Bucureştiul, promovat de National Geographic Channel în 10 ţări
https://www.ziarulmetropolis.ro/bucurestiul-promovat-de-national-geographic-channel-in-10-tari/

Bucureştiul şi brandul de turism al României vor fi promovate de National Geographic Channel, în 10 ţări din lume, între care Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie şi Rusia, prin intermediul unui documentar şi al unor filme scurte, întregul proiect fiind estimat la aproape 1 milion de euro.

Un articol de Liliana Matei|24 august 2014

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) vrea să încheie un contract privind achiziţionarea serviciilor de coproducţie a unor programe (un film de 45 de minute şi 4 viniete de 30 de secunde) ce urmează a fi difuzate la televiziunea internaţională National Geographic Channel, pentru promovarea brandului de turism al României, conform unui anunţ din 13 august al ANT.

În vederea atribuirii acestui contract, ANT a organizat procedura de negociere directă, care se va finaliza prin încheierea unui contract de achiziţie publică.

Proiectul presupune realizarea, în coproducţie, a unui film documentar de 45 de minute şi a unor viniete (filme scurte, n.r.) de 30 de secunde, acestea făcând parte din proiectul televiziunii National Geographic Channel, realizat sub conceptul de „Smart Cities”.

După ce vor fi realizate, aceste filme vor fi difuzate pe National Geographic Channel, în perioada februarie – mai 2015, în Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie, Rusia şi România (ca pieţe ţintă, aşa cum au fost ele identificate în urma cercetărilor realizate penru crearea brandului turistic naţional) şi, respectiv, Spania şi Polonia, Abu Dhabi (capitala Emiratelor Arabe Unite) şi India (ca pieţe de oportunitate), scrie Mediafax.

Documentarul va trebui să promoveze Bucureştiul ca destinaţie „«smart» de city-break” şi să conţină cele mai reprezentative patru puncte de atracţie ale capitalei României şi din imediata sa apropiere, promovând peisajul cultural, trecutul istoric, infrastructura pentru educaţie, dar şi stilul de viaţă pentru petrecerea timpului liber.

Totodată, filmul documentar şi vinietele trebuie să abordeze atât partea mai puţin cunoscută a oraşului din punct de vedere al istoriei, al vieţii culturale şi artistice, al oportunităţilor educaţionale, cât şi elemente de interes deja cunoscute de turişti, dar pentru care este nevoie să se menţină eforturile de promovare, după cum precizează ANT.

Valoarea estimată a proiectului este 972.500 de euro, din care contribuţia estimată a Autorităţii Naţionale pentru Turism este de 750.000 de euro, în timp ce contribuţia estimată a National Geographic Channel este de 222.500 de euro, conform documentaţiei făcute publice de ANT.

Propunerea financiară trebuie să se încadreze în limita bugetului alocat pentru această acţiune, sursa de finanţare fiind fonduri externe nerambursabile, menţionează ANT.

bucharest

Contribuţia National Geografic Channel la această coproducţie va presupune şi realizarea a patru machete de presă, în format A4, pentru promovarea Bucureştiului şi a produselor turistice cheie ale României, ce vor fi publicate în revista National Geographic Magazine (coperta 4), pe aceleaşi pieţe ca şi documentarul şi vinietele, în perioada februarie – mai 2015.

Potrivit ANT, în activitatea de promovare turistică, emisiunile televizate cu specific de turism reprezintă un instrument important prin intermediul căruia mesajul de promovare ajunge la potenţialii turişti.

„Impactul pe care astfel de emisiuni televizate îl are în rândul consumatorilor de produse şi servicii turistice este unul eficient, cunoscută fiind influenţa pe care mass-media vizuală o are în rândul publicului”, îşi justifică ANT desfăşurarea acestui proiect.

De asemenea, conform ANT, conceptul „Smart Cities”, iniţiat de National Geographic Channel presupune realizarea câte unui film documentar pentru 18 oraşe europene relevante, invitate să participe la această iniţiativă de promovare, datorită faptului că sunt considerate a avea cel mai mare potenţial de creştere în următorii ani.

Deţinută de National Geographic Ventures şi FOX Entertainment Group (care este controlată de magnatul Rupert Murdoch), compania National Geographic Channels International (NGCI) sprijină angajamentul Societăţii National Geographic de a explora, proteja şi educa prin cele şase televiziuni ale sale: National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, Nat Geo People şi Nat Geo Mundo.

