Oscarul, Cupa Mondială şi serialul „The Walking Dead”, cele mai comentate show-uri pe Twitter
https://www.ziarulmetropolis.ro/oscarul-cupa-mondiala-si-serialul-the-walking-dead-cele-mai-comentate-show-uri-pe-twitter/

Premiile Oscar şi Grammy, Cupa Mondială şi serialul „The Walking Dead: Invazia zombi” au fost programele de televiziune cele mai comentate pe Twitter, de către utilizatorii din SUA ai platformei online, în 2014, potrivit unui raport publicat luni de Nielsen.

Un articol de Petre Ivan|6 ianuarie 2015

„The Walking Dead: Invazia zombi” a fost serialul care a stârnit cele mai multe comentarii, în 2014, pe platforma online Twitter, din partea utilizatorilor americani ai reţelei de socializare, informează hollywoodreporter.com.

Serialul, care este difuzat la televiziunea americană AMC, a atras, în medie, 576.000 de mesaje per episod, iar 4,93 de milioane de utilizatori ai platformei Twitter au citit cel puţin un mesaj legat de această producţie TV până a doua zi dimineaţă după difuzarea unui episod al producţiei.

Nielsen a numărat postările pe Twitter în primele trei ore de dinainte şi de după difuzarea fiecărui episod din „The Walking Dead: Invazia zombi”.

În raportul publicat de Nielsen, compania care se ocupă de măsurarea audienţei producţiilor de televiziune a realizat un clasament al celor mai comentate producţii, evenimente speciale şi show-uri difuzate de televiziunile americane, de către utilizatorii din SUA ai reţelei de socializare online Twitter.

La categoria seriale şi emisiuni TV, reality-show-ul „Burlacul/ The Bachelor” a avut 215.000 de mesaje pe Twitter, în medie, per ediţie, care au fost citite de 3,84 de milioane de utilizatori ai platformei.

Pe locul al treilea s-a clasat serialul „Micuţele mincinoase/ Pretty Little Liars”, difuzat de ABC Family, care a obţinut în medie 489.000 de mesaje pe Twitter pentru fiecare episod, cu o audienţă de 3,8 milioane de utilizatori pe Twitter.

The Voice şi minutul de aur

Show-ul american de televiziune care a obţinut cele mai multe mesaje pe Twitter într-un minut este „The Voice”, iar minutul cu cele mai multe mesaje a fost înregistrat la ora 20.59, ora de pe coasta de est a SUA, pe 13 mai, când juraţii emisiunii-concurs au anunţat concurenţii care vor intra în finală. Utilizatorii Twitter au publicat în acel minut 311.000 de mesaje referitoare la emisiunea „The Voice”, difuzată de NBC.

În ceea ce priveşte evenimentele speciale, trannsmise în direct, gala premiilor Oscar, difuzată de ABC, şi ceremonia de decernare a premiilor Grammy, transmisă de CBS, s-au bătut pentru primul lor în ceea ce priveşte numărul de mesaje pe Twitter.

Gala premiilor Grammy a avut 13,77 milioane de mesaje pe Twitter, în timp ce premiile Oscar au avut 11,16 milioane de mesaje.

Gala premiilor Oscar a obţinut şi cel mai mare număr de postări pe Twitter într-un minut, la categoria evenimente speciale. Fotografia selfie realizată de Ellen DeGeneres alături de mai multe vedete a generat 203.000 mesaje pe Twitter la 22.07, ora de pe coasta de est a SUA, pe 2 martie.

Transmisiunea sportivă cu cel mai mare număr de mesaje dedicate pe Twitter a fost Super Bowl XLVIII, cu 25,32 de milioane de postări pe Twitter, care au avut o audienţă de 15,31 milioane de utilizatori ai platformei de socializare online.

Cupa Mondială (CM 2014) a ocupat şase din cele zece poziţii ale clasamentului privind transmisiunile sportive. Meciul Belgia – Statele Unite ale Americii a atras 4,69 de milioane de mesaje pe Twitter, care au avut o audienţă de 12,39 milioane de utilizatori.

Totodată, finala CM 2014 s-a clasat pe locul al treilea, cu 4,92 milioane de mesaje pe Twitter şi o audienţă de 11,93 milioane de utilizatori pe această platformă online.

Foto: Oscarul , Cupa Mondiala şi serialul „The Walking Dead” – cinemagia

27
/02
/24

Prima zi a primăverii aduce pe scena Sălii Radio un mărțișor muzical ! Vineri, 1 martie 2024 (de la 19.00), ORCHESTRA NAȚIONALĂ RADIO va interpreta Simfonia nr. 1 - Simfonia primăverii, semnată de ROBERT SCHUMANN, un tablou muzical al anotimpului revenirii la viață.

27
/02
/24

Admiratorii lui Nicolae Corjos vor putea vedea sau revedea la Cinemaraton pe 27 februarie filmele Ora zero, Pădurea nebună, Un studio în căutarea unei vedete, Declaraţie de dragoste, Liceenii, Extemporal la dirigenţie, Liceenii Rock’n Roll, Alo aterizează străbunica, documentarul Sergiu Celibidache.

27
/02
/24

Luna martie vine mereu cu provocarea de a găsi mărțișorul perfect și cadoul ideal pentru femeile din viața noastră. Pe lângă flori și darurile – simbol, Vanner Collective propune și cadoul – experiență, cu un program de cinci mărțișoare teatrale cu cinci perspective feminine, care vor putea fi văzute între 3 și 17 martie, în diferite spații din București: „Cassandra”, „Tot ce e minunat în lume”, „Komorebi. Lumina care se filtrează printre copaci”, „Lemons. Lemons. Lemons. Lemons. Lemons.” și „Lungs”.

27
/02
/24

SkyShowtime a confirmat astăzi că Ted va fi disponibil pentru vizionare în toate piețele în care serviciul este disponibil, începând din 22 februarie. Primele patru episoade vor fi disponibile pentru vizionare în exclusivitate pe SkyShowtime din 22 februarie, urmând ca celelalte episoade să fie disponibile din 11 aprilie.

27
/02
/24

Turneul SoNoRo Conac ajunge în 2024 la ediția a XII-a, intitulată „L’heure bleue” – un titlu inspirat de acel interval de timp în care finalul de zi se pregătește să facă loc înserării, apoi nopții. „Ora albastră” va fi – din perspectiva SoNoRo – un spațiu de visare și un răstimp în care muzica se materializează, trece dincolo de contururi și prinde viață în mod desăvârșit, în unele dintre cele mai frumoase edificii din țara noastră.

27
/02
/24

Între 6 și 7 aprilie va avea loc Digital Nomad Summit, conferința dedicată celor care vor să lucreze și să trăiască oriunde în lume. Timp de două zile, 12 speakeri locali și internaționali vor oferi inspirație, povești și instrumente valabile pentru cei care vor să-și schimbe locuința și să lucreze din Asia sau Europa.