Dan Chişu a început filmările la cel de-al cincilea lungmetraj al său, „Bucureşti NonStop“
https://www.ziarulmetropolis.ro/dan-chisu-a-inceput-filmarile-la-cel-de-al-cincilea-lungmetraj-al-sau-bucuresti-nonstop/

Regizorul Dan Chişu a început filmările la cel de-al cincilea lungmetraj al său, „Bucureşti NonStop“, care are în distribuţie actori precum Ion Besoiu, Toma Cuzin, Dorina Lazăr şi Adrian Titieni.

Un articol de Andrada Văsii|20 iunie 2013

Regizorul Dan Chişu a început filmările la cel de-al cincilea lungmetraj al său, „Bucureşti NonStop“, care are în distribuţie actori precum Ion Besoiu, Toma Cuzin, Dorina Lazăr şi Adrian Titieni.

„Bucureşti Non-Stop“ este un lungmetraj care ilustrează povestea unui cartier din Bucureşti. Mai exact, filmul prezintă o noapte într-un magazin non-stop aflat într-un cartier de blocuri. Patru persoane conduc patru poveşti diferite, legate între ele de un personaj-cheie, Achim, cunoscut ca „băiatul de la non-stop“, interpretat de Gheorghe Ifrim, notează Mediafax.

Din distribuţie fac parte actori precum Ion Besoiu, Dorina Lazăr, Adrian Titieni, Gheorghe Ifrim, Toma Cuzin, Tudor Smoleanu, Olimpia Melinte, Alexandru Papadopol, Dorian Boguţă, Maria Obretin, Lia Bugnar, Ilinca Manolache, Lili Sandu şi Dan Bordeianu.

Patru povești, un singur film

Ieşite din comun, toate cele patru poveşti nu fac decât să radiografieze un microclimat din Bucureşti. Este un film despre dragoste, generozitate, ură, gelozie, util şi inutil, viaţă, moarte, cu fapte bune şi rele, fără finalitate, dar şi cu umor şi cu tandreţe, având ca punct culminant ridicolul unor întâmplări şi situaţii penibile dintr-o singură noapte.

Filmările pentru „Bucureşti NonStop“ au început luni şi se vor încheia pe 9 iulie.

Director de imagine este Liviu Pojoni Junior, sunetul este semnat de Cristian Tarnoveţchi, scenografia de Alina Penţac, costumele sunt realizate de Luminiţa Mihai, makeup-ul de Ana Andrei. Regia şi scenariul sunt semnate de Dan Chişu.

Foto credit: Dan Chișu (Facebook)

24
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Lansat în România de Transilvania Film pe platforma TIFF Unlimited, filmul „Dama de cupă” („Queen of Hearts”, 2019), al regizoarei daneze cu origini egiptene May el-Toukhy, impresionează prin interpretarea actriţei Trine Dyrholm, care joacă o avocată ce începe o aventură cu fiul său vitreg de nici 18 ani.

23
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Primul episod din miniseria „Bani negri (pentru zile albe)”, scrisă și regizată de Daniel Sandu (autorul filmului „Un pas în urma serafimilor”), a avut premiera pe HBO și e disponibil pe HBO GO. Cât de bun a acest nou serial românesc?

19
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Premiat pentru regie în secțiunea „Encounters” a Festivalului de la Berlin și cu lansarea în cinematografe compromisă de pandemie, „Malmkrog” (2020) este cel mai controversat, dar și cel mai îndrăzneț film românesc al anului. Cum ne provoacă de data asta Cristi Puiu?

18
/11
/20

Prin combinații inedite de mijloace vizuale și tehnici narative, scurtmetrajele incluse în acest an în Competiția Internațională BIEFF propun perspective alternative asupra unor subiecte care marchează realitatea cotidiană. O invitație deschisă la reflecție, dezbatere și dialog, evenimentul dedicat noilor forme de explorare a limbajului cinematografic va reprezenta, la această ediție, un punct de intersecție al diferitelor viziuni asupra violenței și a justificării ei morale, dar și asupra ideii de graniță și a locurilor de care aparținem.

17
/11
/20

Cu toții suntem de acord că experiența de la cinema este inegalabilă, însă cum momentan nu mai este posibilă în contextul pandemic actual, din pasiune și dor de emoția trăită în fața marelui ecran, Cineplexx a oferit în weekend porții de popcorn cald tuturor iubitorilor de filme.

16
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Lansat recent în România direct online, pe pagina de Vimeo a distribuitorului Independenţa Film, „Beanpole” (2019) este al doilea film al lui Kantemir Balagov, considerat de unii cel mai bun tânăr regizor rus, educat la şcoala de cinema a lui Alexander Sokurov. O poveste despre traumele post-război, stilizată însă aproape până la academism.