Heidi Klum, interzisă în Las Vegas pentru că este… „prea sexy”
https://www.ziarulmetropolis.ro/heidi-klum-interzisa-in-las-vegas-pentru-ca-este-prea-sexy/

Afişele unei campanii publicitare pentru un brand de produse electronice, a cărei protagonistă este Heidi Klum, au fost interzise de autorităţile din Las Vegas, care consideră că imaginile respective sunt „prea sexy” pentru a fi afişate în public.

Un articol de Petre Ivan|22 decembrie 2014

Reclamele, care prezintă unele dintre cele mai populare produse ale brandului de produse electronice Sharper Image, conţin imagini în care Heidi Klum, în vârstă de 41 de ani, apare sumar îmbrăcată sau chiar goală, alături de sloganuri cu tentă sexuală, precum „Ce-o ţine ocupată, la duş, pe Heidi Klum?” („What keeps Heidi Klum busy in the shower?”) şi „Ce o stârneşte pe Heidi Klum?” („What turns Heidi Klum on?”), informează dailymail.co.uk, citat de Mediafax.

Campania a înregistrat un succes uriaş în marile oraşe din Statele Unite, precum New York şi Los Angeles, dar un purtător de cuvânt al McCarren International Airport, din Districtul Clark, în Las Vegas, unde afişele au fost interzise, a declarat că imaginile provocatoare încalcă reglementările

Heidi Klum

Heidi Klum

locale privind fotografiile care prezintă sânii unei femei.

Reglementările spun că orice imagine „care prezintă sânii unei femei acoperiţi cu mai puţin decât un material total opac sau care prezintă orice porţiune a sânilor de mai jos de sfârcuri” nu poate fi afişată în spaţii publice.

În ciuda problemelor de la Las Vegas, un purtător de cuvânt al Sharper Image a declarat că imaginile sunt „de bun gust” şi ” frumoase” şi nu ar trebui deloc interpretate ca fiind „nepotrivite”.

„Suntem şocaţi că, dintre toate locurile, reclamele Sharper Image cu Heidi Klum au fost interzise tocmai la Las Vegas”, a spus directorul de marketing al companiei, Dari Marder.

„Credem că această campanie este de bun-gust, frumoasă şi, deşi este sexy, nu este deloc nepotrivită. Reacţiile primite legat de această campanie, până acum, au fost minunate, şi aceasta se desfăşoară acum pe mai multe suporturi, fără niciun fel de probleme”, a mai spus Marder.

Heidi Klum

Heidi Klum

Heidi Klum a declarat, cu câteva luni în urmă, pe când realiza fotografiile pentru campanie, că pentru ea, cu cât i se cere să pozeze mai puţin îmbrăcată sau chiar goală, cu atât îi place mai mult să participe la şedinte foto.

„Mă simt cel mai sexy, ca să fiu sinceră, când pozez, mai ales când am cât mai puţine haine pe mine”, a declarat Heidi Klum pentru Us Weekly.

Modelul Heidi Klum, în vârstă de 41 de ani, al cărei divorţ de cântăreţul Seal a fost finalizat în luna octombrie, are o relaţie cu comerciantul de artă Vito Schnabel, în vârstă de 27 de ani, cu care formează un cuplu din luna februarie.

În afara carierei din lumea modei, Heidi Klum a devenit celebră şi pentru participarea la reality show-ul „Project Runaway”, în urma căruia a obţinut în perioada mai 2011 – mai 2012 venituri de 20 de milioane de dolari.

Ea s-a situat vreme de mai mulţi ani în primele cinci locuri din topul Forbes al celor mai bine plătite manechine din lume.

În 2012, editorii revistei nu au mai luat-o în considerare în realizarea topului, pentru că au fost de părere că Heidi Klum a devenit „mai mult o femeie de afaceri şi o celebritate multimedia decât un model”.

Foto: Heidi Klum – yahoo.com

27
/02
/24

Prima zi a primăverii aduce pe scena Sălii Radio un mărțișor muzical ! Vineri, 1 martie 2024 (de la 19.00), ORCHESTRA NAȚIONALĂ RADIO va interpreta Simfonia nr. 1 - Simfonia primăverii, semnată de ROBERT SCHUMANN, un tablou muzical al anotimpului revenirii la viață.

27
/02
/24

Admiratorii lui Nicolae Corjos vor putea vedea sau revedea la Cinemaraton pe 27 februarie filmele Ora zero, Pădurea nebună, Un studio în căutarea unei vedete, Declaraţie de dragoste, Liceenii, Extemporal la dirigenţie, Liceenii Rock’n Roll, Alo aterizează străbunica, documentarul Sergiu Celibidache.

27
/02
/24

Luna martie vine mereu cu provocarea de a găsi mărțișorul perfect și cadoul ideal pentru femeile din viața noastră. Pe lângă flori și darurile – simbol, Vanner Collective propune și cadoul – experiență, cu un program de cinci mărțișoare teatrale cu cinci perspective feminine, care vor putea fi văzute între 3 și 17 martie, în diferite spații din București: „Cassandra”, „Tot ce e minunat în lume”, „Komorebi. Lumina care se filtrează printre copaci”, „Lemons. Lemons. Lemons. Lemons. Lemons.” și „Lungs”.

27
/02
/24

SkyShowtime a confirmat astăzi că Ted va fi disponibil pentru vizionare în toate piețele în care serviciul este disponibil, începând din 22 februarie. Primele patru episoade vor fi disponibile pentru vizionare în exclusivitate pe SkyShowtime din 22 februarie, urmând ca celelalte episoade să fie disponibile din 11 aprilie.

27
/02
/24

Turneul SoNoRo Conac ajunge în 2024 la ediția a XII-a, intitulată „L’heure bleue” – un titlu inspirat de acel interval de timp în care finalul de zi se pregătește să facă loc înserării, apoi nopții. „Ora albastră” va fi – din perspectiva SoNoRo – un spațiu de visare și un răstimp în care muzica se materializează, trece dincolo de contururi și prinde viață în mod desăvârșit, în unele dintre cele mai frumoase edificii din țara noastră.

27
/02
/24

Între 6 și 7 aprilie va avea loc Digital Nomad Summit, conferința dedicată celor care vor să lucreze și să trăiască oriunde în lume. Timp de două zile, 12 speakeri locali și internaționali vor oferi inspirație, povești și instrumente valabile pentru cei care vor să-și schimbe locuința și să lucreze din Asia sau Europa.