Maria Dinulescu dă lecţii despre cinematografia hollywoodiană
https://www.ziarulmetropolis.ro/maria-dinulescu-da-lectii-despre-cinematografia-hollywoodiana/

Maria Dinulescu se va întâlni cu publicul bucureştean marţi, 29 iulie 2014, de la ora 19.00, la Institutul Cultural Român (Aleea Alexandru 38). Actriţa se reîntoarce pentru scurt timp în România, după o perioadă petrecută în SUA.

Un articol de Petre Ivan|21 iulie 2014

Cu această ocazie, Maria Dinulescu le va explica studenților la actorie, dar și tuturor celor interesați de domeniul cinematografiei, cum funcționează sistemul american de film la Hollywood. Alături de actriță, la dezbatere vor fi prezente Florina Pînzaru, specialist în marketing și management strategic și Denissa Scutaru, expert PR, informează Mediafax.

Maria Dinulescu (n. 1981) a intrat în atenția publicului în anul 2003, când scurtmetrajul “Trafic” a câștigat Palme d’Or la Cannes. Pelicula care a adus-o înapoi la Cannes a fost “California Dreamin’” (nesfârșit), recompensată cu premiul Un Certain Regard în anul 2007, iar în anul 2014 actrița a primit, pentru rolul din scurtmetrajul “Stepping Out”, premiul pentru cea mai buna actriță de la Hollywood, în cadrul L.A. Indie Film Festival.

Până în prezent, actrița a jucat în 12 lungmetraje, dar și în scurtmetraje, seriale de televiziune, reclame, videoclipuri. A absolvit Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică „I.L. Caragiale“ din București – Facultatea de Teatru, Secția Actorie, are un master în teatru și cultură japoneză și se perfecționează continuu urmând cursuri cu mari regizori și directori de casting din Europa și America.MARIA DINULESCU

Maria Dinulescu este membră a Academiei Europene de Film și a participat de mai multe ori la festivaluri precum International Emmy Awards Competition.

Cine ești și de unde ai plecat, dar mai ales unde ai plecat ? Viza și Bussiness plan. Alegerea agentului, managerului și avocatului. Cum să te pregătești pentru o audiție de reclamă, de televiziune, de blockbuster sau de film independent.

Cum trebuie să arate un headshot, sau demo reel. Ce înseamnă vocabularul de exprimare artistică. Ce clase de actorie iei sau nu. Cum îți îmbunătățești accentul. Nu ne suna tu, te sunam noi. Cât stai la Hollywood și de ce?

Acestea vor fi câteva dintre temele de discuție care vor fi atinse în cadrul dezbaterii nonformale conduse de actrița Maria Dinulescu, urmată de o discuție cu publicul.

Accesul publicului este liber, în limita locurilor disponibile.

Foto cu Maria Dinulescu – facebook

14
/02
/22

Serile de luni din martie vor sta sub semnul comediei la Warner TV, care va difuza, după ora 20:00, filme cu peripeții amuzante pentru întreaga familie. Seria va debuta pe 7 martie, cu lungmetrajul „Cei trei Ninja lovesc din nou/ 3 Ninjas Kick Back” (1994), regizat de Charles T. Kanganis.

09
/02
/22

Regizorul și scenaristul polonez Krzysztof Kieślowski va fi celebrat la cea de-a 21-a ediție a TIFF printr-o amplă retrospectivă prilejuită de comemorarea, în 2021, a 80 de ani de la nașterea cineastului. În perioada 17-26 iunie, zece dintre cele mai apreciate opere ale sale vor putea fi revizitate în cadrul secțiunii Close-up Krzysztof Kieślowski, ca parte dintr-un program special dedicat cinematografiei din Polonia, una dintre cele două țări invitate la această ediție de festival.

08
/02
/22

OPINIE Primul lucru care mi-a atras atenţia când m-am uitat pe nominalizările din acest an la Premiile Oscar, anunţate marţi de Academia Americană de Film, a fost numărul mare de filme cu subiecte plasate în trecut.

03
/02
/22

CRONICĂ DE FILM O frumoasă animaţie japoneză, „Belle” (2021, r. Mamoru Hosoda), care a avut anul trecut premiera mondială la Cannes, ajunge acum şi în cinematografele de la noi, atât în versiunea originală şi cu subtitări, cât şi dublată în română.

01
/02
/22

CRONICĂ DE FILM Pe măsură ce treceau minutele din „The Worst Person in the World” (2021) la proiecţia de la Cinema Elvire Popesco, mă tot gândeam: juriul de la Cannes a avut la îndemână acest „mare film existenţialist contemporan” (o descriere justă pe care aveam să o citesc apoi în revista Positif) pentru a-i acorda Palme d`Or, dar a preferat în schimb, din dorinţa de a scrie istorie, să aleagă un pariu riscant ca „Titane”?

31
/01
/22

CRONICĂ DE FILM "Lucruri pentru care merită să plângi" (2021), debutul în lungmetraj al regizoarei româno-maghiare Cristina Groşan, este portretul generaţiei de 30 de ani, cu fricile şi nesiguranţele ei. Cu premiera mondială în competiţia Festivalului de la Sarajevo, filmul poate fi găsit în unele cinematografe din ţară.

28
/01
/22

„Miracol”, thrillerul psihologic regizat de Bogdan George Apetri, își începe circuitul pe marile ecrane din România chiar înainte de data premierei și va avea parte de avanpremiere și de proiecții speciale, urmate de Q&A cu echipa filmului, în Cluj, Timișoara, București, Sibiu și Piatra Neamț.

26
/01
/22

CRONICĂ DE FILM La fel ca „Neidentificat” (2020), prima parte a unei preconizate trilogii filmate la Piatra Neamţ şi în împrejurimi, „Miracol (2021) este prins între dorinţa de a spune lucruri tari din sfera dramelor morale şi încărcate psihologic şi înclinaţia de a testa convenţiile unui amestec de thriller şi policier.

20
/01
/22

CRONICĂ DE FILM Regizorul mexican Michel Franco atinge o nouă culme a teribilismului cu „Nuevo orden”/"Noua ordine" (distribuit acum în cinematografele de la noi de Transilvania Film), câştigător în 2020 al unui de neînţeles Mare Premiu al Juriului la Festivalul de la Veneţia.