Biletele pentru concertul de la Bucureşti al pianistului rus Boris Berezovsky au fost suplimentate
https://www.ziarulmetropolis.ro/biletele-pentru-concertul-de-la-bucuresti-al-pianistului-rus-boris-berezovsky-au-fost-suplimentate/

Biletele pentru concertul pe care pianistul rus Boris Berezovsky îl va susţine marţi, de la ora 19.00, la Ateneul Român din Bucureşti, au fost suplimentate la cererea publicului. Au fost puse în vânzare bilete pentru o nouă categorie de locuri (locuri cu strapontine), care pot fi achiziţionate la preţul special de 150 lei/ bilet de […]

Un articol de Andrada Văsii|6 noiembrie 2012

Biletele pentru concertul pe care pianistul rus Boris Berezovsky îl va susţine marţi, de la ora 19.00, la Ateneul Român din Bucureşti, au fost suplimentate la cererea publicului.

Au fost puse în vânzare bilete pentru o nouă categorie de locuri (locuri cu strapontine), care pot fi achiziţionate la preţul special de 150 lei/ bilet de la punctele de vânzare Vreau Bilet şi online prin www.vreaubilet.ro.

Boris Berezovsky le va oferi celor prezenţi un recital de pian de excepţie din cuprinsul căruia nu vor lipsi compoziţii semnate de: Chopin, Brahms, Ravel, Liszt şi alţii.

Dexteritatea lui Berezovsky, claritatea ritmică, controlul total pe care îl exercită asupra instrumentului îi permit schimbări bruşte de caracter ce uimesc auditoriul.

Boris Berezovsky se regăseşte frecvent în concertelor desfăşurate la Filarmonica din Berlin, Concertgebow şi Royal Festival Hall din Londra, pe marile scene ale Europei precum Théatre des Champs-Elysees din Paris, Palatul de Arte Frumoase din Bruxelles, Konzerthaus din Viena sau Megaron din Atena.

Potrivit comunicatului, deseori, numele pianistului este confundat cu unul dintre cei mai influenţi oameni de afaceri din Rusia, magnat ce poartă acelaşi nume.

Pe lângă pasiune apentru muzică, Boris Berezovsky este şi un împătimit al jocurilor de noroc. Ori de câte ori se iveşte ocazia, intră în marile cazionuri pentru a-şi încerca norocul la ruletă sau poker.

„Pianul şi ruleta au un numitor comun. Regulile sunt aceleaşi, dar jocul se schimbă de fiecare dată. Fiecare joc este unic chiar dacă îl joci de mai multe ori. În cazul pianului este la fel. Trebuie să respecţi regulile, iar rezultatul este întotdeauna diferit”, spunea pianistul într-un interviu.

Născut la Moscova, Boris Berezovsky a studiat la Conservatorul din Moscova cu Eliso Virsaladze şi, în particular, cu Alexander Satz. Ca urmare a debutului său de la Londra la Wigmore Hall în 1988, The Times l-a descris ca fiind un artist deosebit de promiţător, de o virtuozitate incredibilă şi putere formidabilă. Doi ani mai târziu, în 1990, el a câştigat Medalia de Aur la Concursul Internaţional Ceaikovski din Moscova.

Boris Berezovski este adesea invitat în cele mai prestigioase serii de recitaluri: seria recitalurilor de pian a Filarmonicii din Berlin, Concertgebow şi Royal Festival Hall din Londra, pe marile scene precum Théâtre des Champs-Elysees din Paris, Palatul de Arte Frumoase din Bruxelles, Konzerthaus din Viena, Megaron din Atena etc. şi la cele mai renumite festivaluri internaţionale în Verbier, Salzbourg, la Roque d’Anthéron. Partenerii săi în formaţiile camerale sunt Brigitte Engerer, Vadim Repin, Dmitri Makhtin şi Alexander Kniazev.

Boris Berezovski a câştigat, în martie 2006, BBC Music Magazine Awards pentru cel mai bun instrumentist.

 

Sursa: Mediafax

07
/02
/24

Eyedrops și Pinholes, trupe de rock alternativ, pleacă într-un turneu ce cuprinde nouă orașe prin țară dar și în Republica Moldova, începând cu data de 8 februarie, din Timișoara, urmând să transforme într-o petrecere, pe rând, alte opt puncte geografice importante.

07
/02
/24

Editura Humanitas vă invită marți, 13 februarie, de la ora 19.00, la Librăria Humanitas de la Cișmigiu (bd. Regina Elisabeta nr. 38), la o întâlnire cu istoricul Marc David Baer, profesor la London School of Economics and Political Science, istoricul Marian Coman și scriitoarea Sabina Fati despre volumul Otomanii: Hani, cezari și califi, o fascinantă nouă abordare a istoriei Imperiului Otoman.

05
/02
/24

La Centrul Național al Dansului București (CNDB), anul începe cu o rezidență și cu o serie de spectacole prezentate în cadrul stagiunii. 2024 este an aniversar la CNDB. Instituția împlinește 20 de ani și își propune să celebreze prin evenimente speciale cele două decenii de promovare a creației coregrafice.

05
/02
/24

„Din autobiografie îmi extrag eu forța, prin autobiografie simt că pot să-i fac pe oameni să se confrunte cu acele lucruri pe care nu vor să le vadă. Când vine vorba de scrierea autobiografică, oamenii nu mai pot spune: E doar un personaj, asta nu poate fi adevărat”.

05
/02
/24

Vineri, 9 februarie 2024 (19.00), ORCHESTRA NAȚIONALĂ RADIO va fi dirijată de RADU PAPONIU, director artistic și muzical al ansamblului Southwest Florida Symphony Orchestra, dirijor asociat al Filarmonicii din Naples (Florida – S.U.A.) și director muzical al Orchestrei de Tineret din același oraș american. Din 2017, Radu Paponiu a dirijat Filarmonica din Naples în peste 100 de evenimente diferite de muzică clasică, pop sau în proiecte educaționale.

05
/02
/24

Considerat, de critici, dar și de iubitorii de artă, poate cel mai cunoscut și mai bine cotat artist român contemporan la nivel internațional, Adrian Ghenie revine într-o licitație din România cu o lucrare amplă și expresivă.

05
/02
/24

Prima premieră a anului 2024 la Teatrul EXCELSIOR (singurul teatru din București dedicat adolescenților și tinerilor) este spectacolul PTERODACTILI de Nicky Silver, o producție în regia lui Radu Iacoban și scenografia lui Tudor Prodan.

05
/02
/24

Editura Humanitas Fiction vă așteaptă marți, 6 februarie, ora 19.00 la Librăria Humanitas de la Cișmigiu (Bd. Regina Elisabeta nr.38) la lansarea romanului Borges și eu de Jay Parini, recent apărut în colecția „Raftul Denisei“ coordonată de Denisa Comănescu, în traducerea lui Mihnea Gafița, un road novel care emană o nesfârșită admirație pentru unul dintre cei mai îndrăgiți scriitori ai secolului XX, un roman ce are la bază întâmplări petrecute în primăvara anului 1971.

04
/02
/24

NOU Un singur personaj, în care coabitează două ființe diferite, chiar opuse. Un singur monolog, lung, rostit de doi actori, într-un spectacol nou intrat în portofoliul Teatrului Metropolis, în urma concursului pentru debutanți, “StarT”