Se întâmplă şi în Tosca…
https://www.ziarulmetropolis.ro/se-intampla-si-in-tosca/

Zilele trecute, pe scena Operei din Viena s-a petrecut,un episod inedit care a avut-o protagonistă pe faimoasă soprană Angela Gheorghiu. Aceasta uită să intre pe scenă, iar Jonas Kaufmann, cel mai în vogă tenor al lumii, cântă: „Nu avem soprană”

Un articol de Petre Ivan|21 aprilie 2016

Era ultimul act al operei Tosca de Puccini. Jonas Kaufmann (Cavaradossi), aplaudat timp de cinci minute la sfârşitul ariei ”E lucevan le stelle”, este nevoit să acorde un bis. La sfârşitul ariei este rândul Angelei Gheorghiu (Tosca) să intre în scenă pentru a-i aduce lui Cavaradossi ordinul de eliberare,  informează rador.ro, citând rainews.it

Acest lucru nu se întâmplă spre uimirea lui Kauffman, care improvizează cântând în italiană: „Nu avem soprană”, stârnind ilaritate generală în sală. După spectacol melomanii au început să se întrebe ce s-a întâmplat de fapt cu faimoasa soprană din România

Şi dacă unii susţin că ar putea fi vorba despre un banal contratimp, alţii suspectează că Angela Gheorghiu ar fi fost iritată de bis-ul colegului său, iar duetul dintre soprană şi tenor ar fi fost mai degrabă un duel.

Foto: Angela Gheorghiu, Tosca – angelagheorghiu.blogspot.ro

11
/05
/22

Miercuri, 18 mai 2022 (de la 19.00), ORCHESTRA DE CAMERĂ RADIO prezintă un concert 100% MOZART, derulat sub bagheta dirijorului de origine libaneză TOUFIC MAATOUK. În 2015, acesta a debutat ca dirijor într-una dintre cele mai cunoscute săli de concerte din lume - Carnegie Hall, New York - cu Messa di Gloria de Puccini, moment urmat de debutul (în 2016) la Teatro San Carlo din Napoli cu Recviemul lui Mozart.

10
/05
/22

Joi, 12 mai și vineri, 13 mai 2022, Orchestra simfonică a Filarmonicii „George Enescu”, condusă de dirijorul Valentin Doni, prezintă publicului În lumina evocării-George Enescu de Ulpiu Vlad, Fantezia scoţiană, în mi bemol major, pentru vioară şi orchestră, op. 46 de Max Bruch, cu violonistul Gabriel Croitoru în ipostază solistică, și Variaţiunile Enigma, op. 36 de Edward Elgar.