Dacă Brad Pitt, Tom Cruise, DiCaprio, Johnny Depp & Co ar fi jucat în… Avengers: Infinity War
https://www.ziarulmetropolis.ro/daca-brad-pitt-tom-cruise-si-dicaprio-johnny-depp-co-ar-fi-jucat-in-avengers-infinity-war/

S-a întrebat, într-o bună dimineaţă, un cinefil bucureştean chinuit de un puternic feng shui matinal: „Cum ar fi arătat blockbuster-ul în care joacă şi românul Sebastian Stan, dacă i-ar fi avut în distribuţie pe Brad Pitt, Tom Cruise, Leonardo DiCaprio, Johnny Depp, Denzel Washington, Eddie Murphy şi alte asemenea staruri din superliga Hollywood?” Cu siguranţă, la această dilemă pot răspunde, cu un mic ajutor grafic din partea „Movie Nerds”, cei care au văzut deja Avengers: Infinity War.

Un articol de Ziarul Metropolis|2 mai 2018

După cum se știe, „Avengers: Infinity War”, de Anthony şi Joe Russo, a debutat cu încasări de 250 de milioane de dolari şi este filmul care a generat cele mai mari încasări în primul weekend pe marile ecrane nord-americane.

Pelicula a depăşit „Star Wars: The Force Awankens”, care, în 2015, a generat încasări de 248 de milioane de dolari în weekendul de debut.

„Avengers: Infinity War” se alătură producţiilor „The Force Awakens”, „Star Wars: The Last Jedi”, „Jurassic World” , The Avengers” şi „Black Panther” ca unul dintre cele şase lungmetraje care au înregistrat încasări de peste 200 de milioane de dolari în weekendul de debut.

Este filmul Marvel cu cele mai mari încasări în primul weekend, depăşind originalul „The Avengers”, care a generat 207,4 milioane de dolari la debut.

Se mai știe că: în Infinity Wars apar majoritatea eroilor prezentanţi până acum în filmele Marvel şi sunt gata să-l înfrunte pe marele Thanos care vrea să distrugă jumătate din univers, ucigând miliarde de oameni de pe mai multe planete. Eroii sunt „împărţiţi” în echipe, fiecare încercând să găsească o soluţie la această problemă.

Și că: filmul este lung, vreo 3 ore, plin de acţiune, tragism si momente amuzante (conform rețetei clasice).

Foto: Avengers: Infinity War – Movie Nerds

30
/11
/20

Insula 42 are plăcerea de a vă invita să participați astăzi, luni, 30 noiembrie, ora 16:00, live pe pagina oficială de Facebook, la un nou „Salon Insula 42”.

24
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Lansat în România de Transilvania Film pe platforma TIFF Unlimited, filmul „Dama de cupă” („Queen of Hearts”, 2019), al regizoarei daneze cu origini egiptene May el-Toukhy, impresionează prin interpretarea actriţei Trine Dyrholm, care joacă o avocată ce începe o aventură cu fiul său vitreg de nici 18 ani.

23
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Primul episod din miniseria „Bani negri (pentru zile albe)”, scrisă și regizată de Daniel Sandu (autorul filmului „Un pas în urma serafimilor”), a avut premiera pe HBO și e disponibil pe HBO GO. Cât de bun a acest nou serial românesc?

19
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Premiat pentru regie în secțiunea „Encounters” a Festivalului de la Berlin și cu lansarea în cinematografe compromisă de pandemie, „Malmkrog” (2020) este cel mai controversat, dar și cel mai îndrăzneț film românesc al anului. Cum ne provoacă de data asta Cristi Puiu?

18
/11
/20

Prin combinații inedite de mijloace vizuale și tehnici narative, scurtmetrajele incluse în acest an în Competiția Internațională BIEFF propun perspective alternative asupra unor subiecte care marchează realitatea cotidiană. O invitație deschisă la reflecție, dezbatere și dialog, evenimentul dedicat noilor forme de explorare a limbajului cinematografic va reprezenta, la această ediție, un punct de intersecție al diferitelor viziuni asupra violenței și a justificării ei morale, dar și asupra ideii de graniță și a locurilor de care aparținem.

17
/11
/20

Cu toții suntem de acord că experiența de la cinema este inegalabilă, însă cum momentan nu mai este posibilă în contextul pandemic actual, din pasiune și dor de emoția trăită în fața marelui ecran, Cineplexx a oferit în weekend porții de popcorn cald tuturor iubitorilor de filme.

16
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Lansat recent în România direct online, pe pagina de Vimeo a distribuitorului Independenţa Film, „Beanpole” (2019) este al doilea film al lui Kantemir Balagov, considerat de unii cel mai bun tânăr regizor rus, educat la şcoala de cinema a lui Alexander Sokurov. O poveste despre traumele post-război, stilizată însă aproape până la academism.