Teatrul Metropolis caută 10 actori pentru spectacolul aniversar de 10 ani
https://www.ziarulmetropolis.ro/teatrul-metropolis-cauta-10-actori-pentru-spectacolul-aniversar-de-10-ani/

Teatrul Metropolis organizează audiţie naţională pentru spectacolul aniversar al celor 10 ani de existenţă.

Un articol de Petre Ivan|9 noiembrie 2016

În anul 2017, Teatrul Metropolis sărbătorește aniversarea primului deceniu de la înfiinţare. Cu această ocazie va pune în scenă, în stagiunea curentă, un spectacol ale cărui roluri principale vor fi jucate de 10 actori tineri. Piesa va fi scrisă special pentru acest eveniment, după finalizarea audițiilor.

Cei 10 actori finaliști vor fi selecționați de către un juriu format din 10 actori importanți. În urma audițiilor, fiecare membru al juriului va alege un tânăr actor pentru care va garanta, propunându-l astfel să facă parte din distribuția finală a spectacolului.

Teatrul Metropolis a luat fiinţă la 1 ianuarie 2007 la iniţiativa actorului George Ivaşcu , iar lansarea oficială a avut loc la 1 noiembrie 2007.

CONDIȚII DE PARTICIPARE

Căutăm actori și actrițe cu:

– vârsta maximă de 30 de ani

– studii universitare finalizate (licență / licență + master finalizat)

– să nu fie angajați cu contract de muncă într-un teatru

– disponibilitate pentru începerea repetițiilor începând cu data de 10 ianuarie 2017

 Condițiile de participare au caracter obligatoriu ele fiind stabilite astfel încât să sprijine tinerii actori, proaspăt absolvenți ai facultăților de teatru.

Desfăşurarea selecției:

Etapa I

Pentru înscrierea la casting este necesară trimiterea unui CV la adresa castingteatrulmetropolis@gmail.com până la data de 20 noiembrie 2016, ora23:00.
Persoanele care trec în etapa următoare, vor fi invitate la audiții în data de 1 și 2 decembrie 2016, la Teatrul Metropolis.

Etapa II

Pentru audiția din 1 și 2 decembrie, candidații vor avea de prezentat un moment artistic care trebuie să se încadreze exact în 10 minute, măsurabile cu clepsidra.

Cei 10 actori finaliști ai celor două etape vor fi prezentați oficial în cadrul Galei Teatrului Metropolis care va avea loc în data de 14 decembrie 2016.

05
/04
/24

Festivalul Filmului Palestinian, organizat de Centrul Cultural Mahmoud Darwish sub patronajul Ministerului Culturii din Palestina și al Ambasadei Statului Palestina în România, va avea loc între 18 și 21 aprilie la București și pe 28 aprilie în Cluj-Napoca iar programul detaliat și biletele sunt acum disponibile.

05
/04
/24

Brașov Jazz & Blues Festival, unul dintre marile festivaluri urbane de gen din România, revine între 15 și 18 august 2024, cu cea de-a 12-a ediție, iar orașul Brașov va fi din nou gazdă pentru peste 100 de artiști din toate colțurile lumii, care vor învălui publicul în ritmurile vibrante ale muzicii născute din jazz și blues.

04
/04
/24

Evenimentele interdisciplinare propuse în proiectul de cercetare coregrafică ROOTS, un proiect AREAL co-finanțat de AFCN, vin în întâmpinarea crizei generalizate care ne împresoară, căutând soluții pe măsura complexității problemelor suprapuse și interdependente cu care ne confruntăm, îndemnând la o explorare a rădăcinilor ce unesc omul, societatea în care trăim și întreaga biosferă.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".