„Câini”, cel mai așteptat thriller românesc al anului, are trailer oficial!
https://www.ziarulmetropolis.ro/caini-cel-mai-asteptat-thriller-romanesc-al-anului-are-trailer-oficial/

Din 23 septembrie, unul dintre cele mai aşteptate filme româneşti ale anului poate fi văzut pe marile ecrane din România. Câini marchează debutul în lungmetraj al lui Bogdan Mirică, scenaristul şi co-regizorul serialului HBO Umbre, şi reuneşte trei dintre cei mai apreciaţi actori români, în roluri puternice: Dragoş Bucur, Vlad Ivanov şi Gheorghe Visu. O mostră din atmosfera plină de suspans a filmului puteţi vedea în trailerul oficial lansat astăzi.

Un articol de Petre Ivan|18 August 2016

Trailerul a fost realizat de Foarfeca Studio, iar coloana sonoră a fost furnizată de MusicDirector. Una dintre cele mai tensionate scene din film, care se petrece noaptea, a fost sursă de inspirație pentru posterul oficial.

O combinație de thriller, film noir și western modern, cum l-au descris criticii, Câini a fost primit cu entuziasm de presa internațională și de publicul de la Cannes, TIFF sau Sarajevo. Zilele acestea, filmul concurează pentru trofeul Heart of Sarajevo, iar în lunile următoare va fi proiectat în festivaluri din Canada, Danemarca, Israel, Italia, Portugalia, Suedia sau Spania. Câini a câștigat deja Premiul FIPRESCI în secțiunea Un Certain Regard la Cannes și Marele trofeu TIFF 2016.

„Câini”, în presa internațională

Variety: „Aflat la intersecția dintre Blood Simple al fraților Coen și Once Upon a Time in Anatolia, care a făcut senzație la Cannes, debutul lui Mirică Câiniaparține unei tradiții de thrillere cinice, aproape nihilistice, în care un motiv relativ mărunt poate lăsa o duzină de morți în bălți de sânge.”

Regizorul-scenarist Bogdan Mirică vine cu un debut foarte sigur, jonglând cu o mulțime de indicii sinistre și complicități mocnite. – Screen Daily

Film Comment: „Într-un Cannes care ne-a prilejuit multe plăceri, dar foarte puține surprize și revelații adevărate, debutul lui Mirică iese în față deopotrivă ca o surpriză și o revelație – și contribuie cu siguranță la redesenarea hărții cinema-ului românesc, pe care credeam că-l știm atât de bine.”

Câini este mai apropiat de western-ul american decât de cinema-ul românesc contemporan. – Les Inrockuptibles

Télérama: „Într-o Românie izolată, pe care regizorul o face să semene cu Vestul american, debarcă un tânăr moștenitor al câtorva sute de hectare de pământ neroditor, lăsate de bunicul său. Singura soluție: să vândă cât mai repede. (…) Opera unui talent veritabil. Impresionant.”

Cu această operă excelent realizată, o combinație de film noir și western modern, Bogdan Mirică trece cu brio la filmul de lungmetraj. – Cineuropa

Filmul va fi distribuit în România, din 23 septembrie, de Transilvania Film.

Foto: Câini – facebook

18
/10
/19

CRONICĂ DE FILM În documentarul „Jurnalul familiei -escu” (2018), regizorul Șerban Georgescu discută pe un ton jucăuș, ironic, ce (mai) înseamnă a fi român, la 100 de ani de la apariția României moderne, perioadă în care țara a trecut prin multe șocuri și transformări.

18
/10
/19

În Bucureşti, gala de deschidere a Les Films de Cannes à Bucarest este programată vineri, de la ora 19:00 la Cinema PRO, în prezența sărbătoritului ediţiei, Vlad Ivanov şi a cineastului Claude Lelouch.

15
/10
/19

CRONICĂ DE FILM Disponibil în unele cinematografe, documentarul „Emigrant Blues: un road movie în 2 ½ capitole”, de Mihai Mincan şi Claudiu Mitcu, discută subiectul migrației românilor în străinătate din câteva unghiuri inedite.

14
/10
/19

Les Films de Cannes à Bucarest îl celebrează anul acesta pe Vlad Ivanov, care anul acesta a împlinit 50 de ani. Actorului care seduce camera cu orice rol pe care-l interpretează, festivalul i-a dedicat o secțiune numită IVANOV 50 – care include cinci dintre cele mai importante filme care îl au ca protagonist: „Sunset”, „Câini”, „La Gomera”, „Principii de viață” și „Hier”.

09
/10
/19

CRONICĂ DE FILM Deşi pretinde că este un omagiu adus oamenilor care au murit în închisorile comuniste, "Între chin şi amin" (2019), al doilea lungmetraj de ficţiune al regizorului Toma Enache, nu este de fapt decât o bătaie de joc la adresa memoriei victimelor, prin kitsch-ul pe care îl etalează.

Page 1 of 25012345...102030...Last »