Scriitorul Simon Toyne vine in Romania, pentru lansarea volumului „Cheia”
https://www.ziarulmetropolis.ro/scriitorul-simon-toyne-vine-in-romania-pentru-lansarea-volumului-cheia/

Scriitorul britanic Simon Toyne vine în România pentru lansarea volumului său „Cheia”, care este continuarea bestsellerului „Sanctus”, informează un comunicat al editurii All. Romanul face parte din colecţia „Strada Ficţiunii – Bestseller” şi va fi disponibil începând cu data de 12 noiembrie în toate librăriile din Bucureşti şi din ţară. Scriitorul Simon Toyne va veni […]

Un articol de Andrada Văsii|10 noiembrie 2012

Scriitorul britanic Simon Toyne vine în România pentru lansarea volumului său „Cheia”, care este continuarea bestsellerului „Sanctus”, informează un comunicat al editurii All.

Romanul face parte din colecţia „Strada Ficţiunii – Bestseller” şi va fi disponibil începând cu data de 12 noiembrie în toate librăriile din Bucureşti şi din ţară.

Scriitorul Simon Toyne va veni în România, la Bucureşti, în perioada 21 – 23 noiembrie. Pe parcursul vizitei sale, autorul va participa la întâlniri cu cititorii, cu bloggeri şi presă, în cadrul unui program organizat de editura ALLFA.

„Cheia” este al doilea volum al trilogiei „Sancti”, de Simon Toyne. Primul volum, „Sanctus”, a fost tradus în 27 de limbi străine şi publicat în 40 de ţări.

Simon Toyne s-a născut în 1969, la Cleethorpes, în Marea Britanie. A studiat literatură engleză şi teatru la Goldsmiths College din Londra, iar timp de douăzeci de ani a lucrat în televiziune, ca scenarist, regizor şi producător. A produs documentarul „100 Greatest Films”, difuzat pe Channel 4, şi i-a intervievat, printre alţii, pe Omar Sharif, Michael Caine, Peter Fonda şi Steven Spielberg. Programele de televiziune la care a lucrat au primit numeroase premii, printre care şi BAFTA.

Editura ALLFA, care face parte din grupul editorial All, are un portofoliu bazat în special pe literatură, oferind titluri dintre cele mai variate, pentru toate vârstele şi gusturile. În 2011 a lansat colecţia „Strada Ficţiunii”, în care sunt reunite romane clasice, contemporane şi populare (bestselleruri).

 

Sursa: Mediafax

05
/04
/24

Festivalul Filmului Palestinian, organizat de Centrul Cultural Mahmoud Darwish sub patronajul Ministerului Culturii din Palestina și al Ambasadei Statului Palestina în România, va avea loc între 18 și 21 aprilie la București și pe 28 aprilie în Cluj-Napoca iar programul detaliat și biletele sunt acum disponibile.

05
/04
/24

Brașov Jazz & Blues Festival, unul dintre marile festivaluri urbane de gen din România, revine între 15 și 18 august 2024, cu cea de-a 12-a ediție, iar orașul Brașov va fi din nou gazdă pentru peste 100 de artiști din toate colțurile lumii, care vor învălui publicul în ritmurile vibrante ale muzicii născute din jazz și blues.

04
/04
/24

Evenimentele interdisciplinare propuse în proiectul de cercetare coregrafică ROOTS, un proiect AREAL co-finanțat de AFCN, vin în întâmpinarea crizei generalizate care ne împresoară, căutând soluții pe măsura complexității problemelor suprapuse și interdependente cu care ne confruntăm, îndemnând la o explorare a rădăcinilor ce unesc omul, societatea în care trăim și întreaga biosferă.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".