La nivel global, televiziunea National Geographic Channel (inclusiv NGC U.S. care este o companie joint-venture între NGT şi Fox Cable Networks Group) este disponibilă în 440 de milioane de case din 171 de ţări, în 45 de limbi.

28
/02
/24

Filmul documentar AMAR, regizat de Diana Gavra, va avea putea fi văzut în premieră în cinematografe din 8 martie, iar până atunci spectatorii se vor putea întâlni cu regizoarea și parte din echipa filmului în două evenimente speciale:

28
/02
/24

Romanian Design Week, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor creative, organizat de The Institute și prezentat de UniCredit Bank, lansează apelul de înscrieri în circuitul RDW Design GO!.

28
/02
/24

Diana Vasile, PhD, psihoterapeut și Președinte al Institutului pentru Studiul și Tratamentul Traumei (ISTT), lansează astăzi cartea Anatomia traumei. Cum să ai o viață mai bună când sufletul te doare, publicată la editura Bookzone. Rezultatul a peste 25 de ani de studiu, practică și cercetare în domeniul psihotraumatologiei, cartea oferă o perspectivă completă asupra impactului traumei în viețile noastre, dar și asupra modalităților de recuperare post-traumatică.

28
/02
/24

Asociația Tangent, în parteneriat cu Teatrul Excelsior, Teatrul Național „I.L. Caragiale”, Casa Kerim și LiterNet, a lansat miercuri, 21 februarie, un open call pentru actori și actrițe din București, cu vârste cuprinse între 20 și 30 de ani, pentru formarea distribuției spectacolului EMAUS, după romanul omonim al scriitorului italian Alessandro Baricco.

28
/02
/24

Primăvara sosește la Sala Radio cu abonamente și bilete pentru ultimele 3 luni ale stagiunii cu numărul 95 pe scena Radio România! Abonamentele pentru perioada aprilie - iunie 2024 vor fi disponibile la vânzare în perioada 28 februarie – 5 martie 2024. Biletele individuale vor fi puse în vânzare începând din data de miercuri, 6 martie 2024.

28
/02
/24

Luna martie aduce un nou spectacol în repertoriul Teatrului Ion Creangă. „Amintiri din copilărie“ are avanpremiera și premiera vineri, 1 martie, de la ora 10:00, respectiv 18:00, la Sala Mare din Piața Amzei nr. 13. Spectacolul marchează, în același timp, începutul celei de-a doua ediții a evenimentului „Luna lui Ion Creangă – Povești și Amintiri din copilărie“.

28
/02
/24

“Lacul Lebedelor”, cel mai faimos spectacol de balet al tuturor timpurilor, revine în acest weekend pe scena Sălii Palatului din București, având în rolurile principale pe balerinii Rin Okuno și Robert Enache, alături de ansamblul Operei Naționale București. Reprezentația de la începutul lunii decembrie a fost primită cu entuziasm de către publicul prezent, aceasta fiind sold-out.

28
/02
/24

Editura Humanitas Fiction vă așteaptă miercuri, 28 februarie, ora 19.00 la Librăria Humanitas de la Cișmigiu (Bd. Regina Elisabeta nr.38) la lansarea romanului Numărul 2 de David Foenkinos – recent apărut în colecția „Raftul Denisei“ coordonată de Denisa Comănescu, în traducerea Iulianei Glăvan – ce aduce în prim-plan povestea unui destin atipic, a celui care a pierdut rolul lui Harry Potter în una dintre cele mai celebre ecranizări din toate timpurile. Este posibil ca un eșec să devină o sursă de putere? Romanul scriitorului francez oferă în locul unui răspuns o minunată parabolă despre virtuțile reconstruirii sinelui.

28
/02
/24

“Mamma Mia!”, cel mai faimos musical din România, revine weekend-ul acesta pe scena Sălii Palatului din Capitală, într-o nouă reprezentație de zile mari, asta după ce în ultimii cinci ani spectacolul a fost văzut de peste 80.000 de români. Până acum producția a avut nu mai puțin de 33 de reprezentanții în țara noastră, în nouă orașe, dintre care doar 20 în București, unde fiecare spectacol a fost sold-out de fiecare dată.

27
/02
/24

Scriitorul francez Édouard Louis, autor al cărții „Cine l-a ucis pe tata?”, a fost spectator al producției cu același nume, pusă în scenă de Andrei Măjeri la Teatrul Metropolis, în seara de vineri, 23 februarie 2024. În urma vizionării, publicul și oamenii de teatru prezenți în sală s-au bucurat de o conferință cu acesta, moderată de Mihaela Michailov, autoarea dramatizării.