc la Castelul Cantacuzino din Bușteni.

12
/02
/20

Asociația Cinemascop cu sprijinul HBO Europe lansează cea de-a 2-a ediție a concursului de scenarii: WRITE A SCREENPLAY FOR…/ SCRIE UN SCENARIU PENTRU…, organizat cu ocazia ediției a patra a American Independent Film Festival, care va avea loc în București, în perioada 24-30 aprilie 2020.

11
/02
/20

CRONICĂ DE FILM În „Tipografic Majuscul”, unul din cele două filme cu care participă la Berlinale, în secţiunea Forum, Radu Jude îşi continuă interesul pentru trecutul României. Acum o face sub forma unui film-eseu greu de încadrat, prin care duce căutările sale stilistice recente într-o zonă radicală şi extrem de ofertantă.

10
/02
/20

În această noapte, la Los Angeles, s-a desfășurat cea de-a 92-a gală a premiilor Oscar. Marea surpriză a fost că filmul sud-coreean „Parasite” a câștigat atât la categoria cel mai bun film, cât și la categoria cel mai bun film într-o limbă străină.

07
/02
/20

Victor Morozov studiază în prezent teoria de cinema în Franţa şi Irlanda. Recent, alături de colegi din SUA, Franţa, Chile, Nigeria şi Madagascar, a participat la programul dedicat tinerilor critici al Festivalului de Film de la Rotterdam, de unde ne-a trimis o primă relatare, despre trei lungmetraje asiatice.

06
/02
/20

Dacă credeai că mai știi câte ceva despre cinematografia mondială a momentului, o participare la Festivalul de la Rotterdam îți dă peste cap cam toate cunoștințele – un program cu sute de filme neconvenționale, majoritatea realizate de regizori la început de drum, iar o bună parte dintre ele, forme hibrid de limbaj cinematografic.