Godot Cafe-Teatru din Capitală deschide sala studio: Godot SubScenă
https://www.ziarulmetropolis.ro/godot-cafe-teatru-din-capitala-deschide-sala-studio-godot-subscena/

Godot Cafe-Teatru deschide oficial, vineri, porţile sălii studio – SubScenă, un spaţiu destinat evenimentelor artistice underground din Bucureşti. În cei doi ani de la lansare, Godot Cafe-Teatru a devenit rapid unul dintre cele mai cunoscute şi apreciate spaţii din zona teatrului independent bucureştean. Conceput după un model aplicat cu succes în străinătate, Godot a devenit […]

Un articol de Andrada Văsii|5 februarie 2013

Godot Cafe-Teatru deschide oficial, vineri, porţile sălii studio – SubScenă, un spaţiu destinat evenimentelor artistice underground din Bucureşti.

În cei doi ani de la lansare, Godot Cafe-Teatru a devenit rapid unul dintre cele mai cunoscute şi apreciate spaţii din zona teatrului independent bucureştean. Conceput după un model aplicat cu succes în străinătate, Godot a devenit un favorit al publicului prin atmosfera caldă şi prietenoasă, de cafenea interbelică, şi prin producţiile din ce în ce mai ambiţioase, informează un comunicat.

Din dorinţa de a prezenta publicului o plajă cât mai variată de spectacole şi evenimente, în luna februarie, Godot deschide porţile spaţiului SubScenă – prima sală studio a unui teatru independent din Bucureşti.Gândită ca o extensie a conceptului de „cafe-teatru” – spectacole de calitate într-o atmosferă intimă şi relaxată -, sala SubScenă îşi propune să devină casa evenimentelor underground.

Creat de tineri, pentru tineri, cu o capacitate de 56 de locuri aşezate în prelungirea scenei, cu un bar decorat în acelaşi stil interbelic, fratele mai mic al Godot Cafe-Teatru va promova atât spectacole de calitate cu actori consacraţi, cât şi producţii studenţeşti de excepţie, oferind tinerilor actori ocazia de a se desfăşura pe o scenă profesionistă.

Godot SubScenă va relua astfel programul „Open Stage” – spectacole de licenţă alese din facultăţile de teatru din Bucureşti -, început şi derulat cu succes în sala deja cunoscută a Godot Cafe-Teatru. Acestor spectacole li se vor alătura proiecte noi din zona teatrului independent, selectate prin concurs.

Din luna februarie, publicul este aşteptat atât în sala Godot Cafe-Teatru, cât şi în noul spaţiu, SubScenă. Sala studio se deschide oficial vineri, la ora 19.00, cu premiera spectacolului „Novecento”, de Alessandro Baricco, cu Mihai Costache, în regia lui Daniel Lungu. La vioară cântă Maria Bălănean. Sâmbătă, la aceeaşi oră, este programat spectacolul „În centrul atenţiei”, după Neil LaBute, cu Mihaela Sîrbu, Ilinca Hărnuţ şi Sorin Poamă, iar duminică, de la 20.00, Open Stage prezintă „Vest-Est… sau când plouă în Covasna, pământul plânge”, o docudramă de Danni Ionescu, cu Ştefan Pavel, Danni Ionescu/ Vlad Drăgulin, Daniel Drăgan/ Gabriel Chirilă.

 

Sursa:Mediafax

25
/03
/14

„Părerea mea proprie și personală este că politicienii își mint proprii alegători, fiindcă promit multe și duc la îndeplinire decât puține lucruri.” Sună familiar? Nu e un citat exact, ci mai degrabă un colaj din mai multe exprimări „degajate” din studiourile de televiziune.

25
/03
/14

Festivalul „25 de ore de teatru non-stop” desfăşurat la Sibiu în perioada 5 – 6 aprilie sub egida asociaţiei culturale BIS aduce pe scena culturală sibiană conceptul de teatru comunitar într-un spectacol de comedie inedit. Actorii joacă teatru, câinii latră şi sibienii aplaudă spectacolul, dragostea şi simţul civic într-o iniţiativă de conştientizare a faptului că “Măretia unei naţiuni şi progresul ei moral pot fi judecate după felul în care tratează animalele."

25
/03
/14

Joi, 27 martie, ora 19.00, la Opera Naţională Bucureşti, balerinii Corina Dumitrescu şi Călin Rădulescu reînvie romanul lui Tolstoi, Anna Karenina. Spectacolul, în regia şi coregrafia lui Ioan Tugearu, a făcut istorie în repertoriul ONB, prin montarea sa originală prezentată în premieră absolută pe 8 noiembrie 1998, producţia fiind reluată în 2009.

25
/03
/14

Teatrul Național din București va susține la Budapesta două reprezentații cu spectacolul ”Doua loturi”, joi, 3 aprilie, de la orele 17.00 şi 20.00. Cu ocazia turneului din capitala Ungariei, TNB a programat o reprezentație a spectacolului şi pe 27 martie 2014, la Sala Pictura, de la ora 20.00, de Ziua Mondială a Teatrului.

24
/03
/14

În anul în care se împlinesc 90 de ani de la naşterea unuia dintre cei mai talentaţi cineaşti ai lumii, Sergei Paradjanov, Festivalul Internaţional de Film Cinepolitica aduce în premieră, la Bucureşti, filmul biografic Paradjanov, propunerea Ucrainei la Oscarul pentru „Cel mai bun film străin”.

24
/03
/14

Cea de-a 10-a ediție a Festivalului Internațional de Film București, cel mai vechi festival competitiv din Capitală destinat exclusiv filmului de lung-metraj, va avea loc în perioada 26 martie – 2 aprilie 2014, la Cinema Studio, NCRR - Studioul Horia Bernea, sala Elvira Popescu și Institutul Cervantes. Programul Festivalului Internaţional de Film Bucureşti.

24
/03
/14

Cea de-a XII-a ediţie a Premiilor Muzicale Radio România şi-a desemnat câştigătorii. Cântecul anului a fost desemnat "Perfect fără tine", interpretat de trupa Vama, în timp ce Loredana Groza a primit trofeul pentru "Artistul anului 2013". Piesa "Ecou", interpretată de Elena Gheorghe feat. Glance, s-a impus la categoria "Cel mai bun cântec pop".

23
/03
/14

În noul spectacol după ,,Oscar și Tanti Roz” de Eric Emmanuel Schmitt, Alexandru Repan îi oferă lui Oscar șansa de a îmbătrâni. „Eu nu am vrut să-l joc pe Oscar, ci povestea lui, împreună cu un înger”, mărturisește actorul.

22
/03
/14

Nu am găsit un titlu mai potrivit pentru un articol referitor la ultimele discuri semnate de doi americani: dirijorul James Levine şi violonista Hilary Hahn. El este deja legendarul director muzical al Teatrului Metropolitan din New York, una dintre cele mai importante opere ale lumii, ea, o violonistă laureată cu Grammy care îndrăzneşte să caute căi noi de expresie.

22
/03
/14

S-a spus că Radu Beligan este un teribil paradox de umilință și de orgoliu. În volumul său de memorii, scria așa: „Ați văzut vreodată un mare actor jucând un rege? Pe lângă el, ai impresia că regii adevărați nu prea au talent”.