Brandul orașului Iași câștigă medalia de aur la cea mai mare competiție de branding din Europa
https://www.ziarulmetropolis.ro/brandul-orasului-iasi-castiga-medalia-de-aur-la-cea-mai-mare-competitie-de-branding-din-europa/

Proiectul de branding al Iaşului, oraşul creatorilor, a câştigat medalia de aur în cadrul Transform Awards, cea mai mare competiţie de branding din Europa, la categoria Best Place or Nation Brand.

Un articol de Petre Ivan|24 martie 2023

Decernarea premiilor a avut loc la Londra, în cadrul galei care a reunit cele mai mari agenții de branding din lume, printre care Landor & Fitch, Interbrand, Pentagram, Interbrand, Lantern și Someone.

Juriul, format din specialiști în branding și marketing de la companii precum Twitter, Adidas, Nestlé sau Oxford University Press, au acordat premiul orașului Iași pentru versatilitatea identității vizuale care celebrează numele orașului într-un mod unic și creativ, permițând explorarea în diferite siluete și expresii spațiale. Identitatea arată schimbarea prin care trece orașul și viziunea orientată spre industriile creative.

Strategia și identitatea de brand au fost create de Namogo, studio ieșean cu peste 15 ani de experiență în branding și design, pentru municipalitatea ieșeană, prin colaborare cu Asociația Destination Iași.

„Nu cred ca poate fi o bucurie mai mare pentru noi decât cea de a pune toată munca și pasiunea în crearea unei viziuni pentru viitorul orașului pe care-l iubim”, spune Alexandru Munteanu, fondator și manager Namogo. „Suntem fericiți că juriul a recunoscut curajul și versatilitatea conceptului și că vocile celor care știu ce înseamnă un astfel de proiect s-au auzit mai tare. Sperăm ca tot mai multe dintre propunerile de implementare a acestui brand la nivel local pe care le-am făcut să fie, în sfârșit, executate. Realizarea acestei viziuni de oraș al creatorilor nu stă pe umerii unui singur om sau ai unei asociații, ci depinde de noi toți, pentru mulți ani de acum înainte.”

Identitatea de brand a orașului Iași poate fi consultată aici. Strategia de brand, împreună cu un ghid complet de utilizare a Identității vizuale, se găsesc și online.

14
/12
/23

S-a lansat Crăciun în Amzei, un eveniment realizat de către Primăria Sectorului 1, care aduce căldura sărbătorilor de iarnă în spațiul public printr-un brad-instalație, semnat de scenografa Iuliana Vîlsan.

06
/12
/23

Teatrul „Gong” și Revista „Euphorion” prezintă cea de-a treia conferință organizată în cadrul Simpozionului Național „Actualitatea Cercului Literar de la Sibiu”. Evenimentul va avea loc vineri, 8 decembrie, de la ora 18:00, la Librăria Humanitas „Constantin Noica” și îl va avea ca invitat pe Marin Mălaicu-Hondrari.

06
/12
/23

Teatrul Național din Timișoara invită publicul sâmbătă, 9 decembrie 2023, de la ora 19, la Sala 2, la premiera cu care închide programul pe care l-a construit pentru anul Capitalei Europene a Culturii – Timișoara 2023: SĂPTĂMÂNA LUMINATĂ de Mihail Săulescu, spectacol semnat de regizorul Ion-Ardeal Ieremia.

06
/12
/23

Conferința Națională a Managerilor Culturali (CNMC) – ediția a 10-a va fi deschisă de Sergiu Nistor, Consilier Prezidențial, Raluca Turcan, Ministrul Culturii și Andrei Chistol, Secretar de Stat în cadrul Ministerului Culturii din Republica Moldova, joi, 7 decembrie 2023, începând cu ora 09.30.