Opera Comică pentru Copii a lansat aplicația Opera Copiilor
https://www.ziarulmetropolis.ro/opera-comica-pentru-copii-a-lansat-aplicatia-opera-copiilor/

Opera Comică pentru Copii a lansat aplicaţia Opera Copiilor, care le permite abonaţilor să vizioneze online spectacole din repertoriul instituţiei şi emisiuni culturale, distractive şi educative, nelimitat, oriunde s-ar afla.

Un articol de Liliana Matei|24 martie 2020

Echipa condusă de soprana Felicia Filip a găsit o soluție pentru a oferi în continuare publicului acces la producții de calitate și emisiuni noi, demers necesar în situația în care toate instituțiile de cultură și-au închis temporar sălile de spectacol. Pentru un abonament de 30 lei/lună, întreaga familie are acces la peste 2500 de minute de conținut original, publicat treptat, pe parcursul următoarelor 3 luni.

Aplicația Opera Copiilor vine ca răspuns la numeroasele cereri din partea spectatorilor care vor să susțină în continuare producția spectacolelor de operă, operetă, musical și balet, adaptate pentru copii, Opera Comică pentru Copii din București fiind singura instituție din lume care produce acest gen de conținut.

După două săptămâni de la mutarea activității instituției în mediul virtual, audiența pe care au înregistrat-o producțiile difuzate în direct pe pagina oficială, facebook.com/OperaCopiilor, ne încurajează să continuăm. Spectacolul de operă „Cenușăreasa”, în regia maestrului Cristian Mihăilescu, care a avut premiera în Sala Mare pe 7 martie, s-a bucurat de 8.000 de spectatori în timp real și peste 500.000 de vizualizări în 72 de ore.

Opera Comică pentru Copii a continuat să ofere conținut de calitate spectatorilor săi, reușind performanța de a aduna 1 300 000 de minute vizualizate online. Spectacolul de balet „Scufița Roșie”, debutul regizoral al Andreei Soare, a fost prima premieră online a Operei Comice pentru Copii și totodată prima producție din România cu decor animatronic, difuzată live pe 21 martie.

Utilizatorii au acces la conținutul aplicației pe bază de abonament, după o perioadă de trei zile de testare gratuită. Prețul abonamentului este 30 de lei pe lună, ceea ce înseamnă că pentru 1 leu pe zi, întreaga familie se poate bucura de producții educative și distractive.

„Opera Copiilor este locul unde spectacolul și atelierele creative își dau întâlnire. Opera Comică pentru Copii propune publicului un instrument diversificat, complex, dar compact, la care părintele poate avea acces oricând și oriunde. Ceea ce aduce aplicația noastră în plus, este calitatea bine-cunoscută cu care toate materialele sunt realizate, fie că este vorba despre producțiile de operă, operetă, musical sau balet, fie că vorbim despre gama diversificată de emisiuni. Un alt motiv pentru care lansăm Opera Copiilor este acela de a cere sprijinul publicului, căruia îi oferim ce e mai bun, în schimbul unei sume simbolice, dar care poate ține în viață Opera Comică pentru Copii, așa cum o cunoașteți de 5 ani încoace.”, a declarat Felicia Filip, managerul Operei Comice pentru Copii.

Aplicația Opera Copiilor este disponibilă pe web, accesând app.operacomica.ro, și în cel mai scurt timp va putea fi descărcată și din GooglePlay și AppStore, pentru a fi accesată și de pe dispozitivele mobile. Conținutul platformei este împărțit în două secțiuni, Spectacole și Emisiuni, care se actualizează în permanență cu episoade noi. Deja sunt pregătite 2500 de minute de conținut original, care va fi lansat treptat, în fiecare săptămână, pe durata următoarelor 3 luni. Astfel, spectatorii din țară și din străinătate se vor putea bucura de evenimentele de la OCC, ca și cum ar fi în sală, alături de noi.

Aplicația Opera Copiilor este realizată în parteneriat cu Grupul Stadeum din Londra, de o echipă multinațională din România, SUA și Canada.

Opera Comică pentru Copii este o instituție publică de cultură aflată în subordinea Primăriei Capitalei și a Consiliului General al Municipiului București, condusă din anul 2014 de către soprana Felicia Filip. Unică în lume prin segmentul de public căruia i se adresează, Opera Comică pentru Copii îi apropie pe cei mici de artă şi cultură, atât prin spectacole de calitate – operă, balet, musical, concerte – lecție, operetă, teatru muzical, cât şi prin diverse proiecte conexe inovatoare, precum festivaluri de vară și de iarnă, “Atelierele Micul Artist”, “Magazinul OCC”, “În Spatele Cortinei”, “Escape Room”, “Games Room”, “Petrecere de ziua de naștere”, “Aventura parc”, “Abonamente”, “Voluntariat” și altele.

05
/04
/24

Festivalul Filmului Palestinian, organizat de Centrul Cultural Mahmoud Darwish sub patronajul Ministerului Culturii din Palestina și al Ambasadei Statului Palestina în România, va avea loc între 18 și 21 aprilie la București și pe 28 aprilie în Cluj-Napoca iar programul detaliat și biletele sunt acum disponibile.

05
/04
/24

Brașov Jazz & Blues Festival, unul dintre marile festivaluri urbane de gen din România, revine între 15 și 18 august 2024, cu cea de-a 12-a ediție, iar orașul Brașov va fi din nou gazdă pentru peste 100 de artiști din toate colțurile lumii, care vor învălui publicul în ritmurile vibrante ale muzicii născute din jazz și blues.

04
/04
/24

Evenimentele interdisciplinare propuse în proiectul de cercetare coregrafică ROOTS, un proiect AREAL co-finanțat de AFCN, vin în întâmpinarea crizei generalizate care ne împresoară, căutând soluții pe măsura complexității problemelor suprapuse și interdependente cu care ne confruntăm, îndemnând la o explorare a rădăcinilor ce unesc omul, societatea în care trăim și întreaga biosferă.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".