Crina Mureşan : Îi urez teatrului Metropolis viaṭã lungã şi spectacole multiple !
Un articol de Andrada Văsii|1 noiembrie 2012
Crina Mureşan : Îi urez teatrului Metropolis viaṭã lungã şi spectacole multiple !
Crina Mureşan : Îi urez teatrului Metropolis viaṭã lungã şi spectacole multiple !
Un articol de Andrada Văsii|1 noiembrie 2012
Crina Mureşan : Îi urez teatrului Metropolis viaṭã lungã şi spectacole multiple !
Gina Patrichi, Victor Rebengiuc, Valeria Seciu şi Octavian Cotescu sunt câţiva dintre actorii care, în urmă cu patru decenii, le-au dat viaţă personajelor uneia dintre cele mai cunoscute piese ale dramaturgului rus A. P. Cehov – „Pescăruşul”. Spectacolul programat de Casa de Producţie TVR este o montare memorabilă a regretatului regizor Petre Sava Băleanu (adaptarea şi regia artistică) şi va fi difuzat luni, 29 septembrie, de la ora 20.10, la TVR 2.
Cinci filme intense regizate de cineaste sau axate pe personaje feminine puternice vin în premieră la Les Films de Cannes à Bucarest (24 – 30 octombrie), la Cinema Patria, Cinema Studio și Elvira Popescu. Două dintre ele au obținut premii importante la Cannes: Le Meraviglie a câștigat Marele Premiu, iar Party Girl – Camera d’Or.
Pentru al treilea an consecutiv, vioara Guarneri del Gesu, ce i-a aparţinut lui George Enescu, va părăsi Muzeul Naţional George Enescu (în patrimoniul căruia se află) şi va pleca la drum întâi prin parcurile bucureştene, apoi prin satele României, pentru a reveni la Braşov şi apoi la Bucureşti într-un recital de gală ce va avea loc la Sala Radio.
Vassilis Varvaresos (Grecia), Josu De Solaun (Spania) și Ilya Rashkovskiy (Rusia) vor interpreta, pe 27 septembrie, pe scena Ateneului Român, de la ora 19.00, celebrul Concert de Ceaikovski și Concertul Nr.3 de Rahmaninov alături de Orchestra Filarmonicii Enescu, în Finala Secțiunii de Pian, care va închide Concursul Enescu ediţia 2014
MARI FILME ROMÂNEŞTI UITATE „Dolce far niente” (1998) este cel mai puţin cunoscut film al lui Nae Caranfil, nedreptăţit de lipsa unei distribuţii în România. Însă complexitatea construcţiei şi amestecul de umor caranfilian şi dramă de epocă în stil italian îl recomandă ca unul dintre cele mai reuşite filme ale regizorului.