Cristina Stamate: „Detest tonul ridicat!“
https://www.ziarulmetropolis.ro/cristina-stamate-detest-tonul-ridicat/

Actriţa Cristina Stamate adoră punctualitatea, nu suportă tonul ridicat, spune că îi pasă şi a învăţat să nu fie devastată de singurătate.

Un articol de Corina Vladov|12 mai 2013

Actriţa Cristina Stamate adoră punctualitatea, nu suportă tonul ridicat, spune că îi pasă şi a învăţat să nu fie devastată de singurătate.

Cristina Stamate a fost invitată în emisiunea Bonton, care va fi difuzată duminică, 12 mai, de la ora 17.30, la Digi24.

Lucrurile după care se ghidează în viaţă:

„Oscilez între două lucruri la care ţin la fel de tare. Primul ar fi punctualitatea pe care mi-am construit-o din admiraţie şi din respect pentru cineva întâlnit în drumul vieţii mele, care era excesiv de punctual. Şi după ce am întârziat toată viaţa mea, începând de la grădiniţă, la şcoală, la liceu, la Facultatea de Teatru am întâlnit un domn care m-a fascinat, care era absolut admirabil şi care era şi îngrozitor de punctual. Şi de atunci am devenit excesiv de punctuală, şi nu abdic de la asta şi judec oamenii în funcţie de punctualitatea lor. Şi pentru că am spus că oscilez între două repere, al doilea ar fi că detest tonul ridicat.“

Despre mitocănie

„Cred că ne-am obişnuit, nu cadrează cu emisiunea ta, dar, ştii, îmi venea să zic că ne-am obişnuit să ne dăm chiloţii jos aşa, în public, fără jenă“.

„Dacă aş putea să pun o deviză după care ar trebui să trăim, ca să fie pe placul, pe gustul meu, pe sufletul meu, cred că aş pune obigatoriu ca motto «Mie îmi pasă!»“.

Ce a învăţat

„Am învăţat că ne naştem, trăim şi murim singuri. Pentru asta m-am educat să nu jelesc niciodată dacă sunt singură, să nu mă apese singurătatea. Am învăţat că nu trebuie să disper în nicio secundă a vieţii mele, să nu cred că drumurile se închid pentru totdeauna. Am învăţat că merită să iubeşti oamenii când ei nu te iubesc. Am învăţat că există pe drumul fiecăruia printre noi oameni îngeri şi nu folosesc vorbe mari, care ne călăuzesc devenirea şi e stupid să deznădăjduim prea mult că suntem singuri.“

Puteţi vedea interviul integral duminică, de la ora 17.30, la Bonton, emisiune realizată şi prezentată de Dana Gonţ, pe Digi24.

09
/02
/24

Pe 11 și 20 februarie, de la ora 19:00, la Sala Mare a Teatrului Național Iași, va avea loc premiera pe țară O tragedie veninoasă după Women beware women de Thomas Middleton, regia, traducerea și adaptarea scenică aparținându-i lui Silviu Purcărete. Scenografia spectacolului este creată de Dragoș Buhagiar, noul proiect marcând împlinirea a 14 ani de excepțională colaborare cu regizorul Silviu Purcărete, începută la Teatrul Național Iași, cu spectacolul Uriașii munților de Luigi Pirandello.

09
/02
/24

Studenții bucureșteni sunt invitați să participe la un program de mentorat și internship dedicat spațiilor culturale din București. Pe lângă experiența practică, participanții vor putea accesa sponsorizări în valoare de 27.000 lei și vor avea posibilitatea unor stagii de practică în cele mai active agenții de comunicare din România

09
/02
/24

mind-moving, programul de terapie prin artă inițiat și organizat de Indie Box, în parteneriat cu NOPA - Societatea Norvegiană a Compozitorilor și Textierilor, Asociația Entuziart și Profeti ART SRL, ajunge la finalul perioadei de implementare și își încheie călătoria cu un eveniment special, dedicat publicului larg, cu intrare liberă, pe 21 februarie, de la 18:30, la Arcub - Hanul Gabroveni (str. Lipscani, nr. 84 - 90).

08
/02
/24

Seria SWORDS - Spoken Word Sessions continuă cu un nou episod ce îi are ca invitați pe Cosmina Moroșan & Anticorp Solar, Cristina Bordeanu, Cătălina Matei și Lucian Brad, într-un eveniment moderat de Cosmin Perța – duminică, 11 februarie, de la ora 19:30, la Control Club. Performance-urile vor fi completate de un set audio-vizual de Iulian Morar.  

07
/02
/24

Band-ul internațional TIME IN OUR HANDS TRIO va prezenta sâmbătă, în premieră în România, noul său program cu compozițiile celor trei membri, într-un concert marcat de improvizație conceptuală, de la jazz la baroc european și, interesant, muzică tradițională românească.