„Antipa”- primul muzeu din România care poate fi „citit” şi cu mobilul
https://www.ziarulmetropolis.ro/antipa-primul-muzeu-din-romania-care-poate-fi-citit-si-cu-mobilul/

Vizitatorii Muzeului Naţional de Istorie Naturală ‘Grigore Antipa’ din Bucureşti vor putea accesa, începând de joi, informaţiile ataşate pieselor din expunerea permanentă şi cu ajutorul telefoanelor mobile de tip Smartphone.  „Proiectul MuseoTag Antipa a demarat la jumătatea anului şi a fost realizat şi finanţat de către NFCExpert.ro. Prin acest program, informaţiile ştiinţifice asociate pieselor expuse […]

Un articol de Andrada Văsii|1 noiembrie 2012

Vizitatorii Muzeului Naţional de Istorie Naturală ‘Grigore Antipa’ din Bucureşti vor putea accesa, începând de joi, informaţiile ataşate pieselor din expunerea permanentă şi cu ajutorul telefoanelor mobile de tip Smartphone.

 „Proiectul MuseoTag Antipa a demarat la jumătatea anului şi a fost realizat şi finanţat de către NFCExpert.ro. Prin acest program, informaţiile ştiinţifice asociate pieselor expuse pot fi citite cu ajutorul telefonului mobil datorită utilizării Quick Respond Code-urilor şi a sistemelor NFC (Near Field Communication)”, precizează un comunicat al instituţiei.

Muzeul şi-a propus prin acest proiect accesibilizarea informaţiilor ştiinţifice care, până acum, puteau fi citite doar pe infotouch-urile din faţa vitrinelor, dar şi atragerea adolescenţilor şi a tinerilor pasionaţi de telefonia mobilă şi tehnologiile din acest domeniu.

Din noiembrie, informaţiile legate de exponate vor putea fi citite simultan, de mai multe persoane, prin afişarea lor pe telefonul mobil într-un timp foarte scurt. Informaţiile se accesează cu uşurinţă, fiind necesară doar apropierea telefonului de codul de pe eticheta exponatului iar informaţia scanată şi afişată pe telefon reprezintă şi o rezumare a explicaţiilor detaliate din textele conexe ale pieselor din expunerea permanentă.

Sursa: Agerpres

07
/06
/14

La Teatrelli, „theatre, music & more”, în centrul Capitalei, în Piaţa Alexandru Lahovari nr. 7, Gelu Colceag a montat „Hotel California“, după trei piese de Neil Simon. Ajutat de actori precum Carmen Tănase, Tania Filip, Radu Gabriel sau Mircea Constantinescu, regizorul își explică și ne explică în ce fel poate sau nu să reziste dragostea într-un cuplu.

07
/06
/14

Eusebiu Ștefănescu a primit anul acesta Premiul UNITER pentru rostirea poeziei, despre care spune că nu se poate face pe dinafară, ci ,,pe dinăuntru”. Când era mic, credea că o să devină poet. Apoi, o ședință de spiritism i-a arătat că destinul său este legat de actorie...

06
/06
/14

Abonamentele pentru cel mai important eveniment muzical al acestei toamne, RadiRo – Festivalul Internaţional al Orchestrelor Radio, ediţia a II-a, organizat de Radio România, pot fi achiziţionate începând cu data de 5 iunie, online, în reţeaua bilete.ro, sau în oficiile Poştei Române, în magazinele Inmedio semnalizate bilete.ro, în magazinele Germanos şi la casa de bilete a Sălii Radio.

06
/06
/14

Fluturi şi oameni este un spectacol neastâmpărat, gândit special pentru copiii neastâmpăraţi ai zilelor noastre. Copiii care sigur vor înţelege de ce fluturii, mai nou, iau lecţii de balet, pe cine așteaptă Sirena în mijlocul mării și unde îşi vor petrece ... luna de miere Scufiţa Roşie şi Lupul cel Rău.

05
/06
/14

Întâlniri cu mari regizori de teatru, piese premiate în lectură, filme originale ale unora dintre cei mai bine cotaţi artişti şi cele mai noi şi interesante apariţii editoriale în domeniul artelor spectacolului sunt prezentate zilnic în programul de evenimente speciale ale Festivalului Internaţional de Teatru de la Sibiu (6-15 iunie).

05
/06
/14

Pentru a marca la Bucureşti Ziua Naţională a Portugaliei (10 iunie), Ambasada Portugaliei la Bucureşti şi Orchestrele şi Corurile Radio propun publicului joi, 12 iunie, la Sala Radio, de la 19.00, un concert extraordinar de fado.

04
/06
/14

Prima jumătate a TIFF 13 a însemnat, personal, cinci zile cu destule filme bune (noi), câteva mari filme (vechi), două-trei rateuri, un concert-eveniment care a reînviat „Crucișătorul Potiomkin” (1925), o conferință pentru salvarea cinematografelor de stat și o neîntreruptă alergătură între săli de proiecție.