Maria Dinulescu dă lecţii despre cinematografia hollywoodiană
https://www.ziarulmetropolis.ro/maria-dinulescu-da-lectii-despre-cinematografia-hollywoodiana/

Maria Dinulescu se va întâlni cu publicul bucureştean marţi, 29 iulie 2014, de la ora 19.00, la Institutul Cultural Român (Aleea Alexandru 38). Actriţa se reîntoarce pentru scurt timp în România, după o perioadă petrecută în SUA.

Un articol de Petre Ivan|21 iulie 2014

Cu această ocazie, Maria Dinulescu le va explica studenților la actorie, dar și tuturor celor interesați de domeniul cinematografiei, cum funcționează sistemul american de film la Hollywood. Alături de actriță, la dezbatere vor fi prezente Florina Pînzaru, specialist în marketing și management strategic și Denissa Scutaru, expert PR, informează Mediafax.

Maria Dinulescu (n. 1981) a intrat în atenția publicului în anul 2003, când scurtmetrajul “Trafic” a câștigat Palme d’Or la Cannes. Pelicula care a adus-o înapoi la Cannes a fost “California Dreamin’” (nesfârșit), recompensată cu premiul Un Certain Regard în anul 2007, iar în anul 2014 actrița a primit, pentru rolul din scurtmetrajul “Stepping Out”, premiul pentru cea mai buna actriță de la Hollywood, în cadrul L.A. Indie Film Festival.

Până în prezent, actrița a jucat în 12 lungmetraje, dar și în scurtmetraje, seriale de televiziune, reclame, videoclipuri. A absolvit Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică „I.L. Caragiale“ din București – Facultatea de Teatru, Secția Actorie, are un master în teatru și cultură japoneză și se perfecționează continuu urmând cursuri cu mari regizori și directori de casting din Europa și America.MARIA DINULESCU

Maria Dinulescu este membră a Academiei Europene de Film și a participat de mai multe ori la festivaluri precum International Emmy Awards Competition.

Cine ești și de unde ai plecat, dar mai ales unde ai plecat ? Viza și Bussiness plan. Alegerea agentului, managerului și avocatului. Cum să te pregătești pentru o audiție de reclamă, de televiziune, de blockbuster sau de film independent.

Cum trebuie să arate un headshot, sau demo reel. Ce înseamnă vocabularul de exprimare artistică. Ce clase de actorie iei sau nu. Cum îți îmbunătățești accentul. Nu ne suna tu, te sunam noi. Cât stai la Hollywood și de ce?

Acestea vor fi câteva dintre temele de discuție care vor fi atinse în cadrul dezbaterii nonformale conduse de actrița Maria Dinulescu, urmată de o discuție cu publicul.

Accesul publicului este liber, în limita locurilor disponibile.

Foto cu Maria Dinulescu – facebook

28
/11
/19

CRONICĂ DE FILM După „Cealaltă Irina” (2009) și „Q.E.D.” (2013), regizorul Andrei Gruzsniczki revine cu un nou lungmetraj, „Zavera” (2019), o dramă minimalistă - dar și manieristă - despre un inginer constructor (Dorian Boguță) a cărui viață e dată peste cap de moartea celui mai bun prieten (Șerban Pavlu).

28
/11
/19

Organizat de American Independent Film Festival și Cinema „Elvire Popesco”, pe 30 noiembrie, Maratonul „Blade Runner” este o invitație în lumea a două filme cult.

27
/11
/19

CRONICĂ DE FILM Martin Scorsese revine cu voluptate la ce i-a fost cel mai drag: filmul cu gangsteri. Produs și lansat de Netflix, adică în afara limitărilor la durată impuse de o distribuție în cinematografe, „The Irishman” i-a permis veteranului regizor să se lăfăie într-o cronică a mafiei de aproape trei ore și jumătate.

23
/11
/19

10 filme internaționale proiectate în premieră la București, un juriu de excepție, 12 masterclass-uri și 2 workshop-uri cu specialiști în cinematografie și actorie, și voie bună fără limite!

21
/11
/19

CRONICĂ DE FILM După două filme ilustrative, fără forță, eșuate, „Poarta Albă” (2014) și „Fals tratat de mântuire a sufletului” (2018), nu aveam mari așteptări de la noul lungmetraj al regizorului Nicolae Mărgineanu, „Cardinalul” (2019), tot despre victimele comunismului. Filmul are însă câteva calități, fără a fi memorabil.

19
/11
/19

CRONICĂ DE FILM Primele două episoade din sezonul al treilea al miniseriei „Umbre”, produs de HBO și scris și regizat de Bogdan Mirică, arată mai bine decât primele două sezoane. Asta nu înseamnă că lipsesc de tot replicile teribiliste sau că narațiunea nu e tot simplistă. Doar că personajele sunt mai închegate.

15
/11
/19

“The Romanians: 30 Years of Cinema Revolution”, cel mai amplu program dedicat vreodată cinematografiei românești în Statele Unite ale Americii, care celebrează în 30 de filme trei decenii de cinema de după căderea regimului comunist, are loc la Film Forum din New York între 15 și 26 noiembrie 2019.

15
/11
/19

Serile de film de la Centrul Ceh se apropie de sfârșit, iar pe 18 noiembrie va fi proiectat penultimul documentar al ediției de toamnă, „Year Without Magor: Genius Cannot Be Faked” și în ziua următoare, pe 19 noiembrie, la Fiction Tuesdays, va rula „The Inheritance or Fuckoffguysgoodday”.

15
/11
/19

Serialele „Narcos”, „4 Blocks”, „O Doutrinador”, „Un gallo para Esculapio” și „El Lobista”, producții realizate în America Latină și Europa vor fi difuzate de postul TNT, începând cu 18 noiembrie. Serile de luni vor fi dedicate băieților răi și vor purta titlul generic de „Lunea Mafioților”.