Campania „Frumuseţea este şi în ochii care nu văd“, prezentată în fotografii
https://www.ziarulmetropolis.ro/campania-frumusetea-este-si-in-ochii-care-nu-vad-prezentata-in-fotografii/

Campania „Frumuseţea este şi în ochii care nu văd” se încheie pe 19 noiembrie cu o expoziţie de fotografii care va fi vernisată, la ora 18:30, în Sala de Expoziţii F64 (în incinta Cafenelei F64, Bd. Unirii, nr. 45).

Un articol de Corina Vladov|8 noiembrie 2013

Campania „Frumuseţea este şi în ochii care nu văd”  se încheie pe 19 noiembrie cu o expoziție de fotografii care va fi vernisată, la ora 18.30, în Sala de Expoziţii F64 (în incinta Cafenelei F64, Bd. Unirii, nr. 45).

Prin cumpărarea unui fotografii (la prețul de 300 de lei), vizitatorii pot ajuta un nevăzător.

970229_178110479027523_1281767033_n

Citiți și: Petra Pintelei, nevăzătoare: „Sunt frumoasă dacă mă străduiesc să fiu frumoasă“

Campania ,,Frumusțea este și în ochii care nu văd” pune accent pe importanţa problemelor cu care se confruntă nevăzătorii şi atrage atenţia asupra faptului că fiecare dintre noi se poate implica şi susţine această cauză.

04
/10
/23

Descris de Variety ca fiind un film „bogat în detalii și foarte specific în descrierea familiei de clasă mijlocie pe care o observă” și care „oferă libertatea publicului de a-și alege punctele de vedere cu care se identifică cel mai mult în imaginea de ansamblu.”, TÓTEM a cucerit simpatia spectatorilor prezenți la cele două proiecții din programul competițional al celei de-a 19-a ediții Bucharest International Film Festival (BIFF), unde a obținut Premiul Juriului. Filmul se va lansa în cinema din 13 octombrie, distribuit de August Film.

02
/10
/23

Artă, experiențe multisenzoriale marca Madrigal, povești de noapte ale Bucureștiului și primul design show în colaborare cu V&A din Londra, în perioada 29 septembrie - 14 ianuarie, la Palatul Dacia-România de pe Lipscani, în cadrul Art Safari Stars Edition.