Gerard Butler îl sfidează pe 50 Cent în „Frăția Hoților”
https://www.ziarulmetropolis.ro/gerard-butler-il-sfideaza-pe-50-cent-in-fratia-hotilor/

O odisee epică despre infracţionalitatea din Los Angeles, ,,Frăţia Hoţilor” îi aduce împreună pe marile ecrane pe Gerard Butler şi 50 Cent, într-un film plin de acţiune şi adrenalină, care, Începând de astăzi, 19 ianuarie, va putea fi vizionat în premieră în cinematografele din toată ţara.

Un articol de |19 ianuarie 2018

,,Frăţia Hoţilor” urmăreşte vieţile intersectate ale unei brigăzi de elită a Departamentului de Poliţie din L.A. şi activitatea celei mai de succes bande de hoţi din stat, având în vedere că nelegiuiţii plănuiesc jaful aparent imposibil al Băncii Rezervei Federale din centrul oraşului Los Angeles.

Desfăşurându-se în Los Angeles-ul zilelor noastre, oraşul cu cea mai ridicată rată a jafurilor de bănci din lume, filmul foloseşte formula tradiţională “poliţişti şi spărgători”, dându-i un impuls de adrenalină şi estompând graniţele dintre bine şi rău, pentru a crea un thriller tensionat de acţiune care nu este doar un thriller despre un mare jaf, ci şi o dramă psihologică de acţiune.

Filmul explorează dinamica dintre Gerard Butler (Cod Roşu la Casa Albă; 300, Eroii de la Termopile) şi Pablo Schreiber (13 Ore: Soldaţii Secreţi  din Benghazi, Orange Is the New Black), inamici de moarte aflaţi în tabere adverse ale legii care se îndreaptă către o confruntare explozivă.

Povestea filmului ,,Frăţia Hoţilor” oglindeşte lumea în care trăim. Oamenii sunt complecşi, liniile dintre bine şi rău nu sunt atât de bine delimitate pe cât ne-am dori să credem şi, deseori, percepţia asupra binelui şi asupra răului nu e colorată doar în alb şi negru, forţându-ne astfel să ne zbatem în zone de gri în timp ce facem faţă provocărilor vieţii.

Filmul marchează debutul regizoral al scenaristului şi producătorului Christian Gudegast (Cod Roşu la Londra), care foloseşte un scenariu original, bazat pe o poveste scrisă de Gudegast şi Paul Scheuring (Prison Break: The Final Break).

Foto: Frăția Hoților – facebook

26
/11
/21

INTERVIU „Cu fiecare film am impresia că învăţ ceva nou despre meseria de actor”, afirmă într-un interviu cunoscutul actor franco-algerian Kad Merad, progatonist în comedia „Succes de public” („Un triomphe”, 2020), regizată de Emmanuel Courcol şi disponibilă în prezent în cinematografele din România.

22
/11
/21

„Titane”, cel mai șocant film al anului, ajunge în cinematografele din România din 3 decembrie, distribuit de Independența Film. Catalogat drept thriller psycho-sexy, „Titane” a stârnit valuri de șoc la Cannes, mai mulți spectatori pierzându-și cunoștința în timpul proiecției.

22
/11
/21

Primele trei filme din seria „Matrix” vor fi difuzate de Warner TV în luna decembrie, în așteptarea celui de-al patrulea lungmetraj, „Renașterea/ Resurrections”, care va fi lansat în preajma Crăciunului.

22
/11
/21

Viaţa grea din Gaza, violenţele asupra palestinienilor din teritoriile ocupate, agresiunile asupra femeilor în lumea arabă sau problema refugiaţilor se numără printre subiectele tratate de o serie de documentare care completează programul ediţiei din acest a Festivalului Filmului Palestinian.

17
/11
/21

Regizat de britanicul Edgar Wright, „Last Night in Soho” (2021) stă pe o idee grozavă. Ia un reflex des întâlnit al multora dintre noi, idealizarea unei anumite perioade, şi îl aruncă în aer cu stil.

10
/11
/21

CRONICĂ DE FILM Mi-e neaşteptat de greu să scriu despre „La civil” (2021), deşi e un film pe care am fost nerăbădător să îl văd. „Waiting for August” (2014), documentarul cu care a debutat Teodora Mihai, regizoare din Belgia, dar de origine română, m-a impresionat când l-am văzut şi încă îi port o amintire puternică.

04
/11
/21

Ce-mi place foarte mult la cinema-ul furios al lui Nadav Lapid este că nu ştii niciodată unde te va duce şi în ce fel te va învălui. Singurul lucru pe care poţi să îl anticipezi este că vei fi surprins. Nu-ţi rămâne decât să te laşi purtat de ideile sale neconvenţionale şi incomode.

01
/11
/21

CRONICĂ DE FILM În „A Hero” (2021), noul său lungmetraj, câştigător ex-aequo al Grand Prix la Cannes, regizorul iranian Asghar Farhadi îşi recâştigă inspiraţia creatoare care l-a consacrat printre marii autori de cinema contemporani.