Tom Hardy, în cel mai așteptat film al toamnei, “Venom”
https://www.ziarulmetropolis.ro/tom-hardy-in-cel-mai-asteptat-film-al-toamnei-venom/

Cea mai aşteptată lansare cinematografică a toamnei, “Venom”, o producţie Columbia Pictures & Marvel, ni-l prezintă pe actorul britanic Tom Hardy într-unul dintre cele mai complexe şi provocatoare roluri din cariera sa.

Un articol de Petre Ivan|3 octombrie 2018

O poveste Marvel total diferită de cele cu care ne-am obișnuit, ce răstoarnă convențiile, Venom reprezintă o simbioză spectaculoasă între acțiune horror, SF, umor negru, suspans și efecte vizuale impresionante.

În România, filmul are premiera pe marile ecrane vineri, 5 octombrie 2018, simultan cu cea din Statele Unite.

Acum 25 de ani își făcea debutul în cărțile de benzi desenate “Spider-Man” Venom, inamicul de temut al eroului principal. Deși înfricoșător, personajul a devenit popular și iată-l acum protagonist într-o nouă poveste senzațională din universul Marvel – de data aceasta însă, nu despre super-eroi, ci despre anti-eroi.

Într-o societate distopică, în pragul colapsului, savanții pretind că au găsit remediul pentru slăbiciunile omenirii: simbiotul extraterestru care se contopește cu omul, creând o nouă specie, indestructibilă.

Reporterul Eddie Brock a făcut o obsesie din a investiga cazuri suspecte, uneori recurgând chiar la metode neortodoxe pentru a-i demasca pe savantii corupți precum Carlton Drake, fondatorul Life Foundation, care face teste mortale pe oameni pentru a verifica dacă aceștia sunt compatibili cu simbioții.

Când Drake experimentează puterile noii sale creații, extraterestrul Venom, Eddie se strecoară în laborator. Surpriza nu este însă ce descoperă acolo, ci momentul în care realizează că a devenit gazda ciudatei creaturi și se transformă el însuși în simbiot. Perfid și sarcastic, imprevizibil și alimentat de furie, “parazitul” este captivant, amuzant, dar și periculos, intoxicându-l ca un drog.

Treptat, ajunge să-i controleze corpul și mintea, iar Eddie dobândește super-puteri incredibile și face aproape tot ce vrea, latura sa întunecata iese tot mai tare la iveală.

Pe măsură ce personalitățile li se contopesc, cei doi ajung să depindă unul de altul și chiar să coexiste în armonie, dar… cu niște riscuri. Va reuși oare Eddie să se elibereze de alter-ego-ul Venom sau va rămâne captiv în această dualitate? Aflăm din 5 octombrie, la cinema.

Dublul rol Eddie Brock – Venom este interpretat de actorul britanic Tom Hardy, câștigătorul unui premiu BAFTA și nominalizat la Oscar pentru rolul secundar din filmul “The Revenant”. Pentru a intra în rol, Hardy a practicat intens arte marțiale.

Personajul atipic – combinație de om și extraterestru – i-a permis din plin să-și evidențieze atât abilitățile de interpretare, cât și efectele speciale realizate digital de echipa VFX.

 

Regia este realizată de Ruben Fleischer (cunoscut pentru filmul Zombieland), după un scenariu de Jeff Pinkner, Scott Rosenberg și Kelly Marcel, inspirat de o poveste Marvel Comics de Jeff Pinkner & Scott Rosenberg.

Din distribuție mai fac parte Michelle Williams, Riz Ahmed (actor premiat cu un Glob de Aur, rapper și activist), Scott Haze și Reid Scott. Având o durată de 112 minute, producția prezentată de Columbia Pictures și Marvel se adresează persoanelor cu vârste de minimum 15 ani și este distribuită în România de InterComFilm Distribution.

Foto: Venom – facebook

 

24
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Lansat în România de Transilvania Film pe platforma TIFF Unlimited, filmul „Dama de cupă” („Queen of Hearts”, 2019), al regizoarei daneze cu origini egiptene May el-Toukhy, impresionează prin interpretarea actriţei Trine Dyrholm, care joacă o avocată ce începe o aventură cu fiul său vitreg de nici 18 ani.

23
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Primul episod din miniseria „Bani negri (pentru zile albe)”, scrisă și regizată de Daniel Sandu (autorul filmului „Un pas în urma serafimilor”), a avut premiera pe HBO și e disponibil pe HBO GO. Cât de bun a acest nou serial românesc?

19
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Premiat pentru regie în secțiunea „Encounters” a Festivalului de la Berlin și cu lansarea în cinematografe compromisă de pandemie, „Malmkrog” (2020) este cel mai controversat, dar și cel mai îndrăzneț film românesc al anului. Cum ne provoacă de data asta Cristi Puiu?

18
/11
/20

Prin combinații inedite de mijloace vizuale și tehnici narative, scurtmetrajele incluse în acest an în Competiția Internațională BIEFF propun perspective alternative asupra unor subiecte care marchează realitatea cotidiană. O invitație deschisă la reflecție, dezbatere și dialog, evenimentul dedicat noilor forme de explorare a limbajului cinematografic va reprezenta, la această ediție, un punct de intersecție al diferitelor viziuni asupra violenței și a justificării ei morale, dar și asupra ideii de graniță și a locurilor de care aparținem.

17
/11
/20

Cu toții suntem de acord că experiența de la cinema este inegalabilă, însă cum momentan nu mai este posibilă în contextul pandemic actual, din pasiune și dor de emoția trăită în fața marelui ecran, Cineplexx a oferit în weekend porții de popcorn cald tuturor iubitorilor de filme.

16
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Lansat recent în România direct online, pe pagina de Vimeo a distribuitorului Independenţa Film, „Beanpole” (2019) este al doilea film al lui Kantemir Balagov, considerat de unii cel mai bun tânăr regizor rus, educat la şcoala de cinema a lui Alexander Sokurov. O poveste despre traumele post-război, stilizată însă aproape până la academism.

16
/11
/20

Turismul montan din România pe cât este de frumos și apreciat, pe atât este de periculos pentru cei care se încumetă să-l cunoască din inconștiență sau pentru a-și testa limitele. Dragostea de munte face din ei victime inclusiv astăzi când salvamontiști extrem de bine pregățiți și echipați își pun în pericol propria viața pentru a o salva pe a lor.

13
/11
/20

Abordări artistice neconvenționale, care deschid noi și surprinzătoare perspective asupra condiţiei umane, scurtmetrajele incluse anul acesta în Competiția Internațională a BIEFF propun noi maniere de raportare asupra feminității și a corporalității, invitând totodată spectatorii să privească dincolo de aparențe, la limita dintre real și ireal.