CINE E FAZANUL?, de G. Feydeau, la Palatul Național al Copiilor
https://www.ziarulmetropolis.ro/cine-e-fazanul-de-g-feydeau-la-palatul-national-al-copiilor/

Iubitorii teatrului pot vedea în zilele de 22 şi 23 octombrie, de la ora 19.00, la Palatul Naţional al Copiilor (Bulevardul Tineretului 8-10, Bucureşti) – Sala Ion Cojar – „Cine e fazanul”, de G. Feydeau. Spectacolul are două distribuţii diferite din care fac parte studenţi din anul III, Arta Actorului de la UNATC „I.L. Caragiale”.

Un articol de Petre Ivan|22 octombrie 2014

La familia Vatelin își face apariția, în primul rând, Pontagnac. Un cuceritor înveterat. El o urmăreşte pe frumoasa Lucienne până acasă, făcându-i avansuri. În timpul acesta, apare soţul Luciennei, care nu este altul decât Vatelin, un bun prieten de-al lui Pontagnac. Vatelin, cunoscându-l bine pe Pontagnac, îl iartă.

Dar un eveniment neaşteptat va semăna discordie: Maggy, fosta amantă a lui Vatelin, de pe vremea când acesta era la Londra, îl vizitează… De acest fapt profită Pontagnac, care îi spune Luciennei că Vatelin o înşală… Urmează o serie de împăcări şi despărţiri spectaculoase pe care Georges Feydeau le-a îmbinat într-un mod cât se poate de savuros.”

CINE E FAZANUL?

Coordonator proiect: conf. univ. dr. Paul Chiribuță

COORDONATOR DE AN: conf. univ. dr. Doru Ana

Anul III, Arta Actorului

COORDONATOR PROIECT: conf. univ. dr. Paul Chiribuță

ASISTENȚI COORDONATORI PROIECT: Irina Ungureanu, Alice Sălceanu, Sorina Ștefănescu, Cosmin Pană, Vlad Trifaș

COORDONATOR DE AN: conf. univ. dr. Doru Ana

DISTRIBUȚIA

Pontagnac: Lucian Bîrsancine e fazanul

Lucienne: Clara Popadiuc

Vatelin: Andrei Radu

Redillon: Bogdan Florea / Mihai Mitrea

Dna Pontagnac: Cristina Juncu / Maria Mitu

Maggy: Catinca Nistor / Bianca Dragomir

Dl Soldignac: Emanuel Becheru

Armandine: Bianca Dragomir / Catinca Nistor

Dl Pinchard: Mihai Mitrea / Bogdan Florea

Dna Pinchard: Ana-Maria Ivan / Andra Coțofană

Clara: Andra Coțofană / Ana-Maria Ivan

Victor / Comisar: Veliko Velikov

Gerome: Maria Mitu / Cristina Juncu

Light design: Cristian Niculescu

Foto: CINE E FAZANUL – blog.unatc.ro

24
/02
/22

Ioan Tugearu vorbeşte despre: moda spectacolelor de balet sovietice din anii ’70, semnificaţia repertoriului Operei Române, valoarea dansului pe plan european, succesul unui spectacol de dans într-o societate totalitară şi/sau democratică, situaţia profesională a dansatorului român, într-un interviu publicat în cartea „Românii secolului XXI“, de Rhea Cristina.

24
/02
/22

Pe 24 februarie, la ora 18:00, Muzeul Național al Hărților și Cărții Vechi vă invită la cea dintâi conferință online din acest an, intitulată „Hărți și globuri în pictura olandeză din secolul al XVII-lea”, susținută de dr. Cosmin Ungureanu, istoric de artă, doctor în istoria arhitecturii, expert acreditat în pictură și grafică europeană din secolele XVI-XIX.

24
/02
/22

Între 13 și 19 februarie 2022, la Iași a avut loc cea de-a treia ediție a Classix Festival, un demers organizat de Asociația Industrii Creative și Showberry. Peste 60 de artiști din 13 țări au fost prezenți în cadrul celor 8 concerte care au alcătuit programul festivalului, alături de 7 proiecții de film, un vernisaj, o expoziție, o dezbatere, o prelegere și 10 masterclass-uri.

24
/02
/22

CARTEA DE CINEMA Cinefilii care au îndrăgit celebra autobiografie a lui Ingmar Bergman, “Lanterna magică”, apărută şi în română la Editura Meridiane în 1994, s-ar putea să fie puţin dezamăgiţi sau măcar surprinşi de continuarea volumului, lansată la noi cu titlul “Imagini. Viaţa mea în film” şi scoasă recent de Editura Nemira (în traducerea Ioanei Ghişa şi cu o prefaţă de Andrei Gorzo).

22
/02
/22

Sergiu Anghel vorbeşte despre: moda spectacolelor de balet sovietice din anii ’70, semnificaţia repertoriului Operei Române, valoarea dansului pe plan european, succesul unui spectacol de dans într-o societate, situaţia profesională a dansatorului român, moneda „euro“ în spaţiul european al culturii, într-un interviu publicat în cartea „Românii secolului XXI“, de Rhea Cristina.

21
/02
/22

LEGENDELE DE LA METROPOLIS Arta ei a însemnat enorm pentru filmul românesc. Pe scenă, prezența ei aducea întotdeauna un adevăr puternic, ce însoțea publicul după ce spectacolul s-a terminat.