A doua şansă, un nou film de Susane Bier, din 31 iulie la cinema
https://www.ziarulmetropolis.ro/a-doua-sansa-un-nou-film-de-susane-bier-din-31-iulie-la-cinema/

A doua şansă, noul film al danezei Susane Bier (Oscar în 2011 pentru cel mai bun film străin – “In a Better World”), va avea premiera în cinematografele din România la finalul acestei luni.

Un articol de Petre Ivan|17 iulie 2015

A doua şansă este o dramă tulburătoare despre oameni din viaţa reală care sunt forţaţi de împrejurări să intre în situaţii incredibile. Un film care confruntă valorile de bază: bine şi rău şi pe aceia dintre noi care cred că pot face diferenţa între cele două.

Andreas (Nicolaj Coster-Waldaw) este un tânăr detectiv promiţător, cu multe greutăţi pe umerii săi. Acasă, el şi soţia lui, Anna, se străduiesc să facă faţă fiului lor nou-născut care plânge tot timpul, iar, între timp, la serviciu, Andreas încearcă să-l ţină în frâu pe partenerul său proaspăt divorţat, Simon (Ulrich Thomsen), care îşi petrece majoritatea timpului beat în cluburi de striptease, căutând scandal.

Atunci când Andreas îşi dă seama că viaţa sa se destramă, face o alegere care îl va conduce atât pe el, cât şi pe toţi pe care îi cunoaşte către o decădere morală şi etică. Pe măsură ce Andreas confundă graniţele dintre bine şi rău, just şi injust, cade pe umerii haoticului Simon să reinstaleze ordinea.

Pelicula lui Susane Bier – Independența Film – ne obligă să ne întrebăm: cine suntem noi să credem că suntem mai buni decât ceilalţi?

Din distribuţia filmului: Nikolaj Coster-Waldau, Ulrich Thomsen, Maria Bonnevie şi Nikolaj Lie Kaas.

Foto: A doua şansă, Susane Bier – facebook.com/Independenta.Film97

05
/07
/13

CRONICĂ DE FILM Extrem de îndrăzneţ în formă şi conţinut, „No“ continuă demersul cineastului chilian Pablo Larraín de a investiga trecutul ţării sale şi de a proiecta poveştile unor personaje speciale pe fundalul anilor `70 şi `80, dificili şi tulburi din cauza dictaturii lui Augusto Pinochet.

02
/07
/13

CRONICĂ DE FILM „Before Midnight“, cu Ethan Hawke şi Julie Delpy, se bazează în special pe inteligenţa şi pe naturaleţea omniprezentelor dialoguri, pe interpretările actoriceşti bogate, pe echilibrul între comic şi seriozitate. Filmul pare forţat uneori, din cauza unor trucuri redundante.