Imi place cum mirosi!, de Neil Simon, pe scena Naţionalului din Sibiu
https://www.ziarulmetropolis.ro/imi-place-cum-mirosi-de-neil-simon-pe-scena-nationalului-din-sibiu/

La cererea publicului, Teatrul Naţional din Sibiu programează o nouă reprezentaţie – Imi place cum mirosi – în programul lunii februarie. Astfel, cea mai scurtă lună din an aduce pe scena de la Sibiu un număr record de 2400 de minute de teatru, împărţite în nu mai puţin de 28 de reprezentaţii, prezentate în 3 spaţii de joc diferite.

Un articol de Petre Ivan|8 februarie 2014

La cererea publicului, Teatrul Naţional din Sibiu programează o nouă reprezentaţie – Imi place cum mirosi – în programul lunii februarie. Astfel, cea mai scurtă lună din an aduce pe scena de la Sibiu un număr record de 2400 de minute de teatru, împărţite în nu mai puţin de 28 de reprezentaţii, prezentate în 3 spaţii de joc diferite.

Ofelia Popii, Adrian Matioc, Ciprian Scurtea și Cristian Stanca urcă pe scena Teatrului Naţional „Radu Stanca” Sibiu într-o reprezentaţie specială a spectacolului „Îmi place cum miroşi!”, o comedie în trei acte după un text de Neil Simon, în regia lui Şerban Puiu.

Evenimentul va avea loc sâmbătă, 8 februarie, ora 19:00.

Câştigător al unui Glob de Aur şi a trei premii Tony, Neil Simon se remarcă prin succesul de casă al pieselor sale, prezentate în lumea întreagă şi apreciate datorită abilităţii sale de a crea personaje autentice, cu un umor accesibil şi uşor de îndrăgit.

Imi place cum mirosi

Neil Simon, autorul piesei Imi place cum mirosi!, unul dintre cei mai prolifici şi apreciaţi dramaturgi americani contemporani

Piesa pusă în scenă la Sibiu se concentrează în jurul unui triunghi amoros, între trei tineri din San Francisco, în anii ’60.

Andy Hobart (Adrian Matioc)şi Norman Cornell (Ciprian Scurtea) sunt doi gânditori radicali care luptă împotriva sistemului din micul lor apartament, ce serveşte ca sediu pentru redacţia ziarului Prăbuşirea.

Ineditul producţiei de la Sibiu reprezintă intrarea spectaculoasă pe scenă a logodnicul lui Sophie, locotenentul Burt Fenneman (Cristian Stanca), un personaj care în textul original apare doar amintit.

Imi place cum mirosi

INFO Îmi place cum miroşi!

Regia: Şerban Puiu; Scenografia: Iuliana Gherghescu; Cu: Ofelia Popii, Adrian Matioc, Ciprian Scurtea şi Cristian Stanca

durata aproximativă: 1h30min

preţ bilete: 15 lei; 10 lei

Foto cu Imi place cum mirosi– TNRS

05
/04
/24

Festivalul Filmului Palestinian, organizat de Centrul Cultural Mahmoud Darwish sub patronajul Ministerului Culturii din Palestina și al Ambasadei Statului Palestina în România, va avea loc între 18 și 21 aprilie la București și pe 28 aprilie în Cluj-Napoca iar programul detaliat și biletele sunt acum disponibile.

05
/04
/24

Brașov Jazz & Blues Festival, unul dintre marile festivaluri urbane de gen din România, revine între 15 și 18 august 2024, cu cea de-a 12-a ediție, iar orașul Brașov va fi din nou gazdă pentru peste 100 de artiști din toate colțurile lumii, care vor învălui publicul în ritmurile vibrante ale muzicii născute din jazz și blues.

04
/04
/24

Evenimentele interdisciplinare propuse în proiectul de cercetare coregrafică ROOTS, un proiect AREAL co-finanțat de AFCN, vin în întâmpinarea crizei generalizate care ne împresoară, căutând soluții pe măsura complexității problemelor suprapuse și interdependente cu care ne confruntăm, îndemnând la o explorare a rădăcinilor ce unesc omul, societatea în care trăim și întreaga biosferă.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".